نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

علی انصاریان در خواب مادر: دعایم کنید!

  • کد خبر: ۵۷۸۱۰
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
  • ۲
علی انصاریان در خواب مادر: دعایم کنید!
مادر علی انصاریان گفت شب گذشته فرزندش به خواب او رفته و از مردم خواسته برایش دعا کنند.
به گزارش شهرآرانیوز، قطعاً شما هم پیگیر وضعیت سلامتی علی انصاریان بوده و هستید. یکی از جنبه‌های ناراحت کننده بیماری انصاریان در این روزها، تماشای غصه خوردن مادر این پیشکسوت فوتبال و ناراحتی مفرط او بوده است.

مادر علی انصاریان امروز مصاحبه‌ای کوتاه در حد یک دقیقه انجام داده و برای مردم ایران حامل یک پیام احساسی و مهم بوده است. صحبت‌های کوتاه وی را اینجا می‌خوانید: سلام عرض می‌کنم به همه هموطنانم در هر کجا که هستند. از همه تشکر می‌کنم. فقط علی را دعا کنید و از خدا بخواهید. دیشب خواب دیدم دو ستاره را که یکی سفید بود و یکی سبز. علی گفته فقط منتظرم و ادامه دهید دعا را من بلند می‌شوم. امروز روز تولد مادرم حضرت زهراست. به پهلوی شکسته اش، به ناله‌های دل زینب، به صورت سیلی خورده مادرم حضرت زهرا قسم می‌دهم همه دعا کنید، چون خواب دیده ام.
 
وی افزود: از همه مردم ایران تشکر می‌کنم شرمنده ام و می‌دانم همه تان ناراحت هستید و خیلی زحمت می‌کشید. علی فقط مال من نیست، علی همه شما را دوست دارد. علی عاشق همه است. من از دکتر و آقای هاشمی تشکر می‌کنم.
 
منبع: ورزش سه
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
نويدنويديان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
0
1
الهى به حق خانم فاطمه ى زهرا(س)همه ى بيماران كرونايى و غير كرونايى رو شفا بده و على انصاريان عزيز رو به دامان مردم ايران و مادر مهربونش برگردون.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
0
0
روحت شاد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->