فیلم سینمایی «بی‌بدن» اکران آنلاین می‌شود + زمان پخش تمدید مهلت ثبت‌نام در المپیاد فیلمسازی نوجوانان تعطیلی سینما‌های خراسان رضوی و مشهد از ۲۴ تا ۲۸ تیر ۱۴۰۳ لباس و گریم متفاوت الناز شاکردوست در نقش مشهورترین زن شاهنامه رقابت خواکین فینیکس و دنزل واشینگتن برای اسکار ۲۰۲۵ ویژه‌برنامه رادیویی «مثل آب» برای حضرت عباس (ع) + زمان پخش امین زندگانی با تله‌تئاتر «کاتب اعظم» در تلویزیون + زمان پخش بخشی نگری و خودمحوری دستگاهی، مانع توسعه هنر عاشورایی افشاگری پس از واقعه | نگاهی به فیلم «شور عاشقی» در مختصات سینمای دینی ایران اعجاز ایجاز (بخش سوم) نگاهی به دشواری‌های سرودن و نوشتن برای کودک و نوجوان با موضوع عاشورا واکنش مدیرکل نظارت بر نمایش فیلم سازمان سینمایی به ممنوع‌التصویری باران کوثری جایزه داوران پناهنده پالرمو به «آنیتا، گمشده در اخبار» رسید آغاز فرایند ارسال آثار برای جوایز اسکار ۲۰۲۵ صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ عطر «گلاب اشک»؛ گزارشی از برگزاری کارگاه‌های هنری ویژه محرم ۱۴۰۳ در نگارخانه رضوان گفت‌‌گو با «رضا ایرانمنش» بعد ترخیص از بیمارستان | همچنان عاشق بازیگری‌ام انتشار فراخوان بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان روایت جالب کارگردان سریال «در انتهای شب» از بازی علیرضا داودنژاد در سریالش
سرخط خبرها

جشن شکوفه‌ها و آغاز سال تحصیلی در سراسر کشور

  • کد خبر: ۵۴۹۴
  • ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
جشن شکوفه‌ها و آغاز سال تحصیلی در سراسر کشور
دانش‌آموزان کلاس اولی امروز با حضور در دبستان‌های کشور، سال تحصیلی را آغاز کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم جشن شکوفه‌ها صبح امروز در مدارس سراسر کشور آغاز شد. امروز کلاس اولی‌ها با حضور در دبستان‌های کشور، تحصیل را آغاز کردند.
مراسم نمادین این طرح با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاون آموزش ابتدایی وزیر و جمعی از مدیران و دانش‌آموزان در دبستان پسرانه تشیع منطقه ۱۹ تهران آغاز شد.
آغاز سال تحصیلی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کلاس اولی
مراسم آغاز سال تحصیلی دانش‌آموزان کلاس اولی با حضور وزیر آموزش و پرورش در دبستان پسرانه تشیع در منطقه ۱۹ تهران آغاز شد.. یک میلیون و ۵۰۰ هزار دانش‌آموز کلاس اولی از امروز تحصیل را در ۶۳ هزار مدرسه ابتدایی آغاز کردند. تعداد کلاس اولی‌ها امسال نسبت به سال قبل با یک و ۷ دهم درصد افزایش ۱۰۰ هزار نفر بیشتر از سال قبل است.
بر اساس این خبر، امسال بیش از یک میلیون دانش‌آموز در مدارس خراسان رضوی به تحصیل می‌پردازند. در سال تحصیلی جدید یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز و ۹۰ هزار معلم در ۵۲ هزار کلاس درس ۹ هزار مدرسه استان حاضر می‌شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->