سناتور آمریکایی: پلوسی و اوباما به جای بایدن کشور را اداره می‌کنند در مورد اعضای خانواده مسعود پزشکیان بیشتر بدانید رئیس قوه‌قضائیه: فصل همدلی و وفاق بیشتر است | موظفیم به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم سردار رادان به دیدار رئیس جمهور منتخب رفت جزئیات مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب در مجلس اعلام شد فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: مهم‌ترین پیام انتخابات، حمایت قاطع مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران بود مخبر قانون برنامه هفتم را ابلاغ کرد دختر جوان، پسر فامیل را به تعرض متهم کرد سخنگوی وزارت خارجه: دولت سیزدهم تمام تلاشش را برای تامین منافع ملی به کار بست تأیید استعفای مسعود پزشکیان از مجلس با تنفیذ رهبر معظم انقلاب نخست‌وزیر جدید انگلیس: به‌رسمیت‌شناختن فلسطین حق انکارناپذیر فلسطینیان است برای ثبت در تاریخ یا برای اثبات به تاریخ نتانیاهو شرطی دیگر به شروط غیرقابل مذاکره اشغالگران اضافه کرد اعلام نتایج نهایی انتخابات فرانسه | هیچ ائتلافی اکثریت پارلمانی را کسب نکرد وعده وزیر دفاع جدید انگلیس : کمک‌های تسلیحاتی به اوکراین افزایش می یابد مخبر بر ثبت ویژگی‌های مدیریتی شهید رئیسی به‌ عنوان الگوی عملی برای اداره کشور تاکید کرد زخمی شدن فرمانده گردان ۵۲ ارتش صهیونیستی در رفح سید حسن نصرالله: با اراده بالا به حمایت از فلسطین می‌پردازیم ۳ زخمی در حمله عربستان به خاک یمن (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بزرگ‌ترین حمله هوایی حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی (۱۷ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تعطیلی سینما‌ها در فرانسه، آلمان و انگلیس

  • کد خبر: ۴۸۵۶۵
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
تعطیلی سینما‌ها در فرانسه، آلمان و انگلیس
با بروز موج جدید شیوع ویروس کرونا در اروپا، برخی کشور‌ها با اعمال مجدد شرایط قرنطینه، از تعطیلی حداقل یک ماهه سالن‌های سینما خبر دادند.
به گزارش شهرآرانیوز، «بوریس جانسون» نخست وزیر بریتانیا همزمان با موج دوم شیوع ویروس کورنا در این کشور با اعمال دومین مرحله قرنطینه در سطح ملی اعلام کرد که از تاریخ ۵ نوامبر (۱۵ آبان) تمامی کسب و کار‌های غیرضروری از جمله سالن‌های سینما برای مدت حدودا یک ماه تا تاریخ دوم دسامبر (۱۲ آذر) تعطیل خواهند بود و پس از آن با توجه به شرایط، در برخی مناطق به تدریج محدودیت‌های کمتری در نظر گرفته خواهد شد.

با این وجود امکان ادامه تولیدات سینمایی و تلویزیونی در انگلیس با رعایت قوانین سختگیرانه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا وجود دارد.

کشور فرانسه نیز با دستور «امانوئل مکرون» رئیس جمهور این کشور از روز گذشته (۳۰ اکتبر، ۹ آبان) وارد مرحله دوم قرنطینه در سطح ملی شده و افراد تنها برای خرید‌های ضروری، دریافت کمک‌های پزشکی و یک ساعت ورزش روزانه می‌توانند از خانه خود خارج شوند. این تمهیدات که با تعطیلی سالن‌های سینما نیز همراه خواهد بود، حداقل تا اول دسامبر (۱۱ آذر) ادامه خواهد داشت.

طبق انتظار، «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان نیز دستور تعطیلی تمامی سالن‌های سینما را در سراسر این کشور همزمان با اعمال محدویت‌های قرنطینه‌ای با افزایش نگران کننده آمار مبتلایان به ویروس کرونا صادر کرده است.

مدیر «HDF Kino» که بزرگترین مجموعه سینما‌های زنجیره‌ای در آلمان است اعلام کرده که از این تصمیم جدید شگفت زده شده و هشدار داده این تصمیمات سالن‌های سینما را به نابودی خواهد کشاند.

دستورالعمل‌های جدید دولت آلمان از روز دوم نوامبر (۱۲ آبان) اعمال می‌شود و حداقل برای چهار هفته ادامه خواهد داشت.

در ایتالیا و بر اساس قوانین منع، آمد و شد که از هفته گذشته آغاز شده و تا ۲۴ نوامبر (۴ آذر) ادامه خواهد داشت، سالن‌های سینما، رستوران‌ها و .. از ساعت ۶ بعد از ظهر مجاز به فعالیت نیستند که در نتیجه آن سینما‌ها در مهم‌ترین ساعات خود ناگزیر به بستن در‌های خود به روی مخاطبان هستند.
 
 
منبع:ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->