وزرای خارجه ایران و رومانی تلفنی گفت‌وگو کردند

  • کد خبر: ۴۲۵۴۱۲
  • ۰۵ تير ۱۴۰۵ - ۱۸:۴۹
وزرای خارجه ایران و رومانی تلفنی گفت‌وگو کردند
«شهرآرانیوز _ گروه سیاسی»، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و وزیر امور خارجه رومانی در تماس تلفنی عصر امروز راجع به آخرین تحولات منطقه‌ای و روابط دوجانبه میان ۲ کشور گفت‌و‌گو و تبادل نظر کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، در این گفت‌و‌گو، سیدعباس عراقچی آخرین تحولات مربوط به اجرای یادداشت تفاهم و دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران در این زمینه را برای همتای رومانیایی خود تشریح کرد.

اوانا تویو، وزیر امور خارجه رومانی نیز با استقبال از تلاش‌های دیپلماتیک جاری برای کاهش تنش‌ها در منطقه غرب آسیا، بر اهمیت تداوم این روند و اجرای تعهدات متقابل از سوی طرف‌های ذی‌ربط تاکید کرد.

۲ طرف همچنین بر ضرورت استمرار رایزنی‌ها و توسعه همکاری‌ها و مناسبات دوجانبه در دوره پیش رو تاکید کردند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.