۶۰ درصد اتلاف انرژی در نیروگاه‌های برق کشور است | وجود بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار فرصت صرفه‌جویی در حوزه مصرف انرژی بررسی قیمت امروز گوشی‌های همراه (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) افزایش ۵ تا ۲۰ درصدی قیمت نوشت‌افزار در مشهد | سود مجاز فروشندگان چقدر است؟ تعلیق ۶ سایت فاقد مجوز فروش بلیت میانگین قیمت فروش خانه در بلوار احمدآباد مشهد چند است؟ + ویدئو بررسی قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) بورس صعودی شد | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) عراق واردات هندوانه، گوجه‌فرنگی و خربزه را از ایران ممنوع کرد صنایع غذایی خراسان رضوی، موتور محرک اقتصادی در استان است تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی لوازم‌التحریر و پوشاک هم‌زمان با بازگشایی مدارس رئیس اتحادیه صادرکنندگان خراسان‌رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها برخلاف شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» است بررسی قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) نرخ طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) صرفه جویی ۱۴۰ میلیون مترمکعبی گاز با تعویض بخاری‌های فرسوده در کشور «خوشا به حالت‌ ای روستایی!» قیمت امروز دلار، طلا، سکه و بیت کوین (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + تحلیل قیمت دلار پرداخت وام ازدواج تا پایان سال به تمام واجدان شرایط الزامی شد مکالمه رایگان و بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت هفته وحدت تولید واقعی در صنایع غذایی خراسان رضوی بسیار کمتر از ظرفیت موجود است کاهش ارزش وام خرید مسکن | با وام ۹۶۰ میلیون تومانی چند متر مسکن می‌توان خرید؟ رئیس سازمان بورس باید کت دربیاورد و از وزیر اقتصاد مطالبه کند | مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید سازمان بورس آغاز شد (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) برای تهیه رُب، گوجه فرنگی را با این قیمت تهیه کنید | قیمت عمده میوه و صیفی جات در مشهد (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) چالش بیمه مربیان تعلیم رانندگی حل شد با وام ۲۸۰ میلیون تومانی بدون محدودیت خودرو بخرید + شرایط کمیسیون اجتماعی مجلس موضوع افزایش حقوق کارگران را دنبال می‌کند قیمت کارخانه‌ای خودرو افزایش یافت؟
سرخط خبرها

تارا جدیدترین محصول ایران خودرو در مراسم رونمایی روشن نشد + فیلم

  • کد خبر: ۵۳۲۱۶
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
تارا جدیدترین محصول ایران خودرو در مراسم رونمایی روشن نشد + فیلم
روز گذشته از محصول جدید ایران خودرو با نام تارا در مراسمی ویژه رونمایی شد اما این خودرو خراب بود و روشن نشد.
به گزارش شهرآرانیوز - روز گذشته جدیدترین محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو به نام تارا رونمایی شد. در این مراسم علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز حاضر بود. ساعاتی از این مراسم نگذشته بود که انتشار ویدئویی از این مراسم حاشیه‌ساز شد.
 
ماجرا از این قرار بود که مهندس حاضر در سالن استارت این محصول جدید ایرانی را زد، اما ماشین روشن نشد. این ماجرا به‌وضوح در ویدئو قابل فهم است. کافی است به صحبت‌هایی که در این ویدئو شنیده می‌شود گوش داد.
 
پس از وایرال شدن این ویدئو در فضای مجازی گروه صنعتی ایران‌خودرو جوابیه‌ای منتشر کرد و درباره فیلم منتشر شده از حاشیه‌های رونمایی تارا و روشن نشدن این خودرو توضیحاتی داد.
 
ایران‌خودرو دراین‌باره توضیح داد: «روشن کردن خودرو در سالن موسوم به استایل محصولات ایران‌خودرو به دلیل بسته بودن فضا، ممنوع بوده و رعایت این موضوع به‌ویژه در حضور بازدیدکنندگان دارای اهمیت مضاعفی است.
 
در ویدئوی منتشر شده نیز مهندس حاضر در سالن استایل، به دستور مقام ارشد سالن، درحال باز کردن درب صندوق عقب خودروی تارا به منظور نمایش حجم بالای آن بوده و قصد روشن کردن خودرو را نداشته است.
 
در همین حال خودروی دیگری بیرون از سالن استایل برای رانندگی توسط وزیر صمت آماده سازی شده بود.
 
تارا، محصول جدید ایران‌خودرو، نخستین خودروی ملی است که از تمامی استاندارد‌های ۸۵ گانه مصوب عبور کرده و در بهترین شرایط ایمنی و استانداردی آماده تولید انبوه است.»
 
باشگاه خبرنگاران جوان عکسی از روشن نشدن چراغ عقب یک سمت این خودرو را هم منتشر کرده که گروه صنعتی ایران خودرو توضیحی در این باره نداده است.
 
 
تعداد بازدید : 6225
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->