نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و ارژانتین در فینال جام جهانی فوتسال| برزیل آقای جهان است نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فرانسه و اوکراین در رده بندی جام جهانی فوتسال (۱۵ مهر ۱۴۰۳) | اوکراین قاطعانه سوم جهان شد درخشش سردار آزمون و سعید عزت‌الهی در پیروزی شباب الاهلی برابر بنی یاس + ویدئو گل سردار و سعید (۱۵ مهر ۱۴۰۳) نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و استون ویلا (۱۵ مهر ۱۴۰۳) | تساوی بی‌ارزش تنهاخ نتیجه و ویدئو خلاصه بازی چلسی و ناتینگهام فارست (۱۵ مهر ۱۴۰۳) | تساوی بدموقع آبی‌های لندن پخش زنده بازی بارسلونا و آلاوس (۱۵ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین رضاییان: حالم خوب نیست، اما سکوت می‌کنم! احضار درویش به کمیته انضباطی استقلال - ذوب آهن در قلعه حسن خان پخش زنده بازی تراکتور و فولاد (۱۵ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین احتمال حذف حسینی از تیم ملی قوت گرفت نتیجه و ویدئو خلاصه بازی یوونتوس و کالیاری (۱۵ مهر ۱۴۰۳) | توقف بانوی پیر در خانه سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان منصوب شد «شه‌بخش» در لیگ حرفه‌ای بوکس به میدان می‌رود بازگشت دوباره اخباری به اردوی تیم ملی تداوم کامیابی‌های تکواندو، این‌بار در رده نوجوانان فاصله کوتاه قهر و آشتی مهرداد محمدی و رامین رضاییان
سرخط خبرها

نامجو مطلق جدی‌ترین گزینه جانشینی مجیدی

  • کد خبر: ۴۱۵۶۳
  • ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
نامجو مطلق جدی‌ترین گزینه جانشینی مجیدی
اگر مدیران استقلال نتوانند استراماچونی را بازگردانند، مجید نامجومطلق حداقل در بازی‌های لیگ قهرمانان روی نیمکت آبی‌ها می‌نشیند.
گروه ورزش/ شهرآرانیوز، درحالی که باشگاه استقلال بعد از فینال جام حذفی دچار یک سردرگمی عجیب شده و برای انتخاب جانشین موقت فرهاد مجیدی با مشکلاتی مواجه است و گفته می‌شود برخی گزینه‌ها حاضر به مربیگری موقت دراستقلال نیستند، اما از مجید نامجو مطلق به عنوان فردی نام برده می‌شود که احتمالا در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا که به زودی برگزار خواهد شد، روی نیمکت استقلال خوهد نشست.
 
نامجو مطلق در مذاکرات اولیه مدیرعامل باشگاه استقلال به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است، اما گفته می‌شود در نهایت او به عنوان سرمربی موقت در چهار بازی باقی مانده لیگ قهرمانان آسیا استقلال را به عنوان سرمربی همراهی خواهد کرد.
 
استقلال با توجه به نفرات خوبی که دراختیار دارد برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا چندان هم کم شانس نیست واگر مطلق بتواند استقلال را به مرحله بعد ببرد چه بسا از مدیران باشگاه استقلال رای اعتماد بگیرد و همچنان دراین تیم باشد.
 
ممکن است اگر مدیران باشگاه استقلال نتوانند استراماچونی را به ایران بازگردانند، با مجید نامجو مطلق وارد فصل نوزدهم شوند. البته از برخی مربیان سابق استقلال نیز به عنوان دیگر گزینه‌های هدایت استقلال یاد می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->