آیا قاتلان استخدام شده، ‌قاتلان سریالی هستند؟ حکم قصاص برای مامور پلیس صادر شد | شلیک مرگبار به متهم فراری نمک دریا دارای ناخالصی‌های سرطان‌زاست| آلودگی نمک‌های رنگی و سنتی به فلزات سنگین جنایت تکان‌دهنده با رویای مهاجرت از کشور ربودن زن جوان به بهانه ازدواج در تهران پلمب دو سالن زیبایی بدلیل تداخل پزشکی در مشهد(۱۷تیر ۱۴۰۳) مجازات حبس برای قاچاقچیان عروس دشت‌های ایران آیا ادارات استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل است؟ ۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در غرب مشهد رمزگشایی شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کشف ۳۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در مشهد نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس طوفان گرد و خاک در ۱۲ استان کشور (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کارت ورود به جلسه مرحله دوم آزمون سراسری توزیع شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) عواملی که ممکن است به ریه‌های ما آسیب بزنند جزئیات دستورالعمل بهداشتی وزارت بهداشت برای ایام محرم | نظارت مستمر بر پخت و توزیع نذورات کدام افراد به تب دنگی مبتلا می‌شوند؟ | پشه آئدس از این بو‌ها خوشش نمی‌آید پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٧ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان جزئیاتی از نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
سرخط خبرها

وزیر راه: افزایش قیمت بلیت و فاصله گذاری اجتماعی در هواپیما از ابتدای آبان

  • کد خبر: ۴۶۰۶۳
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
  • ۱
وزیر راه: افزایش قیمت بلیت و فاصله گذاری اجتماعی در هواپیما از ابتدای آبان
وزیر راه و شهرسازی: با هماهنگی وزارت بهداشت نشستن یک در میان در هواپیماها الزامی می‌شود. طبیعی است که این مساله روی هزینه بلیت تاثیر خواهد گذاشت که این اجباری است و راهی غیر از این نداریم.

به گزارش شهرآرانیوز،  وزیر راه و شهرسازی  در حاشیه همایش سراسری مدیران سازمان بنادر و دریانوردی در پاسخ به سوالی درخصوص طرح آزمایشی یک در میان نشستن مسافران هوایی از ابتدای آبان ماه امسال و اینکه آیا این طرح اجرایی خواهد شد، اظهار داشت: در بازدیدی که دکتر زالی به عنوان رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان تهران از فرودگاه مهرآباد، شرکت‌ها، هواپیماها و سیستم‌های هندلینگ داشتند، در گزارشی که داشتند از عملیات انجام گرفته بسیار راضی بودند.

 

وی افزود: درخصوص این طرح تعدادی از شرکت‌ها از ۱۰ روز پیش شروع به پذیرش مسافر در هواپیماها به صورت یک در میان کردند تا در ادامه هرچه به اول آبان‌ماه نزدیک‌تر می‌شویم بقیه شرکت‌ها نیز این فاصله را رعایت کنند. در تفاهمی که از لحاظ پروتکلی با وزارت بهداشت و کمیته بهداشتی انجام گرفت، چون هواپیما هر سه دقیقه یک‌بار هوای داخل آن تخلیه می‌شود نگرانی از بابت ماندگاری یک هوای آلوده وجود ندارد.

 

وی ادامه داد: حتی ایکائو هم در سندی که منتشر کرد این مساله را الزام نکرد اما این موضوع یعنی رعایت فاصله در سفرهای هوایی به لحاظ روانی و به خاطر این‌که یک مطالبه اجتماعی بود. به همین خاطر تصمیم گرفته شد با هماهنگی وزارت بهداشت نشستن یک در میان در هواپیماها الزامی شود. طبیعی است که این مساله روی هزینه بلیت تاثیر خواهد گذاشت که این اجباری است و راهی غیر از این نداریم.

 

این مقام مسئول در ادامه گفت: به همین خاطر برخی از شرکت‌ها این کار را شروع و در ادامه به بقیه هم تسری داده می‌شود. دلیل تاخیر هم این بود که یکسری شرکت‌ها بلیت پیش‌فروش کرده بودند که قرار شد به تدریج و حداکثر اول آبان این فاصله‌گذاری رعایت شود و بعد از زمان اعلام شده هیچ شرکتی مجاز نیست بیش از ۵۰ تا ۶۰ درصد ظرفیت هواپیماهای خود مسافر پذیرش کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
اینا میگند ۸۰درصد که شما با ۴۰درصد موافقت کنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->