درخواست خانواده‌های اسرای صهیونیست از نتانیاهو پورمحمدی، عارف و مرندی با رئیس جمهور منتخب دیدار کردند جلیلی با سرپرست ریاست جمهوری دیدار کرد سناتور آمریکایی: پلوسی و اوباما به جای بایدن کشور را اداره می‌کنند در مورد اعضای خانواده مسعود پزشکیان بیشتر بدانید رئیس قوه‌قضائیه: فصل همدلی و وفاق بیشتر است | موظفیم به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم سردار رادان به دیدار رئیس جمهور منتخب رفت جزئیات مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب در مجلس اعلام شد فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: مهم‌ترین پیام انتخابات، حمایت قاطع مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران بود مخبر قانون برنامه هفتم را ابلاغ کرد دختر جوان، پسر فامیل را به تعرض متهم کرد سخنگوی وزارت خارجه: دولت سیزدهم تمام تلاشش را برای تامین منافع ملی به کار بست تأیید استعفای مسعود پزشکیان از مجلس با تنفیذ رهبر معظم انقلاب نخست‌وزیر جدید انگلیس: به‌رسمیت‌شناختن فلسطین حق انکارناپذیر فلسطینیان است برای ثبت در تاریخ یا برای اثبات به تاریخ نتانیاهو شرطی دیگر به شروط غیرقابل مذاکره اشغالگران اضافه کرد اعلام نتایج نهایی انتخابات فرانسه | هیچ ائتلافی اکثریت پارلمانی را کسب نکرد وعده وزیر دفاع جدید انگلیس : کمک‌های تسلیحاتی به اوکراین افزایش می یابد مخبر بر ثبت ویژگی‌های مدیریتی شهید رئیسی به‌ عنوان الگوی عملی برای اداره کشور تاکید کرد زخمی شدن فرمانده گردان ۵۲ ارتش صهیونیستی در رفح
سرخط خبرها

قالیباف: مردم باید بدانند پروژه‌های شهرشان چه وقت تکمیل می‌شود

  • کد خبر: ۴۱۱۳۶
  • ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
قالیباف: مردم باید بدانند پروژه‌های شهرشان چه وقت تکمیل می‌شود
رئیس مجلس شورای اسلامی بر اهمیت بررسی پروژه‌های استان خوزستان و تلاش برای بهره برداری از آن‌ها تاکید کرد و گفت: وظیفه نخست مجلس نظارت دقیق بر پروژه ها، کار‌ها و اعتبارات است و مردم باید بدانند که پروژه‌های شهرستان شان در چه وضعیتی قرار دارد و چه وقت تکمیل می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، محمدباقر قالیباف صبح امروز (سه شنبه ۱۱ شهریور) در گلزار شهدای شهر آبادان در جمع خبرنگاران در تشریح اهداف نظارت میدانی بر حوزه‌های انتخابیه نمایندگان استان خوزستان گفت: نخست باید از شهدای گرانقدر خوزستان به ویژه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر یاد کنیم. این دو شهر نگین دفاع مقدس هستند و من مظلومیت‌های سال‌های ۵۹ و ۶۰ این دو شهر را به خاطر دارم. حال امیدوارم با همان روحیه جهادی آن زمان بتوانیم با تلاش و کار جدی که در حقیقت توقع شهدا از ما است، مشکلات استان را حل کنیم.

وی ادامه داد: عزیزی در اسکله آبادان به من می‌گفت که اگر واقعا خوزستان دین خود را ادا کرده و حقی دارد، چرا حق آن را ادا نمی‌کنید؟ قطعاً این حرف، حرف بجا و حقی است و مطمئناً و ان شاءالله با همان روحیه این مسائل را دنبال می‌کنیم.

قالیباف افزود: حضور در استان خوزستان همراه با روسای کمیسیون‌ها و نمایندگان استان، اولین نظارت میدانی مجلس شورای اسلامی است، حال وظیفه نخست خودمان را نظارت دقیق بر پروژه ها، کار‌ها و اعتبارات می‌دانیم و حق مردم است که بدانند که پروژه‌های شهرستانشان در چه وضعیتی قرار دارد و چه وقت تکمیل می‌شود.

وی با بیان این که در آستانه بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ و برنامه هفتم توسعه در مجلس قرار داریم، تاکید کرد: این بازدید‌ها می‌تواند هم در حوزه نظارتی و هم درحوزه قانونگذاری موثر باشد تا بخشی از مشکلات خوزستان را با کمک قوه مجریه حل کنیم. البته طبیعتاً وظیفه اجرایی برعهده آن عزیزان دولت است، اما شناخت این پروژه‌ها می‌تواند به ما در مجلس در حوزه ریل گذاری کار‌ها و توجه به مسائل مهم استان خوزستان از جمله فاضلاب، آب‌های سطحی، نخیلات و سد‌های تنظیمی بهمنشیر کمک کند.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->