اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند نتیجه بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| آبروداری پسران قرمز ویدئو خلاصه بازی تراکتور و الوکره(۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایوب به دنبال انتقال هموطنش به پرسپولیس پخش زنده بازی اینتر و منچسترسیتی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال | یوزهای ایران جشن صعود می‌گیرند؟ پرسپولیس تختی را به شهر قدس ترجیح می دهد توصیه گاریدو به درویش: با ارونوف همین حالا تمدید کنید
سرخط خبرها

مربی شهرخودرو پیشنهاد فکری را رد کرد

  • کد خبر: ۴۶۷۲۲
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
مربی شهرخودرو پیشنهاد فکری را رد کرد
علی اصغرقربانعلی پور یکی از مربیان با تجربه بدنسازی فوتبال ایران با انتشار متنی از محمود فکری عذرخواهی و پیشنهاد او را برای حضور در کادرفنی استقلال نپذیرفت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، محمود فکری از وقتی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد، برای جذب علی اصغرقربانعلی‌پور، مربی بدنساز تیم شهر خودرو اقدام‌هایی انجام داد تا شاید این مربی با تجربه و جوان را به کادرش بیفزاید، اما تلاش‌های فکری نتیجه‌ای نداد و قربانعلی‌پور که روزگاری به عنوان مربی بدنساز دراستقلال فعالیت می‌کرد با انتشار نامه‌ای از محمود فکری عذرخواهی کرد. قربانعلی پور چنین نوشته است:« سلام به تمام هواداران خونگرم باشگاه بزرگ استقلال.

در ابتدا باید تشکر کنم از دوست خوب و عزیزم، حاج محمود فکری که به واسطه سال‌های طولانی دوستی و شناختی که از توانایی‌هایش دارم، مطمئنم استقلال با او و دستیارانش روزهای درخشانی را تجربه خواهد کرد.

می‌خواهم از ایشان به واسطه اعتماد به من و پیشنهاد حضور در باشگاه بزرگ استقلال، جایی که پیش از این هم یک بار تجربه بی نظیر حضور در آن را داشته‌ام تشکر کنم، اما به واسطه قرارداد و تعهد قلبی و اخلاقی که به باشگاه شهرخودرو، مدیران این باشگاه و دوست خوبم مهدی رحمتی دارم، نمی‌توانم در خدمت خانواده بزرگ استقلال باشم. برای تیم بزرگ استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در کنار مردم خوب مشهد یک فصل موفقیت‌آمیز را در باشگاه دوست‌داشتنی شهرخودرو پشت سر بگذارم.» سرمربی استقلال علاوه بر قربانعلی‌پور به دنبال اشکان نامداری هم بود اما درنهایت بنا شد استقلال با همان نفرات قبل به کارش ادامه دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->