جزییات تکمیلی درباره خسارت زمین‌لرزه ۴.۴ ریشتری در آرادان سمنان (۱۴ مهر ۱۴۰۳) زلزله در آرادان سمنان، تهران را هم لرزاند + جزییات(۱۴ مهر ۱۴۰۳) مصرف زیادی آب میوه باعث سکته می‌شود خودکشی مرد تهرانی زیر چرخ‌های مترو(شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳) هشدار راهداری: خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی در محور مشهد_کلات و درگز (۱۴مهر ۱۴۰۳) استقرار آمبولانس تمام‌وقت در معدن طزره دامغان طرح پابند‌های الکترونیکی ۲۵ درصد سرقت را کاهش داد| توفیق سارقین از غفلت‌های ماست واژگونی تریلی سوخت در کمربند جنوبی مشهد (شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳) هشدار نارنجی هواشناسی برای شرق کشور| بارش‌ها در خراسان جنوبی تشدید می‌شود جزییات آتش سوزی مغازه چایخانه در بلوارمعلم مشهد کشف ۴۱ فقره سرقت آیفون تصویری منازل مسکونی در مشهد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) برای حفظ سلامت روان فرزندمان در موقعیت‌های تنش چه‌کار کنیم؟ ایران تا پایان قرن ۲۱، افزایش دمای ۱.۵ درجه‌ای دارد بهترین زمان رزرو بلیط هواپیما برای سفر‌های زمستانی ۹ مجموعه متخلف و مداخله‌گر سلامت در حوزه دندان‌پزشکی در مشهد پلمب شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آمار نگران‌کننده ترک خدمت و استعفای پرستاران ممنوعیت عقد قرارداد ملکی با اتباع افغانستانی در شهرستان‌های مرزی زلزله‌ای با قدرت چهار ریشتر دوباره بهاباد را لرزاند (۱۴ مهر ۱۴۰۳) اعتیاد به روان‌گردان‌های ارزان‌قیمت در پی افزایش دوبرابری قیمت تریاک ویروس ماربورگ چیست؟ سازمان جهانی بهداشت اولین آزمایش تشخیصی «آبله میمونی» را تأیید کرد سه عضو گروه تروریستی داعش در نوشهر مازندران دستگیر شدند (۱۴ مهر ۱۴۰۳) استخدام ۱۲ هزار پرستار جدید تا یک ماه آینده (۱۴ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کاهش بی سابقه کشته‌های تصادفات در ۱۳ سال گذشته

  • کد خبر: ۴۷۳۷۹
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
کاهش بی سابقه کشته‌های تصادفات در ۱۳ سال گذشته
جانشین پلیس راه کشور با بیان اینکه وضعیت ترافیک نسبت به سال های گذشته پیشرفت داشته، گفت: در سال ٨۵ از میان هر ١٠٠ هزار نفر ۴٠ کشته و در سال ٩٨ از هر ١٠٠ هزار نفر ١٩ کشته ترافیکی داشتیم.

به گزارش شهرآرانیوز، جانشین رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه وضعیت ترافیک نسبت به سال های گذشته پیشرفت داشته، گفت: در سال ٨۵ از میان هر ١٠٠ هزار نفر ۴٠ کشته و در سال ٩٨ از هر ١٠٠ هزار نفر ١٩ کشته ترافیکی داشتیم.

سرهنگ ایوب شرافتی در مراسم تجلیل از نمونه های ترافیکی که صبح امروز برگزار شد، ضمن تبریک هفته ناجا اظهار کرد: باید از  رانندگانی که علیرغم موضوعات و مشکلات حوزه ترافیک به درستی رانندگی می کنند، تقدیر شود چرا که بستر امنی را در حوزه ترافیک اجرا می کنند. 

وی ادامه داد: وضعیت ترافیک ما از پیش پیشرفت داشته و باید این را بپذیریم که روز به روز بهتر شده است، به طوریکه در سال ٨۵ از میان هر ١٠٠ هزار نفر ۴٠ کشته و در سال ٩٨ از هر ١٠٠ هزار نفر ١٩ کشته ترافیکی داشتیم. 


سرهنگ شرافتی اظهار کرد: این آمار نشان می دهد که وضعیت ترافیک ما بهتر شده، شاید با شرایط مطلوب فاصله داشته باشیم اما با سال ٧۴ که مقایسه می کنیم به یاد می آورم که مشکلات بسیاری داشتیم. در آن زمان اورژانس دیر به محل رسید اما در حال حاضر اورژانس به موقع و حتی گاهی زودتر از پلیس در محل حاضر می شود. 

وی گفت: اگر خودرو و راه ها هم مشکل داشته باشند بسیار مهم است که نیروی انسانی این را کنترل کند و نقش انسان در این مورد پررنگ است. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->