سخنگوی وزارت خارجه: سیاست ناامنی‌سازی منطقه توسط رژیم صهیونیستی تهدید جدی علیه صلح و ثبات است سیدحسن نصرالله، نماد مقاومت شیعه جزئیاتی جدید از ماجرای انفجار پیجر‌های حزب‌الله در لبنان مقاومت عراق از حملات پهپادی به اراضی اشغالی خبر داد رهبری به فرمانده نیروی هوافضای سپاه به دلیل عملیات درخشان «وعده صادق»، «نشان فتح» دادند رئیس پیشین سازمان سیا: در صورت حمله اسرائیل، ایران پاسخ خواهد داد دبیرکل سازمان ملل: زمان خاموش‌کردن آتش اسلحه‌هاست منابعی در نیروهای مسلح از آماده شدن طرح پاسخ سخت به اقدام احتمالی صهیونیست‌ها خبرداد توضیحات پلیس راهور در خصوص افزایش هزینه ثبت‌نام گواهینامه موتورسیکلت  سردار نقدی: روز ۱۳ آبان میدان ابراز وجود ماست | نتانیاهو برای منافع آمریکا می‌جنگد دستگیری عاملان شهادت مأموران پلیس در سیستان و بلوچستان (۱۵ مهر ۱۴۰۳) همه چیز درباره سفیر جدید انگلیس در ایران | کابل، بیروت و حالا تهران تظاهرات حامیان عمران خان در اسلام آباد به خشونت کشیده شد طبل تو خالی | گاردین: ایران ثابت کرد که پدافند اسرائیل آن‌گونه که تبلیغ می‌شد، نیست چند کلام با استاندار آینده! مجلس خبرگان در حمایت از بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه، بیانیه صادر کرد وزیر نفت برای بازدید از تاسیسات نفتی، دقایقی پیش، وارد جزیره خارک شد امنیت آسمان ایران به روایت تصویر | وزیر راه به‌منظور بررسی آخرین وضعیت عملیات هوانوردی، از مرکز کنترل فضای کشور بازدید کرد + فیلم قالیباف: نماز جمعه هفته گذشته روشن‌ترین جلوه اقتدار ملی بود + فیلم سردار رادان: کار دادن به اتباع غیرمجاز جُرم است + فیلم حذف تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور در اصلاحات مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی نیست حزب‌الله لبنان با صدور ۵ بیانیه، از هدف قرار دادن پایگاه‌ها و نظامیان ارتش اشغالگر خبر داد بمباران شمال غزه ۳۰ شهید و ۱۵۰ زخمی برجای گذاشت (۱۵ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اکثریت جمهوری‌خواهان کنگره پیروزی بایدن را تأیید نکردند

  • کد خبر: ۵۱۷۵۰
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱
اکثریت جمهوری‌خواهان کنگره پیروزی بایدن را تأیید نکردند
روزنامه واشنگتن‌پست اعلام کرد: فقط ۲۵ عضو جمهوری‌خواه کنگره، ریاست جمهوری بایدن را تأیید کرده‌اند.
به گزارش شهرآرانیوز، در کنگره آمریکا فقط ۲۵ تن از ۲۴۹ عضو حزب جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا، پیروزی بایدن را به رسمیت شناختند.

طبق گزارش واشنگتن پست، دو نفر از اعضای حزب، پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را اعلام کردند و تقریبا ۹۰ درصد تمام جمهوری‌خواهان، ۲۲۲ عضو مجلس نمایندگان و سنا از حزب جمهوری‌خواه، پاسخ این سؤال را ندادند که بالأخره چه کسی در انتخابات پیروز شده است.

۹ نفز از اعضای حزب مخالفت خود را با استراتژی ترامپ در خصوص شکایت از نتایج انتخابات اعلام کردند و هشت نفر  از این اقدام حمایت کردند و ۲۳۲  پاسخ دقیقی نداده و یا سکوت اختیار کردند.

فقط ۲۵ نفر از جمهوری‌خواهان به‌طور مشخص پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به رسمیت شناختند.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر برگزار شد. برآورد‌های رسانه‌های آمریکا حاکی است جو بایدن با کسب ۳۰۶ رأی الکترال در این انتخابات پیروز شده است. ترامپ ۲۳۲ رأی الکترال به دست آورد.

تیم دونالد ترامپ به رهبری رودی جولیانی، وکیل او ادعا‌هایی را درباره وقوع تخلفات گسترده در انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح کرده و شکایت‌هایی را در ایالت‌های مختلف تنظیم کرده است. این شکایت‌ها در ایالت‌های مختلف رد شده‌اند.

کمپین ترامپ چندی پیش  شکایت جدیدی در ایالت جورجیا به جریان انداخته و در نظر دارد تا نتایج انتخابات این ایالت را بی‌اعتبار کند چرا که می‌گوید ده‌ها هزار رای غیرقانونی در میان آرای ریاست جمهوری جورجیا وارد شده است. تیم ترامپ با این شکایت خواستار ابطال نتایج انتخاباتی این ایالت است.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->