به گزارش شهرآرانیوز، دکتر یاسین افرا اظهار کرد: ساعت ۲۲:۰۷ روز شنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۵، گزارش انحراف یک دستگاه اتوبوس از جاده در محور آبادان به اهواز، مسیر فرعی حفار، بعد از زندان به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش، پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و کارشناسان اورژانس اقدامات درمانی اولیه را برای مصدومان انجام دادند.
افرا با بیان اینکه این حادثه ۱۲ مصدوم شامل ۱۰ خانم و ۲ آقا بر جای گذاشت، گفت: همه مصدومان پس از دریافت خدمات پیشبیمارستانی برای ادامه درمان به مراکز درمانی منتقل شدند؛ بهطوریکه ۳ نفر به بیمارستان ۱۷ شهریور، ۵ نفر به بیمارستان آیتالله طالقانی و ۴ نفر به بیمارستان شهید بهشتی آبادان اعزام شدند.
رئیس اورژانس پیشبیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه توسط تیمهای عملیاتی اورژانس بهصورت ایمن به مراکز درمانی انتقال یافتند و روند درمان آنان در حال انجام است.