افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) وام ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ابلاغ شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | اقساط وام جدید ۸۰۰ میلیونی مسکن چقدر است؟ آیین‌نامه جدید آرامستان‌های کشور ابلاغ شد | تغییر در نحوه حمل متوفی و صدور گواهی فوت
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مستاجران اطلاعات خود را در سامانه اقدام ملی تکمیل کنند

  • کد خبر: ۴۱۶۵۱
  • ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
مستاجران اطلاعات خود را در سامانه اقدام ملی تکمیل کنند
مستاجران متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن باید هرچه زودتر مدارک مورد نیاز را در سامانه tem.mrud.ir تکمیل کنند تا امکان پالایش و معرفی آنها فراهم شود.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی، همه متقاضیان تسهیلات ودیعه مسکن می‌توانند با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه طرح اقدام ملی و از قسمت «مشاهده و پیگیری درخواست‌ها» نسبت به مشاهده وضعیت خود و انتخاب بانک مورد نظر جهت دریافت اخذ تسهیلات اقدام کنند.

نیمه نخست مرداد ماه وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه‌ای اعلام‌کرد متقاضیانی وام ودیعه مسکن که ثبت نام پیامکی داشتند، ضروری است به منظور تکمیل فرآیند ثبت نام، با توجه به آخرین رقم سمت راست کد ملی خود از ساعت ۱۱ صبح روزهای مشخص شده به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس www.tem.mrud.ir نسبت به تکمیل اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.

با این حال تاکنون تعداد زیادی از افرادی که ثبت نام پیامکی آنها تایید شده است در سامانه مسکن ملی ثبت نام نکرده و اطلاعات خود را تکمیل نکرده اند.

«محمود محمودزاده» معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی روز شنبه در این باره به خبرنگار اقتصادی ایرنا، گفت متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن باید هرچه زودتر مدارک موردنیاز را در سامانه tem.mrud.ir تکمیل کنند تا امکان پالایش و معرفی آنها فراهم شود.

وی با بیان اینکه رقم ودیعه مسکن برای مستاجران تهرانی ۵۰ میلیون تومان، برای سایر کلان شهرها ۳۰ میلیون تومان و برای شهرهای کوچک ۱۵ میلیون تومان است، گفت: سود این تسهیلات ۱۳ درصد تعیین شده است.

محمودزاده اضافه کرد: تاکنون ۴۱۰ هزار نفرمدارک خود را در سامانه مسکن ملی بارگذاری کرده اند که ۳۳۰ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: همچنین از میان واجدان شرایط ۵۴ هزار نفر به بانک‌ها معرفی شده اند که از این تعداد ۱۳۰۰ پرونده در بانک‌ها تشکیل و بیش از ۳۰۰ فقره وام نیز پرداخت شده است.

روز ۱۹ مردادماه امسال ۱۵ بانک کشور مسوول تخصیص این وام شدند و سهمیه استانی بانک‌ها در این زمینه تعیین و پس از هماهنگی با وزارت راه و شهرسازی، به همراه دستورالعمل طرح در روز ۲۱ مردادماه به شبکه بانکی کشور ابلاغ شد.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی نیز سه روز پیش وعده داد که تخصیص وام اجاره با مشارکت بانک‌های بیشتری شتاب خواهد گرفت و جمع گسترده تری از مردم به صورت روزانه وام ودیعه را دریافت خواهند کرد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: هیچ مانع و ابهامی وجود ندارد و تنها خواهش دارم بانک‌ها به کار خود سرعت دهند و تعداد بیشتری از شعب بانک‌ها به مردم وام دهند تا مستاجران از انتطار خارج شوند.

گروه‌های مشمول دریافت تسهیلات وام ودیعه مسکن، کارگران و حقوق‌بگیران ثابت با اولویت ازدواج‌های جدید و خانواده‌های پنج نفر و بیشتر، مشمولان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور و همچنین زنان سرپرست خانوار هستند. همچنین شرایط لازم برای دریافت تسهیلات شامل داشتن فرم ج سبز در سامانه وزارت راه و شهرسازی، نداشتن سابقه مالکیت از سال ۱۳۸۴ به بعد، متأهل یا سرپرست خانوار بودن، داشتن سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا، و اجاره نامه رسمی یا اجاره نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و کد رهگیری است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->