آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان جلال آل احمد مشهد برخورد پژو ۴۰۵ با گاردریل در بزرگراه چراغچی مشهد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنح‌شنبه ٢٢ شهریور ١۴٠٣) | آغاز کاهش دمای روزانه از فردا ترافیک پرحجم در پل غدیر، میدان شهید فهمیده و تمامی مبادی منتهی به حرم مطهر رضوی (۲۲ شهریور ۱۴۰۳) شرایط بهره‌مندی بیمه‌شدگان از خدمات و تسهیلات صندوق حمایت از بیماران صعب‌العلاج اعلام شد + جزئیات دستگیری سارقِ ۳۸ کامپیوتر خودرو در مشهد (۲۲ شهریور ۱۴۰۲) آیا بیمه عمر و پرداخت غرامت بازنشستگان تامین اجتماعی قطع شده است؟ ویدئو | فروریختن پل درسدن در آلمان بازنشستگان تامین‌اجتماعی همچنان در انتظار تصمیم دولت برای تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق رایگان‌شدن مترو و اتوبوس برای دانش‌آموزان تهرانی در هفته اول مهرماه ۱۴۰۳ ۲ هزار میلیارد تومان مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی واریز شد جدول تاریخ واریز حقوق شهریور ۱۴۰۳ مستمری‌بگیران و بازنشستگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد زنان بی اختیاری ادرار را جدی بگیرند دستور ویژه پلیس اهواز برای دستگیری قاتل یک زن (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) علت حمله قلبی و راههای پیشگیری حمله به مفتی اعظم تاجیکستان با چاقو (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) آتش‌سوزی منزل مسکونی در بلوار هنرور مشهد (۲۱شهریور ۱۴۰۳) پرونده مرگ مشکوک خانم بلاگر معروف مختومه شد ۲۰ میلیون ملک قولنامه‌ای باید سنددار شود علت تاخیر قطار مسافربری مشهد- سرخس چه بود؟ (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) آتش‌سوزی انبار علوفه در بلوار شاهنامه مشهد(۲۱ شهریور ۱۴۰۳) واژگونی دو خودرو در مشهد سه مصدوم برجای گذاشت (۲۱ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وزیر سابق آموزش و پرورش: تا دیر نشده است آموزش را غیرحضوری کنید

  • کد خبر: ۴۱۷۳۷
  • ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
وزیر سابق آموزش و پرورش: تا دیر نشده است آموزش را غیرحضوری کنید
مرتضی حاجی، وزیر اسبق آموزش و پرورش، خطاب به حاجی میرزایی نوشت: پیشنهاد می‌کنم تا دیر نشده است اعلام کنید حضور فیزیکی منتفی است یا دست‌کم داوطلبانه است و الزامی نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، تصمیم آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس و حضور دانش‌آموزان در کلاس‌ها از روز شنبه پانزدهم شهریور ماه ۱۳۹۹ با واکنش‌ها و انتقادهای فراوانی همراه شده است.

در‌این‌باره، مرتضی حاجی، وزیر اسبق آموزش و پرورش، خطاب به حاجی میرزایی نوشت:

جناب آقای حاجی میرزایی، وزیر محترم آموزش و پرورش، باسلام

من متوجه دلیل افزایش اضطراب خانواده‌ها با اصرار بر حضور دانش‌آموزان در مدارس نمی‌شوم. اگر خدای نخواسته برای یک نفر مشکل ایجاد شود مملکت دچار مشکل و بهانه‌ای برای اعتراض گسترده فراهم می‌شود.

خصوصا که مسئولان بهداشتی هم اظهار نگرانی می‌کنند. مردم را از سفر منع می‌کنیم ولی می‌گوییم ۱۴ میلیون دانش‌آموز به مدرسه بروند. اصرار می‌کنیم عزاداری‌ها در فضای بسته نباشد ولی بچه‌ها را به داخل کلاس می‌بریم ولو با نصف‌‌کردن تعداد و دو‌نوبته‌کردن.

بارها گفته شده از منزل بیرون نروید حتی به دیدن پدر و مادرها نیز نروید یا گفته شده است بیش از چند نفر در فضای بسته اتاق نباشند ولی بچه‌ها را که کمتر از بزرگ‌ترها مراقبت می‌کنند به داخل کلاس می‌بریم. این تناقض‌ها چگونه توجیه می‌شود؟ قطعا من اگر فرزند دانش‌آموز داشتم به مدرسه نمی‌فرستادم ولو به قیمت یک‌سال عقب‌ماندن که مطمئنا با روش‌های موجود این اتفاق نخواهد افتاد.

پیشنهاد می‌کنم تا دیر نشده است اعلام کنید حضور فیزیکی منتفی است یا دست‌کم داوطلبانه است و الزامی نیست.

منبع: انتخاب

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->