جزییات قتل اشتباهی رفیق با کلت کمری در تهران وجود ۷۷۰۰ کلاس درس با جمعیت بالای ۴۰ نفر در کشور علت حادثه مرگبار اتوبوس زائران بوشهری مشهد مشخص شد حریق خودرو در عنبرآباد کرمان سه کشته بر جای گذاشت (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) عملیات حساس آتش‌نشانان مشهدی برای نجات جان شهروند معلق در ارتفاع ۳۵ متری+عکس(۲۷ شهریور ۱۴۰۳) تصادف ۲ پراید در جاده قوچان-مشهد هشت مصدوم بر جای گذاشت (سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه تولید ابر در جاده کلات (سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) تصادف اتوبوس با ساینا در گناباد ۴ کشته و مصدوم بر جای گذاشت (سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) پلیس فراجا: دستگیری پسر خداداد عزیزی صحت ندارد احکام کمیته‌های انضباطی دانشجویان به دستور وزیر بهداشت متوقف شد تخلف بهزیستی و کمیته امداد در اجرای کامل قوانین حمایت از مددجویان ۲۸ شهریور زمان اعزام نخستین گروه از زائران عمره به سرزمین وحی مهار آتش سوزی یک منزل مسکونی در محله طلاب مشهد (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) حمله شیر نر باغ وحش ارم تهران به شیشه و شکستن آن + فیلم چند راهکار موثر برای ترک همیشگی سیگار هزینه استفاده زندانیان از پابند الکترونیکی چقدر است؟ برای کاهش چربی خون چه مواد غذایی مفید است؟ یک متخلف کشتار غیرمجاز گاو در سبزوار به پرداخت هزینه نقدی محکوم شد هوشمندسازی پرونده سلامت بیماران و دسترسی به تصاویر پزشکی بیماران در سامانه PACS تغذیه سالم و مقوی نقش زیادی در سلامت و یادگیری دانش‌آموزان دارد رئیس جدید دانشگاه تهران منصوب شد + بیوگرافی و سوابق اجساد فوتی‌های واژگونی اتوبوس بوشهر-مشهد، احراز هویت نشده است | همه فوت شدگان، زن هستند (۲۷ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

یک باند فروش سلاح جنگی در تهران منهدم شد

  • کد خبر: ۵۵۶۰۴
  • ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
یک باند فروش سلاح جنگی در تهران منهدم شد
اشراف اطلاعاتی و رصد میدانی مأموران انتظامی تهران منجر به کسب خبری شد که نشان از تحرکات مجرمانه یک گروه تبکار در حوزه فروش اسلحه جنگی در غرب این استان داشت.
به گزارش شهرآرانیوز؛ اشراف اطلاعاتی و رصد میدانی مأموران انتظامی تهران منجر به کسب خبری شد که نشان از تحرکات مجرمانه یک گروه تبکار در حوزه فروش اسلحه جنگی در غرب این استان داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ناجا، ضابطان قضایی در پلیس امنیت عمومی شهرستان ملارد که مسئولیت رسیدگی به این پرونده را بر عهده داشتند پس از به دست آوردن این اطلاعات بلافاصله وارد عمل شدند و در همان ابتدا در تحقیقات تخصصی و ردزنی میدانی اعضای این باند مجرمانه را شناسایی کردند.

در تحقیقات تکمیلی این پرونده مشخص شد که اعضای این باند سوار بر یک دستگاه اتوبوس عمومی از شهرستان نقده به سمت تهران در حرکت هستند. مأموران پس از کسب این خبر با همکاری عوامل انتظامی استان البرز اتوبوس مورد نظر را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران درباره این پرونده گفت: مأموران پلیس پس از متوقف ساختن اتوبوس شناسایی شده در بازرسی از این خودرو عمومی ۴ قبضه کلت کمری، ۱۰۳ عدد فشنگ جنگی و ۲۵ عدد فشنگ شکاری غیرمجاز را کشف و ضبط کردند. در این عملیات ۳ متهم از اعضای این باند دستگیر و یک دستگاه خودرو نیسان متعلق به مجرمان شناسایی و توقیف شد. سردار ظهیری بیان کرد: مجرمان به دام افتاده پس از تکمیل پرونده و تفهیم اتهام برای ادامه تحقیقات و شناسایی دیگر همدستان خود در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->