هایجک عجیب در فوتبال ایران | رودست صنعتی‌ها به استقلال؟ نتیجه بازی اسپانیا و گرجستان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی(۱۰ تیر ۱۴۰۳)| یک مدعی واقعی ویدیو گل اول انگلیس به اسلواکی توسط بلینگام در یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | جود قهرمان سه‌شیرها! پخش زنده بازی اسپانیا و گرجستان در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین نتیجه بازی تیم ملی انگلیس و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| ساوت‌گیت خوش‌شانس! پرسپولیس برای بازیکن جوان شرط گذاشت نقش پر رنگ هوادار متمول برای حفظ سه بازیکن پرسپولیس پرسپولیس به دنبال مدافع چپ آلومینیوم وضعیت نامشخص گاریدو در پرسپولیس پرسپولیس مدافع قطری را می‌فروشد بررسی وضعیت مهم‌ترین سالن ورزشی مشهد | اوضاع جهنمی سالن بهشتی! + ویدیو آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

خرید جدید پرسپولیس را بشناسید|شجاعی جانشین ترابی شد

  • کد خبر: ۴۲۱۹۲
  • ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
خرید جدید پرسپولیس را بشناسید|شجاعی جانشین ترابی شد
بازیکن جوان و جنگنده نساجی با عقد قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پرسپولیسی‌ها از ابتدای نقل و انتقالات تابستانی ۹۹، به دنبال جانشین مناسبی برای مهدی ترابی بودند و سرانجام امروز با علی شجاعی قراردادی دو ساله بستند.

شجاعی فصل گذشته در تیم ملی امید و نساجی قائمشهر درخشید و حالا در پرسپولیس به دنبال آن است تا با عملکردی خوب، جای خود را در ترکیب قهرمان چهار دوره اخیر لیگ برتر باز کند.

شجاعی ۲۳ ساله، مثل ترابی از سایپا به فوتبال ایران معرفی شد و سه فصل در تیم بزرگسالان سایپا در لیگ برتر به میدان رفت. او در نهایت سال گذشته راهی نساجی شد و انصافا یکی از مهره‌های تاثیرگذار این تیم بود.

او ۴ گل برای نساجی به ثمر رساند و ۵ پاس گل هم داد.

حالا او به پرسپولیس پیوسته و باید ببینیم شانس حضور در تیم ملی و لیست اسکوچیچ را به دست می‌آورد یا نه؟ به جز شجاعی، پرسپولیس تاکنون حامد لک، سعید آقایی، عیسی آل کثیر و احسان پهلوان را به خدمت گرفته‌است.

همچنین گفتنی است دقایقی قبل آرمان رمضانی با قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->