اسبقیان: خراسان‌رضوی به کارگاهی برای توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تبدیل شده است باشگاه پرسپولیس از مدیرعامل استقلال شکایت کرد خبر بد سمیعی درباره بلانکو | بیرون از لیست تا زمان بالا رفتن سقف وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از مجلس رأی اعتماد گرفت حسن یزدانی زیر تیغ جراحان خارجی می‌رود؟ اسکوچیچ: تراکتور قبل از پرسپولیس با من مذاکره کرد جیب بری آرتتا از بازیکنان آرسنال مدافع چلسی به نیوکاسل نزدیک شد بارسلونا روی رشفورد دست گذاشت رفع مشکل قایدی برای حضور در ایران جهانبخش در راه روسیه؟ ITC اندونگ صادر شد تاریخ و ساعت بازی تراکتور و پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران | روز انتقام مدافع پرسپولیسی آبی پوش شد الهلال به دنبال خرید کانسلو ریسک پرسپولیس برای محمدی | هندوانه سربسته محمد کوناته، مهاجم مدنظر گاریدو برای پرسپولیس کیست؟ اختلاف میان پرسپولیسی‌ها بر سر تشویق بیرانوند تیم ملی با پرواز اختصاصی در راه اصفهان و امارات استقلال و پرسپولیس فعلاً دلشان را برای پول صابون نزنند
سرخط خبرها

بند فسخ رایگان؛ هدیه سعادتمند به دانشگر و اسماعیلی؟!

  • کد خبر: ۴۷۲۴۳
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
بند فسخ رایگان؛ هدیه سعادتمند به دانشگر و اسماعیلی؟!
اقدامات احمد سعادتمند، مدیرعامل سابق استقلال، حالا به فاصله حدود یک ماه از برکناری‌اش یکی‌یکی مطرح می‌شود و استقلالی‌ها را نگران آینده می‌کند.
به گزارش شهرآرانیوز، اقدام احمد سعادتمند، مدیرعامل پیشین استقلال، در تمدید قرارداد بازیکنانی که فصل گذشته در این تیم حضور داشتند و با فرا رسیدن تابستان مهلت همکاری‌شان به پایان رسیده بود ابتدا از پیشامد‌های مثبت بازار نقل و انتقالات تلقی می‌شد، اما امروز اخبار ناامید کننده‌ای در این بار به گوش می‌رسد.

هفته گذشته بود که مشخص شد روزبه چشمی به عنوان مدافع جدید تیم ام صلال قطر معرفی شده است و دیگر بازیکن استقلال نیست. این خبر عجیب در حالی هواداران استقلال را شوکه کرد که چند هفته قبل پیش از اینکه استقلال برای بازی لیگ قهرمانان آسیا به قطر سفر کند، چشمی یکی از بازیکنانی بود که در هتل با سعادتمند عکس یادگاری گرفت و گفته شد قراردادش به صورت رسمی برای یک فصل دیگر تمدید شده است.

بعد از فسخ قرارداد یکطرفه چشمی با استقلال حالا به گوش می‌رسد که دو بازیکن دیگر این تیم هم می‌توانند به راحتی جدا شوند. برای استقلال در نقل و انتقالات حائز اهمیت بود که بازیکنان فصل گذشته خود را حفظ کند، اما ظاهراً تمدید قرارداد‌ها چندان قرص و محکم نیست. در حال حاضر محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی دو بازیکنی هستند که مشخص شد بند‌های قراردادشان نمی‌تواند تضمین محکمی برای ادامه همکاری آن‌ها با آبی پوشان باشد.

در قرارداد اسماعیلی که در تابستان مورد توجه تراکتور تبریز و همینطور تیم‌های قطری قرار گرفته بود در کمال تعجب هیچگونه بند فسخ قراردادی در نظر گرفته نشده است و این بازیکن هر زمان که تصمیم به جدایی بگیرد هیچ مانعی پیش روی او وجود نخواهد داشت. همینطور دانشگر هم می‌تواند هر زمان که تصمیم به جدایی داشته باشد این تیم را ترک کند چرا که به نظر می‌رسد بند فسخ قرارداد ۵۰ هزار دلاری برای باشگاه‌هایی که خواهان جذب او باشند رقم غیرقابل پرداختی نیست.

این دو بازیکن به همراه سیدحسین حسینی پس از شروع تمرینات زیر نظر محمود فکری از سوی کمیته انضباطی به باشگاه فراخوانده شدند و به دلیل اتفاقات فرودگاه قطر به اندازه ۱۰ درصد از قراردادشان جریمه شده‌اند. جریمه سخت باشگاه برای این بازیکنان مطمئنا با واکنش جدی رو به رو می‌شود و باید دید با این اتفاق آن‌ها همچنان به ادامه همکاری با باشگاه ادامه می‌دهند یا تصمیم دیگری را اتخاذ خواهند کرد.

منبع: ایلنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->