افزایش برخورد با پزشکان قلابی در مشهد قتل خونین مرد جوان به دست سگ‌گردان! زن جوان با قرص لاغری همسرش را به قتل رساند رفتارهای مخرب در مواجهه با فرزندان بزرگسال این خوراکی خوشمزه و رنگارنک کبد کودکان را تهدید می کند کشف بیش از ۳ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک عطاری درمشهد (۵ تیر ۱۴۰۳) امدادرسانی نجاتگران هلال‌احمر به ۲۲۸ نفر سیل‌زده در اردبیل آیین‌نامه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (۵ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۵ تیر ۱۴۰۳) | خراسان‌رضوی گرم‌َتر می‌شود واریز معوقات فروردین مستمری بگیران و بازنشستگان تامین‌اجتماعی ادامه دارد (۵ تیر ۱۴۰۳) آیین‌نامه متناسب‌سازی ربطی به بازنشستگان کارگری ندارد | تامین اجتماعی «مکلف» به اجرای متناسب‌سازی از ابتدای امسال است استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی از مصادیق جرم انتخاباتی است پیرترین زندانی اوین پیرمرد ۹۳ ساله است| آمار زندانیان مهریه در تهران چند نفر است؟ معمای مرگ پیک موتوری در کنار اتوبان (۴ تیرماه ۱۴۰۳) بالک بازار لوازم آرایشی را از محصولات تقلبی و قاچاق نجات می‌دهد کشتار هولناک خانواده تهرانی به دست دختر ۱۸ ساله شان! نجات سه شهروند از حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۴ تیرماه ۱۴۰۳) غرق شدن دختر ۱۳ ساله در بند فریمان (۴ تیر ۱۴۰۳) کشف ۶۷ کیلوگرم شیشه توسط مرزبانان خراسان‌رضوی (۴ تیر ۱۴۰۳) انسداد جاده چالوس تکذیب شد (۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جستجو برای یافتن «معین شریفی» در کردکوی بی‌نتیجه ماند + عکس

  • کد خبر: ۴۵۴۴۳
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
جستجو برای یافتن «معین شریفی» در کردکوی بی‌نتیجه ماند + عکس
بعد از ۱۹ روز جستجو هنور نشانی از «معین شریفی» کوهنورد گمشده در جنگل کردکوی گلستان یافت نشده است.
به گزارش شهرآرانیوز، ۲۵ شهریور ماه بود که گمشدگی «معین شریفی» جوان ۳۶ ساله کردکویی به نیروی انتظامی و هلال احمر گزارش شد.

این جوان کوهنورد، برای پیاده‌روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفت که از آن زمان مفقود شده و بعد از ۱۹ روز جستجو هنوز رد و نشانه‌ای از وی به دست نیامده است.

روز گذشته (جمعه) جستجوی گسترده‌ای برای یافتن این جوان انجام شد که هیچ نتیجه‌ای در بر نداشت.

فرماندار کردکوی در این خصوص گفت: روز گذشته (جمعه) با بیش از ۷۰ کوهنورد داوطلب از دو نقطه از منطقه درازنو به سمت پایین و از پارک جنگلی به سمت بالا جستجو شده و بعد از ساعت‌ها پیاده روی و جستجو، هیچ رد و نشانه‌ای حاصل نشد.
 
 
جستجو برای یافتن «معین شریفی» در کردکوی بی‌نتیجه ماند + عکس


ابراهیم قدمنان گفت: روز‌های گذشته توسط کوهنوردان، هلال احمر و ... از غرب تا سرکلاته و از شرق تا بالاجاده جستجو شده و نتیجه‌ای حاصل نشده است.

وی بیان کرد: پدر این جوان کردکویی معتقد است که پسرش کوهنورد توانمندی بوده و در این جنگل نیست.

فرماندار کردکوی ادامه داد: احتمالات قضائی و انتظامی توسط دستگاه قضا و اطلاعات انتظامی در دست بررسی است.

قدمنان بیان کرد: طی این مدت از تمام توان نیرو‌های امدادی و کوهنوردان و سگ‌های تجسس و هلی شات و تجهیزات فنی استفاده شده است.
 
منبع: مهر

بیشتر بخوانید:
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->