پوشش مسافران ایستگاه‌های منتخب خطوط قطارشهری مشهد توسط اتوبوسرانی در روزهای پایانی ماه صفر مهرگان چشم‌انتظار تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی برای تکمیل واحدها + فیلم آغاز عملیات گسترده پاکسازی مبادی ورودی مشهد از ۲۸ مردادماه تا پایان دهه آخر صفر نگاهی به زندگی کریم طاهرزاده بهزاد طراح ماندگارترین بنا‌های عصر پهلوی اول در مشهد | خدمت شش‌ساله آقای معمار خدمت رسانی ۵۸۰۰ پاکبان مشهدی در روز‌های پایانی ماه صفر آمادگی آموزش و پرورش خراسان رضوی برای اسکان ۱۷۲ هزار نفر در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ فرهمندی: در دوره ششم مدیریت شهری، نگاه ویژه‌ای به توسعه شهر و اجرای پروژه‌ها داشتیم محمدیان‌یزدی: اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز مشکل ارتباطات محور شمالی‌جنوبی را حل می‌کند استاندار خراسان رضوی: پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز، گره ترافیکی بزرگی را در منطقه باز می‌کند + فیلم شهردار مشهد مقدس: نباید اجازه دهیم مشهد از نظر زیست‌محیطی به تهران دوم تبدیل شود + فیلم رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کمبود منابع، مانع کار ما نشده است کیفیت هوای مشهد همچنان در شرایط «قابل قبول» (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی خبر داد: پرداخت حدود ۸۳۰ میلیارد ریال عوارض آلایندگی به شهرداری ها، فرمانداری‌ها و دهیاری‌های استان مترو و اتوبوس در مشهد طی ۳ روز پایانی ماه صفر ۱۴۰۴ رایگان شد آماده‌باش اورژانس مشهد در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ | استقرار ۳ هزار تکنسین فوریت‌های پزشکی پیرامون حرم امام‌رضا(ع) بهره‌برداری از پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز در مشهد (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس: ۹ هزار جای‌پارک و ۵۱ مکان اسکان موقت آماده خدمت‌رسانی به زائران دهه پایانی صفر | ما در حوزه قطارشهری، با کمبود واگن مواجه هستیم پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز مشهد، فردا (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) به بهره‌برداری می‌رسد تسهیل دسترسی زائران و شهروندان به خدمات شهری در مشهد با به‌روزرسانی لایه‌های مکانی نقشه مشهد محدودیت‌های ترافیکی ایام شهادت امام‌رضا(ع) در مشهد از پنجشنبه (۳۰ مرداد ۱۴۰۴) اعمال خواهد شد
سرخط خبرها

تقاطع غیر هم‌سطح میدان مجیدیه از اواخر پاییز اجرا خواهد شد

  • کد خبر: ۴۵۷۷
  • ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
تقاطع غیر هم‌سطح میدان مجیدیه از اواخر پاییز اجرا خواهد شد
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: اطلاع رسانی در مورد ایجاد محدودیت های ترافیکی در اجرای برخی پروژه ها ضعیف بوده و روابط عمومی شهرداری مشهد در این زمینه باید فعال تر عمل کند و اگر در این زمینه تاکنون کوتاهی صورت گرفته است از شهروندان عذرخواهی می کنیم .

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از قدس آنلاین، هادی عطارزاده طوسی اظهار داشت: برای سال جاری در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهر مشهد ۴۴پروژه اصلاح هندسی تعریف شده است که برخی از آنها به پایان رسیده و برخی هم در حال اجرا و یا شروع هستند.

وی تصریح کرد: همچنین چند پروژه تقاطع هم سطح از جمله میدان نمایشگاه ، دور برگردان غیر هم سطح آیت الله هاشمی رفسنجانی ، دور برگردان غیر هم سطح ابوطالب ، چپ گرد شهید ناصری و جاده محمد اباد که در شهریور ماه به بهرداری خواهد رسید ، در حال اجرا هستند و مواردی نظیر عملیات تقاطع غیر هم سطح میدان مجیدیه به دلیل نزدیکی به پروژه میدان نمایشگاه با تاخیر و از اواخر پاییز شروع می شود.
عطار زاده افزود: اگرچه قبل از اجرای هر پروژه ای در سطح شهر اطلاع رسانی برای درجریان قرار گرفتن مردم و انتخاب مسیرهای تردد جایگزین صورت می گیرد اما باید اعتراف کرد که برخی از این اطلاع رسانی ها ضعیف بوده و نیاز به تقویت این موضوع قبل از اجرای هر پروژه ای می باشد که در پروژه نهضت آسفالت معابر سطح شهراین موضوع نمود پیدا کرد و خیلی از شهروندان نسبت به عدم اطلاع رسانی گلایه هایی را مطرح کرده بودند، از این رو روابط عمومی شهرداری مشهد در این زمینه باید فعال تر عمل کند و مردم را قبل از اجرای هر پروژه ای و ایجاد محدودیت های ممکن ، در جریان قرار دهد و اگر در این زمینه تاکنون کوتاهی صورت گرفته است از شهروندان عذرخواهی می کنیم .
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: در اجرای خط ۳ بی آرتی به دلیل مقاومت ها و شکایت هایی که از سوی کسبه و اهالی حد فاصل میدان توحید تا میدان شهداء ارائه شد، تصمیم به بازنگری طرح گرفته شد و بنا شد از حالت بی .آر.تی خارج و به مسیرفرار یا ویژه تبدیل شود که این به دو دلیل صورت گرفت، ابتدا طبق نظر سنجی صورت گرفته شهروندان معتقد بودند وجود نرده ها، تردد از یک طرف خیابان به سمت دیگر را مشکل کرده و باید فاصله طولانی را برای عبور از عرض خیابان طی کنند و از طرفی عرض خیابان ها در محدوده مرکز شهر کم است و با اختصاص ۸متر برای فضای تردد بی. آر.تی عملا در دوطرف خیابان یک مسیر حرکت برای تردد خودروها وجود نداشت و موضوعاتی نظیر پارک برای خرید یا تردد خودرو ها را با مشکل مواجه می کرد.
عطار زاده افزود: با توجه به بررسی هایی که انجام شد به دلیل اینکه بیشترین معطلی اتوبوس ها در پشت تقاطع و در صف ترافیک که به طور میانگین از ۱۰۰ متردر هر نقطه ای از سطح شهر بیشتر نمی باشد رخ می دهد، بنا شد این طرح ابتکاری عملیاتی و فاز اول طرح از میدان توحید تا میدان شهدا اجرا شود . در این طرح اتوبوس ها هنگام ورود به محدوده ابتدا در مسیر تردد خودروهای دیگر حرکت می کنند و از میانه مسیر و در حدود ۳۰۰متر فاصله تا تقاطع وارد خط ویژه می شوند تا در صف ترافیک پشت تقاطع ها معطل نشوند.
وی اظهار کرد: این طرح ابتکاری برای محدوده مسیر چهار راه ابوطالب تا میدان توحید نیزاجرا خواهد شد که برای این منظور ، ابتدا باید پوشش روی جداول در این مسیر صورت بگیرد تا به عرض خیابان کمک صورت بگیرد که حوزه عمرانی شهرداری در حال طراحی نقشه های آب های سطحی و جوی در این محدوده هستند و به محض نهایی شدن طرح آنها ، مسیر ویژه برای این قسمت نیز اجرا خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->