کشف ۳۶ فقره زورگیری و قاپ زنی تلفن همراه در مشهد جنین‌هایی که زائر اربعین شدند انسولین ایرانی جای خود را در بازار مصرف باز می‌کند روغن کانولا یا آفتابگردان؟ کدامیک بهتر است مصرف کنیم؟ کمبود معلم از طریق نیرو‌های حق‌التدریس و بازنشسته جبران می‌شود از خواص کره بادام‌زمینی برای سلامتی غافل نشوید ادامه پویش «نذر خون حسینی» تا پایان ماه صفر پرداخت حقوق بازنشستگان و پول گندم‌کاران در اولویت کار دولت است خبر جدید برای بازنشستگان تامین‌اجتماعی | احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی صادر می‌شود (۴ شهریور ۱۴۰۳) کاهش دمای محسوس در روز‌های پایانی هفته در مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ۴ شهریور ۱۴۰۳) افزایش شدت وزش باد توام با گرد و خاک در جنوب خراسان رضوی (۴ شهریور ۱۴۰۳) کانون فعالیت حشره «سنک» مشخص شد ماجرای بخشش قاتل یک نوعروس در بین‌الحرمین حق اولاد و عائله‌مندی بازنشستگان خویش‌فرما پرداخت شد (۴ شهریور ۱۴۰۳) آخرین وضعیت هواشناسی کشور (۴ شهریور ۱۴۰۳) | افزایش ابر، رگبار پراکنده و رعدوبرق در اغلب نقاط کشور سرنوشت لایحه فرونشست زمین در مجلس به کجا رسید؟ دستور اقدامات مقابله‌ای و پیشگیرانه فوری در برابر «حشره سنک» در مشهد حریق کنتور برق در خیابان بابانظر (۳ شهریور ۱۴۰۳) مرگ تلخ مادر باردار و دختر خردسال مشهدی در دریای خزر (۳ شهریور ۱۴۰۳) پیام وزیر جدید آموزش و پرورش درباره دغدغه‌های معیشتی فرهنگیان تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای روز اربعین در مشهد (۳ شهریور ۱۴۰۳) ستاد مرکزی اربعین: زائران روز اربعین به کشور برنگردند
سرخط خبرها

نحوه انتقال سابقه بیمه از صندوق‌های بیمه‌ای به سازمان تامین اجتماعی چگونه است؟

  • کد خبر: ۵۳۶۶۸
  • ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
  • ۱
نحوه انتقال سابقه بیمه از صندوق‌های بیمه‌ای به سازمان تامین اجتماعی چگونه است؟
کارشناس سازمان تامین اجتماعی درباره انتقال سوابق بیمه‌ای از دیگر صندوق‌های بازنشستگی به سازمان تامین اجتماعی توضیحاتی داد.

به گزارش  شهرآرانیوز،، محمد حسن زدا، کارشناس سازمان تامین اجتماعی، درباره انتقال سوابق بیمه‌ای از دیگر صندوق‌های بازنشستگی به سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: اگر فردی در صندوق‌های دیگر مانند نیرو‌های مسلح، صندوق کشوری و... سابقه بیمه پردازی دارد می‌توانند سابقه بیمه خود را به سازمان تامین اجتماعی منتقل کند.

 

کارشناس سازمان تامین اجتماعی گفت: افرادی که می‌خواهند سابقه بیمه خود را منتقل کنند باید درخواست خود را ارائه دهند و هزینه این انتقال سابقه بر هر نفر متفاوت است و به میزان حقوق و دستمزد هر فرد و میزان سال‌هایی که می‌خواهد سابقه را منتقل کند.

 

وی افزود:، اما هنگامی که می‌خواهند به سازمان تامین اجتماعی منتقل کنند شرط بازنشستگی در سازمان تامین اجتماعی این است که ۱۰ سال سابقه بیمه پردازی در این سازمان داشته باشند تا بتوانند بازنشسته شوند. به علاوه میزان سابقه آن‌ها در یک صندوق دیگر می‌شود بعد از آن می‌توانند بازنشسته شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرهاد ولی زاده علمداری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
0
این جانب از سال 1368الی سال 1375بمدت هفت سال ونیم خدمت کرده و سابقه بیمه ای دارم و الان در سازمان تامین اجتماعی مدت چهارده سال سابقه بیمه ای دارم و میخواهم سابقه بیمه ای را از نیرو های مسلح به تامین اجتماعی انتقال دهم پروسه و هزینه های مربوطه به چه صورت اعمال و محاسبه میشود لطفا برایم پاسخ دهید با تشکر ولیزاده علمداری
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->