افزایش یکپارچه قیمت خودرو‌های داخلی (۹ دی ۱۴۰۳) | رشد تا ۱۹ میلیون تومانی خانواده شاهین سایپا فاصله کوتاه دلار تا کانال ۸۲ هزار تومان (۹ دی ۱۴۰۳) | سکه نزدیک ۵۸ میلیون تومان! نژاد دام و طیور بومی ایران در آستانه انقراض | شغل دامداری در خطر است صفرتاصد افزایش حقوق کارگران و کارمندان در سال ۱۴۰۴ ضرب‌الاجل سازمان بازرسی به مدیران ۷ بانک درباره تسهیلات فرزندآوری | بانک‌های سامان، اقتصاد نوین و رسالت دارای بیشترین صف انتظار متقاضی تبعات افزایش قیمت دلار بر دخل‌وخرج کارگران رشد نرخ ارز رسمی چگونه باعث جهش قیمت دلار در بازار آزاد می‌شود؟ سیر صعودی قیمت خودرو، خریداران و فروشندگان را در حالت آماده‌باش قرار داده است (۹ دی ۱۴۰۳) قیمت تخم‌مرغ تا پایان ماه مبارک رمضان، تغییری نخواهد یافت (۹ دی ۱۴۰۳) آخرین قیمت ارز توافقی نیما امروز (۹ دی ۱۴۰۳) چند؟ | دلار توافقی کاهشی شد پیش‌نویس دستورالعمل حدود تراکنش‌های بانکی اشخاص تصویب شد چشم‌انداز آینده بازار سرمایه | زمستان بورس گرم می‌شود؟ دلایل اصلی رشد شارپی قیمت طلا و دلار در بازار چه بود؟ قیمت جدید گوشی موبایل آیفون ۱۵ و ۱۶ در بازار امروز (یکشنبه، ۹ دی ۱۴۰۳) قیمت بنزین سوپر وارداتی به قیمت روز واردات آن بستگی دارد زمان قرعه‌کشی ایران‌خودرو ویژه دی ۱۴۰۳ مشخص شد | برداشت وجوه بلوکه شده از امروز یکشنبه ۹ دی ۱۴۰۳ ۳۲۴ نقض آتش‌بس با لبنان توسط رژیم صهیونیستی پیش بینی قیمت ارز و دلار (یکشنبه ۹ دی ۱۴۰۳) پیش بینی قیمت طلا و سکه (یکشنبه ۹ دی ۱۴۰۳) پیش بینی بورس (یکشنبه ۹ دی ۱۴۰۳)| بازار وارد فاز خنثی می‌شود؟ کاهش مصرف گاز در صنایع، توقف تولید را در پی دارد تأمین گوشت مرغ ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۴ در مشهد و خراسان رضوی کلید خورد (۸ دی ۱۴۰۳) درباره مرحوم مهندس باقر مستوفی، پدر صنعت پتروشیمی ایران | مرد چالش‌های بزرگ ساعات کاری بانک‌ها تا پایان بهمن‌ماه ۱۴۰۳ اعلام شد نقش صادرکنندگان در جهش نرخ ارز چیست؟ بررسی قیمت امروز موبایل (۸ دی ۱۴۰۳) | شیائومی نوت ۱۳ چند؟ افزایش ۲ تا ۴۰ میلیون تومانی قیمت خودرو‌های خارجی (۸ دی ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۸ دی ۱۴۰۳) | سورن پلاس ۸۴۱ میلیون تومان شد برنامه قطعی برق در مشهد تغییر کرد (۸ دی ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اعتبارات پاسخ‌گوی مرمت جاده‌های خراسان رضوی نیست

  • کد خبر: ۴۴۶۸۱
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
اعتبارات پاسخ‌گوی مرمت جاده‌های خراسان رضوی نیست
رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: با‌توجه‌به کاهش شدید اعتبارات در سال‌های گذشته، متأسفانه روکش راه‌ها به‌موقع انجام نشده و شاهد خرابی در راه‌های استان هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، علی رجایی در خصوص میزان آسفالته بودن راه‌های خراسان رضوی اظهار کرد: خراسان رضوی در مجموع دارای ۲۰ هزار و ۵۸۳ کیلومتر راه است که ۶۴۳۱ کیلومتر آن راه بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است. از این میزان ۸۱ درصد از راه‌های شهری و ۵۴ درصد از راه‌های روستایی استان که در مجموع ۶۳ درصد راه‌های خراسان رضوی را شامل می‌شود، آسفالت شده است. با توجه به ابلاغ اعتبارات، احداث و روکش آسفالت راه‌های فرعی و روستایی به مرور در برنامه کاری قرار خواهد گرفت و هر سال به تناسب اعتبارات آسفالت راه‌ها انجام می‌شود.

 

وی در خصوص میزان اعتبارات راهداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: کل اعتبار نگهداری راه‌های خراسان رضوی از محل طرح ملی و استانی ۱۷۸۲ میلیارد ریال است که با توجه به طول راه‌ها و خرابی‌های موجود قطعا جوابگوی هزینه‌های تعمیرات و نگهداری نیست. بر اساس استاندارد جهانی دو تا چهار درصد هزینه ساخت هر راه باید صرف نگهداری آن شود؛ در صورتی که حداقل اعتبار لازم برای هزینه‌های نگهداری راه‌های خراسان رضوی ۶۱۷۵ میلیارد ریال است تا بتوان آن را به طور مستمر و به نحو مطلوب نگهداری و مرمت کرد.

 

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی با اشاره به میزان خسارات سیل به جاده‌های استان از ابتدای سال جاری تصریح کرد: از ابتدای سال ۹۹ بر اثر سیل حدود ۶۰۰  میلیارد ریال به راه‌های شهرستان‌های فریمان، کلات، درگز، بردسکن، سبزوار و ابنیه فنی خسارت وارد شده که گزارش خرابی‌ها به طور مستمر به استانداری و مدیریت بحران استان ارسال شده است.

 

رجایی در خصوص وضعیت جاده‌های خراسان رضوی عنوان کرد: در حال حاضر با انجام عملیات راهداری امانی تا حدی نسبت به ترمیم و خرابی راه‌ها اقدام شده است. هم‌اکنون این اداره دارای بیش از ۴۷ قرارداد برای روکش آسفالت به مبلغ ۲۶۵۰ میلیارد ریال بوده که از این طریق عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت، به خصوص در راه‌های شریانی استان، در حال انجام است.

 

وی با اشاره به وضعیت تامین قیر مورد نیاز اداره کل راهداری خراسان رضوی در سال جاری عنوان کرد: تامین قیر جهت پروژه‌های پیمانی و امانی توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور صورت می‌گیرد که بر اساس سهیمه تعیین شده، قیر بر مبنای قراردادها میان پیمانکاران توزیع می‌شود. با توجه به افزایش قیمت قیر قطعا سهمیه خراسان رضوی کاهش خواهد یافت. از ابتدای سال جاری حدود ۲۰ میلیارد تومان جهت خرید قیر به اداره راهداری خراسان رضوی اختصاص داده شده است.

 

منبع:ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->