گوگل پلی یک رابط کاربری جدید برای صفحه بازی‌ها معرفی می‌کند نوت‌پد مایکروسافت بعد از ۴۰ سال به ویژگی تصحیح خودکار املای کلمات مجهز می‌شود صرافی بایبیت توکن «همستر کامبت» را پیش‌فروش کرد! + قیمت اولیه زمان رونمایی از تاشوهای میکس فولد ۴ و میکس فلیپ شیائومی مشخص شد اعتصاب کارکنان سامسونگ با هدف افزایش حقوق و مزایا کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۸ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۸ تیر) + آموزش چرا گربه‌ها بیشتر به انسان‌ها میومیو می‌کنند؟ جزئیاتی جدید از اپل واچ سری ۱۰ | صفحه نمایش بزرگتر و طراحی نازک‌تر قیمت گلکسی بادز ۳ و گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ مشخص شد قابلیت ترجمه همزمان تماس‌ها با Galaxy AI به واتساپ اضافه می‌شود کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۷ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۷ تیر) + آموزش وعده‌های مسعود پزشکیان درباره اینترنت و مسئله فیلترینگ چه بود؟ کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (شنبه ۱۶ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (شنبه ۱۶ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (جمعه ۱۵ تیر) اولین تصاویر از گلکسی بادز ۳ سامسونگ پیش از رونمایی رسمی + عکس حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در گوگل پیکسل ۹ | قدرت شناسایی حتی هنگام رطوبت و چرب‌بودن دست علت ریزش قیمت بیت کوین در روز‌های اخیر چیست؟ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (جمعه ۱۵ تیر) + آموزش
سرخط خبرها

داستان موفقیت یک کارآفرین جنجالی

  • کد خبر: ۵۳۴۳۸
  • ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷
داستان موفقیت یک کارآفرین جنجالی
کتاب «رضایتمندی در کسب و کار» مى تواند آغازگر یک تغییر بزرگ در افرادی باشد که می‌خواهند استارت آپ خود را راه بیندازند یا در مراحل ابتدایی توسعه آن هستند.
 
این کتاب نوشته تونی شی، کارآفرین بزرگ و صاحب فروشگاه آنلاین زاپوز، است که در سال ۲۰۱۰ میلادی در آمریکا به چاپ رسید و طبق آمار روزنامه‌های نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال، پر فروش‌ترین کتاب سال شد. ترجمه روان و زیبای آن از سوی فاطمه علی بابایی صورت گرفته و انتشارات فرهنگ و تمدن در سال ۱۳۹۵ آن را منتشر کرده است.
 
نویسنده جنجالی این کتاب که عادت‌های عجیب او در بین کارآفرین‌های دنیا زبانزد بود و چند هفته پیش بر اثر آتش سوزی در منزلش فوت کرد، در مقدمه کتاب خود آورده است: «من بیشتر عمرم یک کار آفرین بوده ام، چون فکر می‌کنم همواره از خلاق بودن و تجربه کردن لذت برده و درس‌هایی را که در طول زندگی شخصی و ماجراجویی‌های جدید آموخته ام، همیشه به کار گرفته ام. در سال ۱۹۹۶ ال ایکس را پایه گذاری کردم که در سال ۱۹۹۸ به قیمت ۲۶۵ میلیون دلار به مایکروسافت فروخته شد. در سال ۱۹۹۹ با زاپوز به عنوان مشاور و سرمایه گذار شروع به همکاری کردم و در نهایت، مدیر عامل آن شدم. ما شرکت را از فروش هیچ در سال ۱۹۹۰ به بیش از یک میلیارد دلار فروش سالیانه رساندیم. در سال ۲۰۰۹ زاپوز در معامله‌ای به ارزش ۲/۱ میلیارد دلار به آمازون واگذار شد.»
 
مارشال گلد اسمیت نیز که از مربیان برجسته مدیریت در دنیاست در وصف این کتاب می‌گوید: «این کتاب می‌تواند آغازگر یک دگرگونی باشد. تونی شی به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانید به طور خارق العاده‌ای خوشنودی و هم چنین موفقیت خود را از طریق ارتقای رضایتمندی اطرافیانتان افزایش دهید.» از نکات جالب این اثر این است که حتی اگر به مباحثی مثل تجارت و فناوری علاقه‌مند نباشید هم جذب این قصه می‌شوید که چگونه تلاش، تنبلی، نبوغ و شکست همه در کنار هم می‌تواند زندگی خارق العاده‌ای را به ارمغان بیاورد. شما از این طریق خیلی چیز‌ها درباره رضایتمندی یاد خواهید گرفت.
مطالعه این کتاب که در قالب داستان و خاطره‌های نویسنده بیان کننده موفقیت ها، شکست ها، فرصت‌ها و تهدید‌های کسب وکارهایش است، پیشنهاد‌هایی کاربردی برای موفقیت و رضایتمندی درونی و بیرونی ارائه می‌کند.

 
رضایتمندی در کسب و کار
نویسنده: تونی شی | مترجم: فاطمه علی بابایی
انتشارات: فرهنگ و تمدن
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->