یادداشت تفاهم اسلام‌آباد محور گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس

  • کد خبر: ۴۲۵۴۳۳
  • ۰۵ تير ۱۴۰۵ - ۲۰:۵۳
یادداشت تفاهم اسلام‌آباد محور گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
«شهرآرانیوز - گروه سیاسی»، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و همتای انگلیسی‌اش عصر امروز جمعه، پنجم تیر، به صورت تلفنی گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدعباس عراقچی در این گفت‌وگوی تلفنی، ایوِت کوپر را در جریان آخرین روند مذاکرات، پیشرفت‌های حاصل‌شده در اجرای تفاهمات و رایزنی‌های انجام‌شده قرار داد.

طرفین همچنین با بررسی آخرین تحولات دوجانبه و منطقه‌ای، بر تداوم رایزنی‌های دیپلماتیک با هدف حمایت از ثبات منطقه‌ای، پیشبرد روند مذاکرات و دستیابی به نتایج مثبت و پایدار تاکید کردند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.