اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند نتیجه بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| آبروداری پسران قرمز ویدئو خلاصه بازی تراکتور و الوکره(۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایوب به دنبال انتقال هموطنش به پرسپولیس پخش زنده بازی اینتر و منچسترسیتی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال | یوزهای ایران جشن صعود می‌گیرند؟ پرسپولیس تختی را به شهر قدس ترجیح می دهد توصیه گاریدو به درویش: با ارونوف همین حالا تمدید کنید
سرخط خبرها

شروع دوباره لیگ برای شهرخودرو در بنیان‌دیزل

  • کد خبر: ۴۹۷۷
  • ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
شروع دوباره لیگ برای شهرخودرو در بنیان‌دیزل
تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در چهارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال، امروز و از ساعت19 در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز، میهمان ماشین‌سازی خواهد بود.

 این دیدار درحالی به میزبانی ماشین‌سازان برگزار خواهد شد که در ۲ هفته ابتدایی لیگ، شهرخودرویی‌ها ۲ پیروزی به دست آوردند و ماشین‌سازان بعد از برد خانگی هفته اول مقابل استقلال استراماچونی، در هفته دوم با یک گل مغلوب سپاهان مدعی شدند. شاگردان یحیی گل‌محمدی و رسول خطیبی تاکنون در چهارچوب لیگ برتر فوتبال ایران ۴ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که سهم نماینده مشهد ۳ پیروزی و یک تساوی از این دیدار‌ها بوده است و سبزپوشان تبریزی تاکنون موفق به کسب پیروزی برابر شهرخودرو نشده‌اند. یحیی گل‌محمدی، سرمربی شهرخودرو، در نشست خبری پیش از دیدار با ماشین‌سازی گفت: ۲ بازی که از ماشین‌سازی دیدم، مقابل استقلال و سپاهان خوب بازی کرد و تیمی سرعتی است که هرتیمی را می‌تواند غافل‌گیر کند. وی افزود: نباید در ضدحملات به حریف فرصت بدهیم و غافل‌گیر شویم. سرمربی شهرخودرو با اشاره به وضعیت مصدومان و محرومان تیمش برای این بازی خاطرنشان کرد: مشکلاتی مثل مصدومیت و دوربودن برخی از بازیکنان ملی و امید از تمرینات وجود داشته است. ۷-۸ بازیکن ما از تمرینات دور بوده‌اند؛ ولی سایر نفرات ما خیلی خوب کار کرده‌اند. انتظارم از بازیکنان بیشتر شده و بازیکنان انتظارات را از خودشان با عملکردی که داشتند، بالا بردند. وی تصریح کرد: اینکه مدعی قهرمانی باشیم یا نباشیم و مردم چه فکر می‌کنند، برایم مهم نیست، مهم این است که بازیکنانم با تمام وجود بازی می‌کنند و برای برد بازی می‌کنند و با ذهنیتی قوی وارد میدان می‌شوند. از الان خیلی زود است که درمورد قهرمانی و مدعیان قهرمانی صحبت کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->