نارضایتی گاریدو از هافبک پرسپولیس: تو اضافه وزن داری گاریدو مهاجم خارجی را به قلی زاده ترجیح می دهد! ستاره پرسپولیس این بازی را هم صبر می کند نتیجه و ویدئو خلاصه بازی چلسی و ولورهمپتون (۴ شهریور ۱۴۰۳) | آتش‌بازی آبی‌های لندن در جزیره مک‌لارن، مدعی تازه قهرمانی فرمول‌یک پخش زنده بازی رئال مادرید و وایادولید (۴ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلعه نویی بازهم نورالهی را دعوت نمی‌کند | دعوت رضاییان هم قطعی نیست رضاییان: به زودی جشن قهرمانی می‌گیریم بحران در میلان بالا گرفت خداداد عزیزی: نه ممنوع‌التصویرم، نه پاچه‌خوار! انتقاد پیشکسوتان استقلال از خداداد عزیزی پول، مانع بزرگ انتقال اوسیمن به چلسی وینیسیوس با رئال تمدید نمی‌کند کریستوف دام درگذشت نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و ایپسویچ| طوفان هالند و پپ قلی زاده - پرسپولیس، دوباره جدی شد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و برایتون (۳ شهریور ۱۴۰۳) | روز‌های بد شیاطین سرخ آغاز شد
سرخط خبرها

بازیکن کرونایی بامداد فردا به اردوی پرسپولیس اضافه می‌شود

  • کد خبر: ۴۴۴۷۱
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸
بازیکن کرونایی بامداد فردا به اردوی پرسپولیس اضافه می‌شود
بازیکن کرونایی تیم پرسپولیس به اردوی این تیم اضافه خواهد شد.
گروه ورزش/ شهرآرانیوز، مهدی شیری مدافع تیم پرسپولیس به دلیل ابتلا به کرونا همراه با سرخ‌پوشان به قطر نیامد و به همین دلیل در ۴ بازی مرحله گروهی تیمش، غایب بود.

این در حالی است که با رسیدن شیری به بهبودی، او قرار است امشب از تهران عازم دوحه شود و بامداد فردا به اردوی پرسپولیس اضافه گردد.

تست کرونای اخیر شیری منفی شد تا او اجازه حضور در اردوی پرسپولیس در دوحه را پیدا کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->