تقدیر دهه هشتادی‌های مشهد از «وعده صادق ۲» پاسداران انقلاب اسلامی کشف جسد جوان افغان در جنوب تهران برخورد پراید با تیر چراغ برق در بلوار نماز مشهد + تصاویر (چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳) قتل خونین میهمان همسایه به خاطر یک پیاله ترشی زنجیره آسیب‌ها و آنچه سرقت را در راس بزه‌ها قرار می‌دهد آتش‌سوزی منزل مسکونی در چهارراه مجلسی مشهد + تصاویر (چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳) افزایش تعداد جان‌باختگان حادثه معدن طبس به ۵۲ نفر دستگیری ۵ جوان شرور در شهرک رجائی مشهد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) مسمومیت الکلی در مازندران ۱۳ فوتی برجای گذاشت (۱۱ مهر ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: خودکفایی در تأمین مواد اولیه دارویی نیازمند سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است کمبود نیروی متخصص بیهوشی، از بزرگ‌ترین چالش‌های حوزه بیهوشی کشور است تیم دانش‌آموزان مخترع ایران در مسابقات جهانی علوم و اختراعات انگلستان ۲ مدال نقره کسب کردند ترافیک نیمه‌سنگین در بولوار سجاد، میدان قائم(عج) و تقاطع خسروی در مشهد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) حدود ۷۰ درصد سهم مالیات مودیان مالیاتی به مدرسه‌سازی اختصاص داده شده است تذکر دوباره قالیباف: دولت باید قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند + فیلم (۱۱ مهر ۱۴۰۳) درباره مهم‌ترین پیامد‌ منفی استفاده زیاد از گوشی تلفن همراه | همراه آزار چرا مردم از دسترسی به نان سالم و استاندارد، محروم هستند؟ چرا در فصل پاییز پوستمان خشک می شود؟ انتقاد وزیر سابق بهداشت از مصوبه افزایش ظرفیت رشته های پزشکی دست کوتاه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از متناسب‌سازی حقوق | بازنشستگان کشوری ۶ بر ۳ از بازنشستگان کارگری جلو افتادند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (چهارشنبه، ۱۱ مهر ۱۴۰۳) | کاهش محسوس دما از بعدازظهر جمعه مصوبه کنکوری شورای انقلاب فرهنگی بدون تغییر تا سال ۱۴۰۵ اجرا می‌شود صدور اجرائیه مهریه الزاماً به معنای طلاق نیست | کاهش ۱۳ درصدی درخواست ثبت اجرای مهریه در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته
سرخط خبرها

گاز گرفتگی در اتاق نگهبانی و واژگونی تانکر حمل روغن سوخته، حوادث روزهای گذشته مشهد

  • کد خبر: ۵۲۳۸۶
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
گاز گرفتگی در اتاق نگهبانی و واژگونی تانکر حمل روغن سوخته، حوادث روزهای گذشته مشهد
در روز‌های گذشته، ۲ مرد میان‌سال در مشهد بر اثر حادثه رانندگی و گازگرفتگی جان باختند
محمد جواد ابوعطا | شهرآرانیوز؛ شهر‌های بزرگ با حوادث متنوعی روبه‌رو هستند، توسعه و رشد شهری، افزایش سفر‌های درون شهری و... از شاخصه‌هایی هستند که به رشد حوادث منجر می‌شوند، حوادثی که در روز‌های گذشته جان ۲ شهروند را در مشهد گرفت.


مرگ در کوره‌های آجرپزی

نخستین حادثه با اعلام یک مورد محبوسی شهروند درون اتاق سرایداری به سامانه ۱۲۵آتش‌نشانی مشهد گزارش شد.
امدادگران ایستگاه چهل‌ونهم این سازمان برای نجات جان این شهروند به محل حادثه واقع در جاده میامی اعزام شدند.
تحقیقات اولیه نشان می‌داد که سرایدار یک کوره آجرپزی در شرق مشهد، درون اتاقک سرایداری محبوس شده است. امدادگران پس از باز کردن در این اتاقک، متوجه شدند که فرد گرفتار جان خود را از دست داده است.

بررسی‌های امدادگران آتش‌نشانی درباره علت مرگ نگهبان نشان داد که این فرد برای فرار از سرمای روز‌های گذشته اقدام به استفاده از اجاق خوراک‌پزی کرده و بدون توجه به اصول ایمنی، تمام راه‌های ورود و خروج هوا را نیز مسدود کرده است. همین موضوع موجب تجمع گاز سمی منوکسیدکربن شده است.

با مشخص شدن مسمومیت این فرد، اقدامات اولیه با انتقال فرد به سردخانه انجام شد.

۲ کشته در ۲ حادثه شهری

واژگونی مرگ‌بار تانکر روغن سوخته

در حادثه بعدی که عصر پنجشنبه در جاده مشهد به فریمان رخ داد، یک تانکر حمل روغن سوخته به دلایل نامعلومی واژگون شد.
با نشت روغن‌های سوخته به سطح جاده که احتمال وقوع حوادث بعدی را در پی داشت، موضوع به آتش‌نشانی مشهد گزارش شد.

حساسیت حادثه موجب شد ستاد فرماندهی آتش‌نشانی مشهد، آتش‌نشانان ایستگاه‌های نهم و سی‌ونهم را به محل در حوالی آرامگاه خواجه مراد اعزام کند.
آتش‌نشانان بلافاصله با مهار نشت سوخت از مخزن این تانکر، روغن‌های سوخته را به حاشیه جاده هدایت کردند و جلوی وقوع حوادث دیگر را گرفتند.
در ادامه مشخص شد که راننده تانکر در این حادثه جان باخته است. سپس تانکر با استفاده از جرثقیل به حالت اولیه برگردانده شد.


کاهش مأموریت‌های آتش‌نشانی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی مشهد با اشاره به امدادرسانی در این حوادث اعلام کرد: در یک هفته گذشته بیش از یازده هزار تماس با آتش‌نشانی مشهد صورت گرفت که شش هزار تماس آن مزاحمت و در این میان به ۲۰۳حادثه رسیدگی شد.
رضا حیدری ادامه داد: بررسی‌ها نشان داد که در این هفته میزان حوادث به نسبت هفته‌های گذشته کاهش داشته است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->