پخش زنده بازی اینتر و تورینو (۱۴ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ورود هیات مدیره پرسپولیس به قرارداد جنجالی ارونوف بازی با ایران را به چادرملو ترجیح داد؟ | پشت پرده غیبت ستاره پرسپولیس گاریدو ایران را ترک می‌کند اعتراض بیرانوند چقدر هزینه دارد؟ ادعای عجیب درویش در مورد پرونده بیرانوند قرارداد ۳ ساله بیرانوند و تراکتور بازدید استاندار خراسان رضوی و شهردار مشهد از مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) + عکس و فیلم نتیجه بازی استقلال و هوادار تهران(۱۴ مهر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| برد بدون نکو! ویدئو خلاصه بازی استقلال و هوادار تهران(۱۴ مهر ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و چادرملوی اردکان(۱۴ مهر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| نجات با گرجی پیش‌تاخته! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و چادرملوی اردکان(۱۴ مهر ۱۴۰۳) پخش زنده بازی رئال مادرید و ویارئال (۱۴ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان (۱۴ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کارشناس حقوقی فوتبال: محرومیت بیرانوند تعلیق نمی‌شود نتیجه و ویدئو خلاصه بازی لیورپول و کریستال پالاس (۱۴ مهر ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر قرمزهای آنفیلد
سرخط خبرها

بازیکن استقلال در جمع پرسپولیسی‌ها؟

  • کد خبر: ۴۹۶۹۵
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
بازیکن استقلال در جمع پرسپولیسی‌ها؟
شنیده می شود یحیی گل محمدی تایید نهایی را برای جذب شاهین طاهرخانی صادر کرده و به زودی مدافع سابق استقلال به پرسپولیس می پیوندد.

به گزارش شهرآرانیوز، شاهین طاهرخانی پس از فسخ قرارداد خود با استقلال با پیشنهاد برخی تیم‌های لیگ برتری مثل شهرخودرو، تراکتور و پرسپولیس مواجه شد.

با این وجود برخی مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از منتفی شدن حضور ایمان سلیمی در این تیم مذاکراتی جدی با مدافع جوان فصل گذشته استقلال انجام داده اند و این طور که به نظر می‌رسد توافق‌هایی هم شده است.

در صورت امضای قرارداد طاهرخانی با پرسپولیس و باقی ماندن محمد انصاری در این تیم تا حدی کمبودی که با جدایی شجاع خلیل زاده و محمد نادری از جمع سرخ پوشان ایجاد شده بود رفع خواهد شد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->