وعده وزیر دفاع جدید انگلیس : کمک‌های تسلیحاتی به اوکراین افزایش می یابد مخبر بر ثبت ویژگی‌های مدیریتی شهید رئیسی به‌ عنوان الگوی عملی برای اداره کشور تاکید کرد زخمی شدن فرمانده گردان ۵۲ ارتش صهیونیستی در رفح سید حسن نصرالله: با اراده بالا به حمایت از فلسطین می‌پردازیم ۳ زخمی در حمله عربستان به خاک یمن (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بزرگ‌ترین حمله هوایی حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی (۱۷ تیر ۱۴۰۳) جهانگیری در دفتر رئیس جمهور منتخب حضور یافت سخنگوی ستاد انتخاباتی پزشکیان به گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه دولت چهاردهم واکنش نشان داد نخست وزیر انگلیس: به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی حق انکارناپذیر فلسطینیان است لفاظی‌های جدید نتانیاهو همزمان با التماس مقامات صهیونیست برای توافق با حماس روحانی با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد ابوعبیده: سرنوشت اسرای صهیونیست، بازیچه دست نتانیاهو شده‌است قالیباف با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد معترضان صهیونیست، مهمترین خیابان‌ تل‌آویو را بستند لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟
سرخط خبرها

نایب رییس مجلس شورای اسلامی: مجلس بنای دخالت در امور دولت را ندارد

  • کد خبر: ۵۳۷۲۱
  • ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
نایب رییس مجلس شورای اسلامی: مجلس بنای دخالت در امور دولت را ندارد
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی در پی کمک به دولت و بازکردن گره‌های موجود است و بنای دخالت در امور دولت را ندارد.
به گزارش شهرآرانیوز، علی نیکزاد عصر پنجشنبه در دیدار با مسوولان شهرستان سبزوار تاکید کرد: مجلس سرباز گوش به فرمان رهبری و مجلس شورای اسلامی مقر سرباز ولایت فقیه است و از همه توان خود برای خدمت به مردم استفاده می‌کند.

وی اضافه کرد:مجلس یازدهم از ابتدای فعالیت خود دغدغه‌ای جز حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و کمک به دولت نداشته است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون جمهوری اسلامی نتوانسته عدالت اجتماعی را به معنای واقعی اجرا و پیاده کند که این موضوع تلاش بیشتر خادمان مردم را می‌طلبد.

نیکزاد در خصوص سفرش به شهرستان سبزوار هم گفت: سفر نمایندگان مجلس، دخالت در کار دولت نیست و مصوبات این سفر‌های استانی و شهرستانی مورد بررسی قرار می‌گیرد، چون قول‌های بیان شده باید عملی شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در ابتدای سفر یک روزه خود به سبزوار با حضور در گلزار شهدای این شهر نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد. بازدید از ایستگاه راه آهن سبزوار و محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های سبزوار، خوشاب و جوین و جغتای بخشی از برنامه‌های این سفر بود.
 
 
منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->