رئیس فدراسیون ووشو: رفتارهای غیرانسانی خواهران منصوریان را از مراجع قضایی به صورت جدی پیگیری می‌کنیم

  • کد خبر: ۴۲۰۸۴۶
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۰:۴۹
  • ۸۱
رئیس فدراسیون ووشو: رفتارهای غیرانسانی خواهران منصوریان را از مراجع قضایی به صورت جدی پیگیری می‌کنیم
رئیس فدراسیون ووشو گفت: فدراسیون ووشو ضمن محکوم کردن رفتارهای غیرانسانی خواهران منصوریان به شدیدترین لحن ممکن، از طریق مراجع قضایی و قانونی حق خود را پی‌گیری می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس فدراسیون ووشو در واکنش به اتفاقات تلخ و زننده‌ای که روز گذشته در محل فدراسیون رخ داد، اظهار داشت: فدراسیون همواره به رعایت اخلاق حرفه‌ای در همه زمینه‌ها تأکید داشته و این مهم همیشه در دستورکار تمام اهالی خانواده ووشو اعم از بازیکن، مربی، داور، مدیر و کارکنان بوده‌است. ما به‌دلیل جلوگیری از تعارض منافع و کنترل هیجانات ناشی از مسابقات و بر اساس پروتکل درون‌اردویی بودن رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشو ساندا زنان، بازی سهیلا منصوریان و دیانا رحیمی را بدون حضور افراد غیر ضروری برگزار کردیم که اقدام خانم الهه منصوریان که از حدود ساعت ۵:۳۰ صبح جلوی درب سالن مسابقات بود، مورد قبول نبوده است.

وی در ادامه بیان داشت: متأسفانه پس از شکست سهیلا منصوریان که با امتیاز فنی در ۲ راند پیاپی و ثبت دومین شکست وی در انتخابی‌ها که به منزله حذف از ترکیب تیم ملی برای بازی‌های آسیایی آیچی-ناگویاست، ۲ خواهر دیگر با هتک حرمت، فریاد و استفاده از الفاظی ناشایست با شکستن دوربین مداربسته و قفل درب اتاق ریاست، وارد اتاق من شدند و به بنده حمله فیزیکی کردند که تمامی این اتفاقات در حضور شاهدان عینی همانطور که در ویدیو‌های مداربسته موجود است ضبط و ثبت شده است.

صدیقی اذعان داشت: شخصاً سعی کردم محترمانه رفتار کنم و با پرهیز از تنش، پاسخ مؤدبانه‌ای به رفتار‌های زشت و قبیح الهه و شهربانو منصوریان بدهم، اما متأسفانه این دو خواهر با هتک حرمت به تصاویر شهدای انقلاب اسلامی، شکستن قاب عکس رهبر شهید و امام راحل، قاب وان‌یکاد پس از حمله فیزیکی، چاقویی را که در جیب خود از قبل پنهان کرده بود تا برای حمله به من استفاده کند را در دست گرفته و پس از اینکه موفق نشدند سناریو خود را عملیاتی کنند ناگهان متوجه شدم الهه منصوریان اقدام به خودزنی کرده و شروع به فریاد می‌کند، که همه افراد داخل اتاق دیدند که خودش به چه نحوی به خودش آسیب می‌زند.

وی در این رابطه عنوان داشت: به محض این که این صحنه را دیدم، از اتاق خودم خارج شدم تا فرصت بیشتری به این افراد برای ادامه رفتار‌های ساختارشکنانه‌شان ندهم. در همین حین شهربانو منصوریان به یک مرد که همراهشان و از ابتدای این قائله و با گوشی مشغول فیلم‌برداری بود و طی اقدامی هماهنگ‌شده وی را همراهی می‌کرد، گفت که از او فیلم بگیر که خواهرم را چاقو زده! این در شرایطی است که افراد حاضر در اتاق، شهادت رسمی و حقوقی داده‌اند که الهه منصوریان خودزنی کرده و این شهادت‌نامه پیوست شکایت رسمی فدراسیون شده‌است.

رئیس فدراسیون ووشو تأکید داشت: فدراسیون روایت صحیحی از قائله تأسف‌برانگیز روز گذشته را با مستنداتی از قبیل تصاویر و فیلم بر روی خروجی‌های رسمی قرار داد که با شفافیت کامل رسانه‌های معتبر به آن استناد کرده‌اند. متأسفانه استوری‌ها و پست‌های اینستاگرامی خواهران منصوریان بر مدار دروغ و روایت ناصواب می‌چرخد و این بار هم این پیشکسوتان که باید منادی اخلاق و رفتار پهلوانی باشند سعی بر تحریف واقعیت داشته‌اند.

وی با بیان این که هتک حرمت یک پیشکسوت و قهرمان به خانه خود با هیچ متر و معیاری قابل پذیرش نیست، گفت: همواره سعی بر گفت‌و‌گو و تعامل با همه افراد از همه سلیقه‌ها داشته‌ایم، اما در این مورد خاص، همه به عینه دیدند که چه شد و نمایندگان محترم حراست مجموعه ورزشی آزادی و وزارت ورزش‌وجوانان نیز در فدراسیون در لحظه وقوع این بی‌احترامی حضور داشتند و جزییات را از ابتدا دیدند. مطمئناً توهین لفظی و تهدید کارکنان فدراسیون به هیچ وجه قابل اغماض نیست و فدراسیون ووشو ضمن محکوم کردن این رفتار‌های غیرانسانی به شدیدترین لحن ممکن، از طریق مراجع قضایی و قانونی حق خود را پی‌گیری می‌کند. ضمن اینکه در حال حاضر نیز پرونده دیگری باتوجه به نشر اکاذیب، هتاکی و توهین و افترای صورت گرفته از سوی خانم شهربانو منصوریان در فضای مجازی در مجاری قانونی در حال پیگیری است. دیگر دوران بزن در رو تمام شده است.

صدیقی در پایان خاطرنشان کرد: رقابت‌های انتخابی با کم‌ترین حاشیه، بیش‌ترین آرامش و سلامت و با استفاده از داوران بین‌المللی برگزار شد به طوری که هیچ بازیکنی از داوری و نتایج شکایت نداشت. این رفتار‌ها شوکه‌کننده است و ما وظیفه داریم جلوی تسری آن را بگیریم. همچنین مستنداتی در اختیار فدراسیون ووشو است که در صورت افشا، مایه خجالت و سرافکندگی هر چه بیش‌تر این افراد خواهد شد و بزودی در اختیار نهاد‌های مربوطه قرار خواهد گرفت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸۱
در انتظار بررسی: ۷۴
غیر قابل انتشار: ۵۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۹
17
94
چرا اینها اینقدر مشکل شخصیتی دارن؟؟خیلی پرخاشگرن،اثرات زندگی خانوادگی ک داشتن،کاملا در روابطشان در جامعه مشهوده،از عرش می‌افتند ب فرش با این کارها و رفتارها،تا قله موفقیت بری و بعد سقوط کنی،این احمقانه است
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۰
31
115
اینها ورزش را با محل کارشان اشتباه گرفته اند بیرونشان کنید خلاص.
حب الحسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۰
38
95
الان چی شده؟ خانومی چاقو دست گرفته ؟ شاید می‌خواسته آشپزی کنه دستش رو بریده!؟ها؟ یا نکنه چهارتا لگد پرونده فکر کرده بزن در روی کوچه‌های خلوت شده ؟ بعد میگن این نظرات چیه می‌دید ؟. زن باید زن باشه به قرآن زن باید گل باشه اونم گل لطیف نه اینکه کاکتوس بشه زنها رو ور داشتید کاکتوس کردید بعد میگید قمه کش شدن
هدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۰
38
110
وقتی به افراد عقده ای بها میدید نتیجه ش میشه این
بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۰
33
110
وقتی به لی جنبه ها ،بها داده میشه
عاقبتش همین میشه
هههه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۰
91
106
خب نگفتید شما چکار کردید ملی پوش باید این کار رو بکنه شما بجای اینکه از این ورزشکاران حمایت کنید واسشون پرونده درست میکنید آقای ریس فدراسیون ووشو چکار کردید با این ورزشکاران که باید اینجوری به سیم آخر بزنند شما اول مشکل را در خودتان پیدا کن در ضمن من اصلا از این ورزش رزمی خوشم نمیاد اما ورزشکاران را دوست دارم همان‌جور که رهبر شهیدمون فرمودند که دوستشون داشتند و چقدر تاکید بر حمایت از ورزشکاران داشتند امثال شما باید استعفا بدهند و مدیران ولایت مدار و شایسته بیایند و نه افرادی که فقط چسبیدن به میز را دوست دارند
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۰
89
135
متاسفانه نداشتن تربیت ورزشی و عقده وکینه درافکار امثال خواهران منصوریان نهادینه شده،واینهمه بی ادبی حتی به تمثال شهیدان نشانه از اینه ‌که اینها به ظاهر به مردم وپرچم شان احترام میزارن، باور کنیدالان دارن به هم کیشانشون میگن دیدید چکار کردم،کیف کردید،همه میدونن مسابقات درون اردویی افراد غیر مسول نباید باشه،اینها به شهدااحترام نزاشتن پس خواهشاازورزش ووشوی ایران دورشون کنید چونکه مضرن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۰
52
111
امیدواریم بیشتر از این رسوا بشن این بی ریشه ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۰
41
109
به شدید ترین نحو ممکن باید مجازات بشند که فکر نکنن اولا فدراسیون چاله میدون نیست وثانیا قلدری نکنند دیگه وبه حق خودشون قانع باشن وصرف اینکه یک یا دوم ال گرفتن فکر نکنن هرکاری دلشون میخواد میتونن انجام بدن قانون چی میشه پس متاسفانه قانون اینجاحکمفرما نیست
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۰
39
118
خدا کنه این سری مادام‌العمر محروم بشن و رانت هایی که به اینا دادن پس گرفته شود چون از پول مالیات و عوارض این ملت بدبخت است
ث
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۰
39
118
از این سه تا خواهر متنفرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۰
21
77
غیر انسانی؟منظورتان غیر اخلاقی بود؟
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۰
18
85
سلام، ادب وشخصیت نباشه همینه،فکر کردن دیگه خدا شدن ،هر کاری بخوان میکنن،بی فرهنگی تو رفتارشون دادمیزنه
فراهانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۰
21
108
بعضی ها فکر میکنند باید همیشه جایگاه قهرمانی از آن آنها باشدولی نمیدانند که باید روزی این جایگاه را به دیگر ورزشکاران واگذار کنند
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۰
11
97
اخلاق و منش کلید هر پیروزی است.حتی شکست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۰
15
92
جمعشون کنین تحفه هارو
قاضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۰
44
60
حتما صدیقی زور گفته بهشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
34
85
من متاسفانه همشهری خانمهای منصوریان هستم. . خیلی از مردم سمیرم از دست این افراد ناراضی هستند. یکی از این سه خواهر کارمند شهرداری است اما هیچ وقت سر کار کار خود حاصر نیست و حقوق مجانی می گیرد.رفتارهای ناشایستی در شهرداری انجام داده است. چرا به دلیل اینکه قهرمان شده اند باید بدون ازمون و کارکرد وارد شهرداری شوند.
m
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
18
126
مقصر ما مردم هستیم که بعضی هارو بزرگ و بزرگتر از ظرفیت هاشون کردیم که بااین شکل و وضعیت هنجار شکنی و قانون گریزی می کنن. باید برخورد بشه(هرکس مقصره) تا از تکرار چنین اتفاقاتی در جامعه مانشه، این الگو بشن. 😔
درودیان
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۳:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
22
99
ازآن بترس که گدامعتبرشود
مسلم کریمی
Germany
۰۷:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
18
97
ورزش برد وساخت دارد هرکس باخت بخواد غلط اضافی کند ورزشکار نیست کسی که لات بازی در میاره توهین کرده به رهبر شهید وشهدا ملت ایران کوتاه نمی آیند نیروهای امنیتی و قوه قضائیه باید ورود کند این کار باید هر چه زودتر حکم صادر شود این کار از جایی آب می‌خورد عواملی پشت پرده هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
57
62
رئیس ووشو دروغگوعه بخدا قسم
،nasrin
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
32
71
وقتی یک مشت تازه به دوران رسیده رو زیاد بال و پر بدیم همین میشه،
بنده خداها دوران بچگی خیلی آسیب دیدن معلوم شد هنوز درمان نشدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
21
91
از قدیم گفتن از آن بترس که گدا معتبر شود اگر شود از خدا بی خبر شود متاسفم براشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
34
81
وای به روزی که گدا معتبر شود
تا دیروز توی جوب بازی میکردند
اینقدر زیربغلشون هندونه گذاشتن پررو شدن فکرکردن همه رومیزنن
اینارو باید اعدام کنید
بدبخت ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
59
64
لا اقل اینا که میتونن و توانشو دارن بزار حقشونو بگیرن ما که دیگه آفتاب لب بوم هستیم
ع
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
23
74
شکستن قاب شهدا،!!!! خوب بلدی چی بگی
کاظمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
47
69
همه حرفهایی که اقای صدقی گفتن دورغه چون اصلا معنی نداره موقعی که خانم شهربانو ازخواهرشون دفامی کردن بعکس وشهدا فحش بدن دیگه
اقای مسعول این وصله ها کهنه شده
مردحسابی خجالت نمی کشی دورغ
میگویی توازترس کتک خوردن نمی دونستی از کجا فرارکنی انوقت کینمحشهاراشنیدی
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
26
103
قاضی خداست....
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
3
18
اولا هیچ دلخوشی از خواهران منصوریان ندارم بخاطر اینکه رفتارهایی در حد یه خانم ایرانی ندارند دوما جناب رئیس فدراسیون اگه خودزنی کرده باشه پزشکی قانونی متوجه خواهد شد و شما هم بی تقصیر نبودید و نیستید که این جریان پیش آمده و زیاد هم فیلم هندیش نکند چاقویی از قبل و سناریو چیدند و موفق نشدند اینا اول حرفم هم گفتم رفتارشون قابل قبول نیست شما هم صدرصد تحریکشون کردید
شیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
8
18
امکان ندارد یک وزرشکار با اعتبار و اسم و رسمش بخواد بازی کند و و بایس حمایت بشن
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
6
19
بی انصافی خاصیت ما ایرونیاست، چیزی که واقعیت اونو نمیدونیم چرا یک طرف قضیه رو محکوم‌می کنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
3
10
با سلام ووقت بخیر
کاش من ازین خواهران کتک بخورم جای رئیس فدراسیون
چون به محض اینکه بهم نزدیک بشن مثل بختک میچسبم بهش وایی ی ی
فایق
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۲
9
5
زورتون به این خواهران میرسه خخخخخخ خخخخخخ
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۲
7
12
دوستان الکی قضاوت نکنید
مطمئنا مسئولین مقصره و رئیس فدراسیون
کدام مدیر این کشور درست کار کرده؟
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۲
4
22
در حال حاضر بدبینی به داورها در هر ورزشی کاملا مشهوده امکان داره خواهران منصوریان متوجه این قضیه شدن ( ناداوری یا قضاوت بد) که اینطوری ناراحت شدن و رفتن پیش رئيس فدراسیون وکار بالا گرفته به هر حال هرحرفی که رئيس فدراسیون میزنه دلیل نمیشه که راست میگه باید بررسی بشه توسط دادگاه
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۲
5
20
مسول داره مسله را سیاسی میکنه تا سو استفاده کنه
ریحانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۲
2
20
کلا نظرم راجب به خواهران منصوریان با این رفتارشون عوض شد بنظرم دیگه الگوی خوبی واسه بچه ها نیستن
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۲
5
11
وقتی یک انسان معنویت و اخلاق را در کنار تخصص خود رشد ندهد همین عدم تعادل در رفتار می شود.
برای همین است که طبق تعالیم قرآن و اهل بیت
تزکیه و پاکی نفس بر همه چیز مقدم است.
متخصص بی اخلاق به هرجایی که برسد نهایتش ضرر به خود و جامعه است.
ان شاءالله که این خواهران از رفتار بدشان درس بگیرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۲
7
9
ازهمین موارداتهامی رئیس فدراسیون مشخص هست که کاملادرجهت تشکیل پرونده قضایی به مسیرخاص هست این مواردنخ نماشده دوستان زوددرموردخواهران منصوریان قضاوت نکنین این آقااگه راست میگه کدام عاقل سعی میکنه تواین قضیه جسارت به عکس شهداورهبرشهیدوان یکادبکنه خجالت بکش رئیس فدراسیون شرافت داشته باش مردباش وجوانمردوصله وتهمت بیجانزن دعوای شخصی رومذهبی وسیاسیش نکن بخاطرحفظ صندلیت ازخداووجدانت بترس مباداقضاوت وتهمتهای بیجاوناروایت اثرش روتوزندگی بدجوری ببینی
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۲
5
15
این سه تا خواهر برلی چندمین بار هست که ازاین اعمال زشت وکستاخانا انحام میدن مشگل کل ورزش ما هستش یه ورزشکار ملی حتی اگر مدال جهانی هم داشته باشه اگر اخلاق وانظباط نداشته باشه همون اول باید کنار گذاشته بشه این خواهرها نشون دادن که جنبه بزرگ بودن داشتن رو ندارن نمونه اینها رو در ورزش های دیگه هم داریم بازد کلا از تمام مسابقات وکلا لز ورزش ووشو حذف وکنار گذاشته بشن تا درس عبرتی برا براز دیگران
نیلو
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۲
3
11
اخلاق درورزش مهم تراز قهرمانی ومطرح بودن هست قوه قضائیه باید ورود کند وچنانچه خواهران منصوری خلاف موازین اخلاقی و....رفتار کردند باهاشون برخورد بشه که درس عبرت برای بقیه باشه که جانب اخلاق وادب ومعرفت رعایت کنند....
سارایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۲
6
7
حرف حق زدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۲
3
10
چقدر جالب.. این متن _که مشخص است توسط خود راوی و شاکی موضوع،.._ جناب رئیس _نگارش نشده، لذا نگارنده، که تحت تاثیر هیجانات ناشی از غیر منتظره بودن ماجراست،.. گویا هنگام مرور و هماهنگی داستان،. خط اصلی و هدف ماجرا از مسیر خارج شد!
یعنی.. ۳ تا خانم به شکل فیلم ترمیناتور..با شکستن درب و ناسزا وارد میشوند... با نقشه قبلی! و چاقوو!! جهت قیمه کردن رئیس.. احتمالا به بهانه اعتراض در قضاوت! بعد... ناگهان یکی شون خود زنی میکنه.. و رییس هم فوری از لوکیشن خارج میشه که مبادا کسی طور دیگه خیال کنه ... خوب تاکید و تکرار بر حضور شاهدین هم جالب بود..

اولا در هر مجموعه و تشکیلاتی که اعتماد و احترام متقابل و هدف اصلی مشخص نباشه.. گنده تا کوچیک مقصرند و دایم درگیر ..
سی سخت صیادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۲
5
15
شک نکنید این خانمهای ورزشکار چنان بی عدالتی از فدراسیون دیدند که کارد به استخوان رسیده و مجبور به چنین رفتاری شده اند بی عدالتی در سیستم اداری کشور بیداد می کند و همه هم روزانه شاهد آن هستیم و همه هم سکوت می کنیم اگر ده نفر در مقابل مدیران ناعادل این رفتار را انجام دهند مابقی هم حساب کار خود را می کنند از فهوای مطالب ارسالی به این نتیجه رسیدم که رئیس فدراسیون دنبال برچسب زدن نظیر شکستن قاب و عکس آقا به این ورزشکاران هستند تا رفتار اشتباه خود که منجر به این حرکت خانمهای ورزشکار شده را توجیه کنند
واقعاً دستتون درد نکند حال کردم که شیر زنان بی بی مریم های زمانه ایران هستید دمتون گرم خدا پشت و پناهتون باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۲
2
12
تذکر و اخطار جهت نشر ندادن مطالب حاوی جملات رکیک و ناسزا، درست ..

در صورتی که متن و مطلب نوشته شده توسط،بنده.. نشر داده نشد، (یا اینطور صلاح دانستید)، لطفا عدم نشر مطلب را به اطلاع بنده برسانید. با سپاس.
اشکان اتشگاه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۲
2
8
خواهران منصوریان بسیار پرو شدند
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۲
11
8
از این خواهران که در یک خانواده فقیر از نظر فرهنگی بزرگ شدن بیشتر ازین انتظار نمیشه داست
ح. ق
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۲
11
9
متاسفانه همیشه پول وشهرت درنهایت مایه سرکشی وقلدری می‌شود
واقعاً برای این افراد که عمری زحمت کشیدند وآبرو وجایواهی برای خودشان درجامعه پیدا کرده بودند اظهار تاسف می کنم قدر منزلت خودشان را ندانستندوآبروی چندین ساله خودشان را با این کار برباد دادند.
علي
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۲
4
11
نباید ندیده قضاوت کرد ،در هر درگیری ای علت و معلولهایی نهفته است که در بررسی ها و درصد ارتکاب افراد نتیجه مشخص می شود.ناخواسته دچار حق الناس در قضاوت نشویم.
سمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
4
16
مشکل از شماست باید دید چکار کردید ک این خواهر ب سیم آخر زده هر کاری کرده حقتونه از این بدتر باید سرتون بیاد مسئولین نا محترم انشاالله از ریشه نابود بشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
5
18
کامنت هارو خوندم تعجب کردم آخه شما از کجا مطمئنید این چیزایی که رئیس فدراسیون ووشو گفته بی حرمتی و اینا درسته؟! غیرممکنه اونا همچین‌ کاری کنن
خواهران منصوریان خیلی سختی کشیدن تا به اینجا رسیدن شاید در حقشون اجحاف شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
6
18
درب برای چی قفل بود؟رئیس دآخل بودید؟قفل چطور شکست؟همه چطور شاهد بودن؟! حراست کجا بود؟وآی چقدر معما دارد این قائله!
الهه
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
5
11
خجالت آوره واقعآ چرا انقدر وحشیانه حمله کردن دوربین رو شکستن برای یه ورزشکار خیلی زشته وجهه ب بدی از خودشون نشون دادن
شوشتر
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
5
8
رییس ووشوخیلی دروغگوهست،تابلودروغ میگه شکستن قاب رهبروتوهین به شهدا،،همش دروغه حتی کسی هم ضدانقلاب باشه تواین اوضاع اینکار نمیکنه ،،ببین چکارکردی چ اختلاسی کردی که اینهاچقدفشاراومده بهشون ،،مردم الکی توهین به این دخترها نکنید قضاوت یه طرفه نکنیدو....این مردک میخوادازاین هاپله بسازه خودش بره بالا،،اینجورادم زیاددیدم
افشبن
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
3
4
تا همین چند سال پیش یادشون رفته که در آبشار سمیرم اسب مرتبه میدادند. گفتن مشکلات خانوادگی اینها درست نیست اما گویا نداشتن ریشه و اصالت و این مشکلات واقعا در رفتار اینها تاثیر گذاشته. از صدقه سر همین فدراسیون و همین کشور شما از اسب ویرانی رسیدید به قهرمانی. درسته که خودتون هم زحمت کشیدید اما عرصه برای شما هم فراهم شده. ظرفیت داشته باشید . چرا باید حق یکی دیگه رو بدن به خواهر شما ؟؟ چون کردن کلفت شدید؟؟ مسبکه بیاد جلوی دوربین بگه شوهرم اجازه خروج بهم نداد رفتن خونه یه فصل کتک حسابی زدم بهش گفت ...‌‌خورم توقع دارید حرمت دیگران رو نگه داره؟؟ متاسفانه یکی از اینها سخنان فمنیستی هم میزنه. اونم با ابن سطح از سواد کم!!! بابا از اون فلاکت رسیدید به ویلا داشتن در کیش و ماشین فلان زندگی لاکچری. ظرفیت داشته باشید .‌ختما نباید ریشه و اصالت خودتون رو به نمایش بزارید.‌
خسرو
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
9
11
عیب نداره ناراحت بودن
Nahid
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
2
10
آره شما گفتین ما هم باور کردیم .....
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
4
12
چون این بابا رییس هستش حق را از چنتا دختر بی گناه میگیرن میدن به ریس
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
0
4
نمیدونم کدام یک از این عزیزان که نظر دادن در ورزش حرفه ای حضور داشتن یا نه ؟؟؟ من دوستانی داشتم که باکلی زحمت و سختی سر پارتی یا پول کنار رفتن . تا اشک ورزشکار رو نبینی که تمام زحماتش به راحتی بی نظارت از بین میره باور نمیکنید. من کاری به این جریان ندارم که البته باید کمی ریز شد که چرا این کار رو کردن قطعا کار درستی نکردن اما کمی ریز بشیم چرا؟؟؟ این رو فقط اطرافیان میفهمند که چرا؟؟؟ اما خیلی حق خوری میشه خیلی حق خوری میشه
علی محمودی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
4
15
اول متأسفم برای افرادی که خیلی راحت در مورد این خواهران که افتخار کسب کردن برای ایران قضاوت بی جا دارن .دوم اینکه آقای رییس فدراسیون شما چکار کردید که اینجوری برخورد کردن با شما
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
3
19
تنها قاضی خداست.
کسانی که اونجا نبودن نباید قضاوت کنن...
شمایی که دارید حکم صادر میکنید از قضاوت شدن بترسید
سودا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
1
5
قطعاهنجارشکنیهای این خانومها ناشی از ی سری مسائل در گذشته نشئت گرفته بی دلیل اینکار و نکردن لطفا اونم پیگیری کنید
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
1
4
در درجه اول ادب و احترام ملاک هست در ورزش نه کسب مقام
باید این چند خواهر بی ادب محروم شوند تا درس عبرتی برای دیگران باشند ممنون از فدراسیون محترم و صبور ووشو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
7
10
خدا میدونه. چقد اینهارو اذیت کردن که کارشون به اینجا رسیده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
1
3
باید حتما باهاشون برخورد بشه تا بفهمم که یه ورزشکار ملی باید الگوی مناسبی در جامعه باشه واقعا متاسف شدم برای این خواهران و هتک حرمتشون به شهیدان که اصلن قابل بخشش نیس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
2
1
حتما باید اینکار را بکنید تا درسی بشه برای همه کسانی که وقتی بهشون بها داده میشه جوگیر نشند و فکر نکنند که شخص خاصی هستند این خواهران باید به پشت سر خودشون نگاه کنند و ببینند که کی بودند و با حمایت ایران الان شدند کی دلیل نمیشه که چون قهرمان هستند هر غلطی که خواستند بکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
2
1
خواهران منصوریان فراموش کرده اند که از کجا به کجا رسیده اند......؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
2
2
خواهران اوباش منصوریان اولین بار نیست لات بازی در میارن نمیدونم چرا اینارو کسی نیست ادب کنه وسط جولان میدن
احمد نوروزی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
3
2
انشاءالله دیگه شاهد چنین مسائلی نباشیم
ناشناس
Viet Nam
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
1
2
یا رب روا مدار که گدا معتبر
شما هم شنا گر خوبی هستی
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
2
2
بعضی وقت ها قضاوت شتابزده درست نیست به عنوان یک بسیجی و قشر فدایی کشور و شنیدن شکستن قاب عکس شهید و ... و مهم ندیدن صحنه و برخورد های احتمالی قبلی نمیشه نظر داد ممکنه این جریان از روز های قبل کلید خورده و ما ساعت آخر رو ببینیم
شاه عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
0
2
چقدر دخترای خوبی ان
علی ب
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
0
3
اینها را باید تربیت کرد درست حسابی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
3
2
خیلی راحت از کار ورزش بیرونشان کنید، افراد زیادی دارای استعداد ورزشی هستند که با شخصیت هستند این افراد را ببینید. وای به روزی که گدا معتبر شود
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
0
1
کلا اخلاق باید در همه جا رعایت بشه
این خانم خیلی تند میره
عملکرد ایشون یعنی توهین به جامعه ورزشی
در کشور ما برای احقاق قانون راهکار تعریف شده
رفتار این خانم هیچ توجیهی نداره باید بشدت باهاش برخورد بشه تا متوجه بشه قانون زورش از هر مشتي بیشار است
اگر نبود قانون ما هم مشتي به مراتب قوی‌تر از ایشون داریم
راحل
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
0
1
سلام اه اه اه متنفرم ازاین خواهرای عقده ای ندید بدید،بابا این عقده حقارت دارن الکی خودتونو بخاطرشون کوچیک نکنید،وقتی بخاطر خونه گرفتن چادری بشن دیگه باید تا تهش رو متوجه شد چقدر کمبود دارن،بابا جلو دوربین به شوهرخودش بی احترامی میکنه معلومه که به مربی هم....اینا ازهرراهی میخوان پول دربیارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
0
0
شاهداتون کیا هست همکاراتون و دوستانتون که اگه شهادت ندن به مشکل میخورن یکم عجیبه که دروغاتون میخوایید واقعی جلو بدید وقتی که خیلی راحت میتونید صحنه سازی کنید و پرونده سازی و جالب اینجاست برا اینکه رنگ و بوی واقعیت بگیره گفتید که قاب عکس شکستن و توهین کردن تا با احساس بقیه بازی کنید این دخترا ساده دل و بی دفاع هستن خب اگه راست میگید چرا مسابقه پشت درای بسته حتی بدون تماشا چی بوده چرا حتی خواهرشم نبودا معلومه که نباختن و قضاوت و داوریتون با نفع بوده یه سناریو از قبل چیده شده
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
0
1
واقعا واقعا من از انتظاراتی که از متانت زن ایرانی داشتم نااميد شدم ، خیلی مايه تاسف است که آدم از زن ایرانی این حرکات را ببیند، مایه شرمساری است ترا خدا اين فیلم‌ها را معرض جهانی برای هتک حرمت این همه تبلغ که در دنيا و ارزش‌ها و رفتارهای یک خانم ایرانی کردیم قرار ندهید چون کلا هر چه تبلیغ در دنيا در باره زنان ایرانی کردید بر فنا ميرود. در خاتمه خدا نکند گدا معتبر شود.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
0
1
اینا مثلا باید برای بچه های ما الگو باشن. به شخصه قهرمان بی ادب رو دوست ندارم ولو که فرزند خودم باشه.اینا امروز به عکس رهبر بی احترامی کردن فردا به بالاتراز رهبر شهیدمون هم بی احترامی خواهند کرد فقط برای منافع شخصی
منصوری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
0
0
رییس بازی به ووشو هم کشیده شده ! اتهام پشت اتهام ،توهین به شهدا !،توهین به رهبری ! خجالت بکشید اتهام بی جا به قهرمانانی که با همت و پشتکار جهانی شده اند ،رییس را کی انتخاب کرده ؟از کجا سفارش شده ؟ استاد کذابی ست .