آیا همه باید مولتی ویتامین مصرف کنند؟ زلزله بجنورد را لرزاند (۲۵ تیر ۱۴۰۳) صدور گذرنامه اربعین تنها با ۶۵ هزار تومان + جزئیات پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی دوشنبه (۲۵ تیر ۱۴۰۳) | افزایش سرعت باد و گردوخاک در جنوب و شرق استان چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با تاخیر واریز می‌شود؟ تداوم وزش باد و رگبار در برخی استان‌های کشور (۲۵ تیر ۱۴۰۳) خوردن دمنوش زیاد ممنوع | عوارض جایگزینی شیر گیاهی به جای شیر گاو دفع سموم بدن در ۳۰ دقیقه به روش چینی‌ها وحشت کسبه از پرنده شکاری در یافت آباد+عکس هشدار به والدین: اختلال در هورمون رشد برای کودکانتان جبران ناپذیر است تقاضای بالای بازار دارویی کشور برای وارفارین شرور نارمک دستگیر شد (۲۴ تیر ۱۴۰۳) شناسایی و مهر و موم ١٧ پاتوق مواد مخدر در مشهد (۲۴ تیر ۱۴۰۳) ترافیک نیمه روان در آزادراه مشهد-باغچه، نیشابور و سبزوار (۲۴ تیر ۱۴۰۳) حکم اعدام شکارچی زنان شکسته شد کشف ترياک جاسازی شده در بسته غذای حيوانات تصادف مرگبار در محور رشتخوار به تربت حیدریه با یک فوتی و ۲ مصدوم (۲۴ تیر ۱۴۰۳) خارج کردن توده ۱۰ کیلویی از شکم زن ۴۲ ساله + فیلم(۲۴ تیر ۱۴۰۳) سه پیشنهاد مجلس برای حل مشکل کمبود معلم در سال تحصیلی آینده تجویزهای بی حساب و کتاب سی تی اسکن‌ و آزمایش‌ ترورهای تاریخ ساز در آمریکا؛ از رونالد ریگان تا دونالد ترامپ
سرخط خبرها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد: نگران موج سوم شیوع کرونا هستیم

  • کد خبر: ۴۱۳۹۶
  • ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد: نگران موج سوم شیوع کرونا هستیم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نگران موج سوم شیوع ویروس کرونا هستیم، زیرا اگر اتفاق بیفتد، از موج اول و دوم خطرناک‌تر خواهد بود.
امیرعلی قاسمی‌مقدم- به گزارش شهرآرانیوز، محمدحسین بحرینی با اشاره به مباحث مطرح شده در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: در جلسه امروز ستاد مقابله با کرونا خراسان‌رضوی، گزارشی درباره چگونگی برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ارائه شد.
 
وی افزود: از مردم شریف خراسان‌رضوی که با رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، مراسم‌های عزاداری را با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برگزار کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: از معدود افرادی که در دهه اول محرم به رغم تاکید فراوان درخصوص ضرورت توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، دستورالعمل‌های بهداشتی را به‌صورت کامل رعایت نکردند، گلایه داریم و انتظار می‌رود همراهی بیشتری در این زمینه وجود داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه نگران موج سوم شیوع ویروس کرونا هستیم، خاطرنشان کرد: هم‌زمانی سفر‌های پایان تابستان، بازگشایی مدارس و احتمال شیوع ویروس آنفلوانزا با موج جدید بیماری کرونا به شدت موجب نگرانی است و می‌طلبد که مردم استان بیش از پیش دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
 
بحرینی افزود: خودداری از سفر‌های غیرضروری و سیاحتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شست‌وشوی مستمر دست‌ها با آب و صابون از جمله مواردی است که می‌تواند در پیشگیری از آغاز موج سوم شیوع ویروس کرونا مؤثر واقع شود.
 
وی اظهار کرد: از هیئت‌های مذهبی درخواست داریم که امسال در شهر‌های خود، مراسم عزاداری برپا کرده و از سفر به مشهد مقدس جدا خودداری کنند چرا که به‌شدت نگران موج سوم شیوع کرونا هستیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->