رصد بازار کالا‌های اساسی در (۲۹ شهریور۱۴۰۳ ) | رب گوجه‌فرنگی هم پس از لبنیات گران شد قیمت امروز ارز، طلا، سکه و بیت کوین (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) | دلار ۵۹,۲۰۰ تومان سود طلای سرخ ایران در جیب دیگر کشور‌ها | صادرکنندگان رسمی گرفتار موانع ارزی سود بانکی چقدر است؟ نرخ بلیت هواپیما برای مسیر رفت و برگشت مشهد - تهران امروز (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) چه تعداد از واحدهای مسکن ملی به سرانجام رسید؟ برای تهیه خیارشور، خیار را کیلویی چند بخریم؟ | قیمت عمده میوه و صیفی جات در مشهد (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) تخلف میلیاردی شستا جیب بازنشستگان را خالی کرد معاون اول رئیس جمهور افزایش قیمت خودرو را تکذیب کرد استاندار خراسان رضوی: ساخت قطعات خودرو یکی از مزیت های استانی است شهردار مشهد: خودرو سازان در کیفیت و قیمت رقابت کنند آغاز به کار بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی خودرو مشهد با حضور ۳۰ شرکت‌ رونمایی از «وویا فری» خودروی برقی دانگ فنگ در نمایشگاه خودروی مشهد+ ویدئو زیان انباشته سایپا و ایران‌خودرو ۲۲۴ هزار میلیارد تومان است بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد امروز افتتاح می‌شود (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) خانه‌های ۲۵ متری با معیار‌های ایرانی‌اسلامی در تضاد است ترمیم دستمزد کارگران در نیمه دوم سال، قدرت معیشت و رفاه را افزایش می‌دهد فشار بورس کاهش یافت | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) مطالبه ۲۹ همت مالیات از محل کشف فرار مالیاتی | وجود ۶۰ دانه‌درشت در فرار‌های مالیاتی با کمتر از ۸۰۰ میلیون تومان این خودرو‌های خارجی را بخرید (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + جدول قیمت با کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان کدام خودرو‌های ایرانی را می‌توان خرید؟ (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + جدول قیمت تعلیق سایت‌های متخلف فروش بلیت هواپیما ادامه دارد قیمت گوشت قرمز امروز ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ + جدول عودت وجه ۹۲ میلیاردی به شاکیان واحد‌های صنفی در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) چه تعداد از خانوارهای ایرانی خودروی شخصی دارند؟
سرخط خبرها

خودرو جدید گروه بهمن به زودی وارد بازار می‌شود

  • کد خبر: ۴۴۳۰۷
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
خودرو جدید گروه بهمن به زودی وارد بازار می‌شود
معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با اشاره به برنامه‌های این شرکت در معرفی محصول جدید، گفت: معرفی محصول جدید بهمن موتور قطعی شده است و چنانچه موانع و تحریم‌های داخلی برطرف شود، خودرو جدید را معرفی و رونمایی خواهیم کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با اشاره به برنامه‌های این شرکت در معرفی محصول جدید، گفت: معرفی محصول جدید بهمن موتور قطعی شده است و چنانچه موانع و تحریم‌های داخلی برطرف شود، خودرو جدید را معرفی و رونمایی خواهیم کرد.
 
سید امیر میر منصف در خصوص معرفی محصول جدید این شرکت بهمن موتور گفت: بهمن موتور معرفی یک محصول جدید را در این شرکت قطعی کرده است و مراحل تولید این خودرو نیز در حال انجام است.

وی افزود: مجوز‌های مربوط به تولید خودرو جدید بهمن موتور دریافت شده است و در حال تجهیز نهایی خط تولید در این شرکت هستیم.

میرمنصف، با گلایه از خودتحریمی‌ها در کشور و به خصوص در صنعت خودرو، تصریح کرد: محصول جدید بهمن موتور در شرایطی که صنعت خودرو در تحریم کامل است، نهایی و قرارداد ساخت آن امضاء شده است.

وی بیان کرد: امضای این قرارداد در حالی بود که گروه بهمن به طور جداگانه نیز هدف تحریم قرار دارد، اما با این حال به فعالیت ادامه داده است و مراحل تولید محصول جدید را پیش برده ایم.

میرمنصف در پایان خاطرنشان کرد: با وجود تمام مشکلات و تحریم‌های خارجی صنعت خودرو، آنچه در معرفی هر چه سریع‌تر این خودرو مشکل ایجاد کرده است موانع و تحریم‌های داخلی است که اگر برطرف شود مانعی در معرفی این خودرو وجود ندارد.
 
منبع:car.ir
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->