روایتی از تخریب سینما‌های مشهد به ویژه از دهه ۷۰ تا امروز | سکانس زوال بر پرده سینما نگاهی کوتاه به تاریخ ورود سینما به مشهد و روزگار رفته بر آن | سیمای مخدوش پیرمرد صدساله گلایه اهالی محله پورسینای مشهد از زمین‌های رها شده حوالی چند مدرسه | در حصار زمین‌های خاکی و خالی تأخیر بیست‌ساله در روند ثبت جهانی توس به‌خاطر دکل‌های برق فشارقوی ۱۵۲ روز دیگر تا راه‌اندازی فاز نخست طولانی‌ترین خط مترو مشهد پیشینه یکی از بزرگ‌ترین محدوده‌های تاریخی شمال شهر مشهد | کاوش در تاریخ ناخوانده مزرعه «محرابخان» آمادگی کامل ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید گلایه ساکنان چهارچشمه مشهد از ۲ دهه بلاتکلیفی پروژه نیمه‌کاره کانال آب شهروند خبرنگار | گلایه شهروند مشهدی از تاخیر برخی از خطوط اتوبوسرانی + پاسخ تخصیص اعتبار به مسجد مرویهای مشهد تا یک ماه آینده + فیلم (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) سرای عزیزالله‌ اف مشهد، میراثی در انتظار تکمیل فرایند احیا | پژمان‌فر از بنا‌ی تاریخی عزیزالله‌ اف بازدید کرد + فیلم افزایش ۷۷۰میلیارد تومانی اعتبار ساخت فضا‌های ورزشی مشهد یکسان‌سازی نرخ حمل‌و‌نقل عمومی دغدغه زائران تأمین و نصب تجهیزات ایمنی در پارکینگ توحید مشهد استفاده شهرداری مشهد از وَن‌های تخصصی ویژه جمع آوری کودکان کار درباره یکی از کوچه‌های محله سرشور مشهد که یادآور نام یک پزشک قدیمی است | دگردیسی‌های مدام کوچه «مشیر» استفاده از تجربیات حمل‌ونقل عمومی شهرداری مشهد در شهرداری کرج ۱۱۰ میلیارد تومان در تأمین آب مورد نیاز مشهد صرفه‌جویی شد اثربخشی اقدامات کارگروه وکلای ترمیمی در دبیرخانه شهر ترمیمی بیشترین تصرفات اراضی ملی در مشهد و ۳ شهر دیگر خراسان رضوی نام‌گذاری تعدادی از معابر شهر مشهدمقدس به نام‌های ۴۷ بانوی شهید
سرخط خبرها

۲۱۰ مورد شکایت از زیرمیزی پزشکان درمشهد

  • کد خبر: ۵۱۰۹
  • ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
۲۱۰ مورد شکایت از زیرمیزی پزشکان درمشهد
مسئول واحد شکایات و تعزیرات دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲۱۰ مورد از شکایت‌های شهروندان ساکن این استان مرتبط با موضوع تعرفه پزشکی و دریافت زیرمیزی از سوی پزشکان بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از ایرنا، محمد دشتی افزود: بیشترین تعداد شکایت‌های دریافتی از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ مربوط به کیفیت مراقبت و رسیدگی به بیماران و مواردی نظیر رفتار و برخورد کارکنان حوزه سلامت است.
وی ادامه داد: همچنین موضوع بیشترین شکایت‌هایی که شهروندان بطور حضوری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد مطرح کرده اند پیرامون تعرفه خدمات و هزینه‌های درمان بیماران است.
مسئول واحد شکایات و تعزیرات دانشگاه علوم پزشکی مشهد، روند رسیدگی به شکایت‌های مربوط به تعرفه و خدمات پزشکی را زمانبر توصیف کرد و گفت: در این خصوص پس از بررسی لازم اگر وجه اضافی از بیمار اخذ شده باشد به آنان بازگردانده می‌شود.
به گفته وی، سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سال ۱۳۹۲ شکایت‌های مردم از همه مناطق کشور را در قالب پنج گروه دریافت می‌کند.
گروه‌های رسیدگی به شکایات در سامانه ۱۹۰ شامل اورژانس ۱۱۵، بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای، شکایت دارو و اطلاعات دارویی؛ کیفیت مراقبت و رسیدگی به بیماران و شکایت از تعرفه و هزینه خدمات درمانی برشمرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->