نتیجه بازی هلند و رومانی(۱۲ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها در یک چهارم نهایی! ترابی یا علیپور؛ یکی پرسپولیسی می‌شود عقب نشینی پرسپولیس در مقابل خواسته‌های عجیب سه بازیکن گولسیانی منتظر پیشنهاد بهتر از پرسپولیس پرسپولیس در چه صورت ارونوف را می‌فروشد؟ پخش زنده بازی ترکیه و اتریش در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و رومانی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بازگشت عضو حاشیه‌ساز به کمیته داوران یامگا از لیست استقلال خارج شد یزدانی استقلال را نقره داغ کرد علی نعمتی هوایی شد | تمدید قرارداد مدافع پرسپولیس به بن‌بست رسید توافق زکی‌پور با استقلال | سلمانی هم می‌ماند ستاره‌های فرنگی از  امروز در مشهد هشدار نبی درباره آماده شدن ورزشگاه آزادی مربی پرسپولیس تا آخر هفته به تهران می‌رسد پایان کار حجازی و استقلال چرا الشباب با استقلال معامله نمی‌کند؟ کاپیتان تیم ملی آلمان نام قهرمان یورو را فاش کرد! اخباری، جدیدترین گزینه پرسپولیس برای دروازه‌بانی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ویدئو لحظه مصدومیت فن‌دایک در دربی مرسی‌ساید

  • کد خبر: ۴۷۰۷۳
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵
ویدئو لحظه مصدومیت فن‌دایک در دربی مرسی‌ساید
ویرجیل فن‌دایک، مدافع باارزش لیورپول در دیدار با اورتون به شدت مصدوم شد و احتمالا چند ماه دور از میادین خواهدبود.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، لیورپول و اورتون دو تیم بندر لیورپول عصر امروز به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت به تساوی دست یافتند. مهمتر از نتیجه و دو امتیازی که از دست رفت، یورگن کلوپ نگران وضعیت مدافع باارزش تیمش است که در این دیدار به شدت مصدوم شد و از زمین خارج شد.

اورتون پس از کسب چهار برد متوالی در آغاز فصل ۲۰۲۰/۲۱ لیگ برتر انگلیس، سرانجام مقابل مدافع عنوان قهرمانی مسابقات متوقف شد. در روزی که لیورپول بار‌ها بر روی دروازه اورتون خلق موقعیت کرد و البته اورتون نیز چندین موقعیت خوب گلزنی ایجاد کرد، دو تیم اورتون و لیورپول به تساوی ۲-۲ دست یافتند، تا نتیجه‌ای دلخواه برای سایر مدعیان رقم بخورد.

در این دیدار لیورپول در اوقات تلف شده بازی موفق به گلزنی شد، که این گل توسط سیستم کمک داور ویدیوی به دلیل آفساید میلی متری سادیو مانه، مردود اعلام شد.

ویدئو لحظه مصدومیت ویرجیل فن دایک، مدافع لیورپول

تعداد بازدید : 3457
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->