هشدار خود مراقبتی کارگروه شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار خراسان رضوی پایان کار پویش مدادرنگی ۳ با حمایت از ۲ هزار کودک کار در مشهد ۳۶ درصد جامعه هدف کمیته امداد را سالمندان تشکیل می دهند اهدای اعضای ۲ نفر از مصدومان حادثه معدن طبس انتخاب دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان دومین دانشگاه جامع کشور هر چهار ثانیه یک نفر به آلزایمر مبتلا می‌شود سازمان جهانی بهداشت نسبت به شیوع ویروس مسری و کشنده ماربورگ هشدار داد وعده‌های متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان چه زمانی به معنای واقعی عملی می‌شود؟ فوت ناگهانی دانش‌آموز مینودشتی در حیاط مدرسه + فیلم (۱۲ مهر ۱۴۰۳) یک‌سوم عمل‌های بیماری صرع ایران در مشهد انجام شده است واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در جاده ملک آباد - مشهد پایان زورگیری‌های وحشتناک باند عقاب‌های خون‌آلود در مشهد + عکس ترافیک نیمه‌سنگین در بولوارهای سجاد و امام‌خمینی(ره) و میدان شهید فهمیده مشهد (۱۲ مهر ۱۴۰۳) ۵۰ تا ۸۰ درصد ماده اولیه دارو‌ها در داخل کشور تولید می‌شود پیش‌بینی می‌شود تا سال ۱۴۳۰ یک میلیون و ۶۰۰ هزار سالمند وابسته به مراقبت در کشور داشته باشیم همایش بین‌المللی بیماری صرع در مشهد آغازبه‌کار کرد (۱۲ مهر ۱۴۰۳) ضروت تلاش برای بهبود کیفیت زندگی سالمندان| علائم افسردگی در سالمندان از فردی به فرد دیگر متفاوت است همه آنچه که برای برنامه‌ریزی سفر نیاز دارید | بسیار سفر باید تا پخته شود خامی لایحه شرح‌ وظایف وزارتخانه میراث فرهنگی در مجلس شورای اسلامی در حال تصویب است اعلام نتایج اولیه آزمون صلاحیت حرفه‌ای سازمان روانشناسی افزایش حدود ۳۰۰ درصدی هزینه دریافت گواهینامه و سکوت پلیس راهور هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره یک ویروس تنفسی خطرناک برخی شهروندان مشهدی از افزایش ناگهانی هزینه‌های قبض برق گلایه‌مندند | تعویض اجباری کنتور برق چکار کنیم در فصل پاییز کمتر دچار سرماخوردگی و آنفلوآنزا شویم؟
سرخط خبرها

یک کشته و ۳ مصدوم در خانه‌سوزی مرگ‌بار مشهد

  • کد خبر: ۴۵۴۴۰
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
یک کشته و ۳ مصدوم در خانه‌سوزی مرگ‌بار  مشهد
مدیر منطقه چهارم عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: متأسفانه یکی از محبوسان این حادثه که پسری نوجوان بود به دلیل شدت سوختگی جان خود را از دست داد.
مهدی قرآنی / شهرآرانیوز- ساعت از نیمه‌شب گذشته و دقایق بامدادی روز جمعه یازدهم مهر را نشان می‌داد که نور سرخ آتش‌سوزی یکی از خانه‌های مسکونی در یکی از محله‌های بولوار امام خمینی مشهد، اهالی را به خیابان کشاند.

ساختمان دو‌طبقه همسایه تقریبا زیر آتشی سنگین قرار داشت و در آن لحظه هیچ‌کس خبری از ساکنان این ملک مسکونی نداشت. موضوع بلافاصله به سامانه فوریت‌های ۱۲۵ اعلام شد و طولی نکشید که خودرو‌های آتش‌نشانی آژیر‌کشان سکوت سحرگاهی جمعه را شکسته و در محل حاضر شدند.

آتش‌نشانان که از ۳ ایستگاه به محل اعزام شده بودند پس از مستقر شدن در صحنه حادثه به چند گروه تقسیم شده و به نبرد با آتش و نجات جان گرفتاران احتمالی این حریق پرداختند.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که ساکنان این ملک مسکونی داخل آن محبوس و گرفتار شده‌اند که در این لحظه یکی از تیم‌های امداد و نجات آتش شانی با استفاده از تجهیزات مربوط به دل آتش زدند.

در حالی که دقایق به کندی پیش می‌رفت و حجم آتش روبه افزایش بود یکی از آتش‌نشانان به دلیل وضعیت وخیم حادثه مصدوم شد. دیگرمأموران امدادگر آتش‌نشانی، اما پس از دقایقی جست‌وجو در میان شعله‌های سرکش آتش موفق به شناسایی و نجات یک پسر نوجوان و ۲ زن جوان شدند.

مدیر منطقه چهارم عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد در‌این‌باره گفت: متأسفانه یکی از محبوسان این حادثه که پسری نوجوان بود به دلیل شدت سوختگی جان خود را از دست داد. در این حادثه نیز ۲ زن جوان به همراه یکی از نیرو‌های امدادگر سازمان مصدوم شدند که به وسیله اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

سرآتشیار مجید فرهادی ادامه داد: حجم آتش در این حادثه به قدری بود که بخش زیادی از این ساختمان دو‌طبقه زیر آتش قرار داشت. مأموران ما پس از نجات و انتقال محبوسان حریق را مهار کرده و فرونشاندند.

این مقام مسئول بیان کرد: مأموران اعزامی در این عملیات سخت و نفس‌گیر از ایستگاه‌های چهارم، چهلم و یازدهم بودند که پس از مهار کامل آتش و تخلیه دود محل را در اختیار کارشناسان آتش‌نشانی قرار دادند. علاوه بر این جسد متوفی نیز با دستور قضایی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.
به گفته فرهادی هنوز علت این حادثه مرگ‌بار مشخص نیست و تحقیقات کارشناسان آتش‌نشانی ادامه دارد.
مدیر منطقه چهارم عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد در پایان گفت: مصدومان این حادثه هم اکنون بستری هستند و تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار دارند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->