۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در غرب مشهد رمزگشایی شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کشف ۳۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در مشهد نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس طوفان گرد و خاک در ۱۲ استان کشور (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کارت ورود به جلسه مرحله دوم آزمون سراسری توزیع شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) عواملی که ممکن است به ریه‌های ما آسیب بزنند جزئیات دستورالعمل بهداشتی وزارت بهداشت برای ایام محرم | نظارت مستمر بر پخت و توزیع نذورات کدام افراد به تب دنگی مبتلا می‌شوند؟ | پشه آئدس از این بو‌ها خوشش نمی‌آید پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٧ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان جزئیاتی از نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ تنها ۲۰ درصد از حجم ذخیره سد‌های خراسان رضوی آب دارد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بازرسی بهداشتی از مواکب صلواتی در سطح مشهد | مراقب پشه آئدس باشید نتایج آزمون نهایی دوازدهم بعد از کنکور اعلام می‌شود ۳۷ درصد حجم سد‌های کشور خالی است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) این محصولات بهداشتی غیرمجاز کودکان و نوزادان را نخرید + عکس واژگونی پراید در محور راور _ مشهد ۴ کشته و زخمی برجای گذاشت (۱۷ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۲۱۹۰ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۲ نفر در تصادفات شبانه‌روز گذشته مصدوم شدند (۱۷ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مجوز تردد بین شهری برای داوطلبان کنکور دکتری ۱۴۰۰ + جزئیات

  • کد خبر: ۶۰۱۳۶
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
مجوز تردد بین شهری برای داوطلبان کنکور دکتری ۱۴۰۰ + جزئیات
هماهنگی لازم برای رفع محدودیت تردد دانشجویان متقاضی شرکت در کنکور دکتری ناپیوسته سال ۱۴۰۰ برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی انجام شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه زرین آمیزی، سخنگو و مدیرکل سازمان سنجش آموزش کشور درباره تمهیدات سازمان سنجش برای رفع محدودیت تردد داوطلبان کنکور دکتری اظهار کرد: هماهنگی لازم برای رفع محدودیت تردد دانشجویان متقاضی شرکت در کنکور دکتری ناپیوسته سال ۱۴۰۰ برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی انجام شده است.  

 

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: بر اساس این هماهنگی که بین سازمان سنجش و پلیس راهنمایی و رانندگی انجام شده است هیچ مشکلی برای تردد بین شهری و استانی داوطلبان کنکور دکتری که برای حاضر شدن در شهر محل آزمون خود اقدام به این تردد کرده اند وجود ندارد.  

 

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: خوداظهاری بیماران مبتلا به کووید۱۹ که در آزمون دکتری شرکت کرده‌اند از چهارشنبه ۶ اسفند آغاز شد و ساعت ۲۴ جمعه، ۸ اسفند به پایان رسید. در این فرصت ۵۲ داوطلب اقدام به خود اظهاری کرده اند که در بیمارستان آزمون خواهند داد.

 

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش گفت: مقرر شده تا مجوز تردد برای داوطلبانی که شهر محل اقامت آن‌ها با محل برگزاری آزمون متفاوت است، جهت پیشگیری از ثبت تخلف صادر شود.

 

به گفته سخنگوی سازمان سنجش، به منظور کاهش تردد بین شهری داوطلبان کنکور دکتری هماهنگی لازم جهت افزایش حوزه‌های برگزاری آمون نیز انجام شده است و حوزه‌های این آزمون که سال گذشته ۶۰ حوزه بوده به ۱۱۰ حوزه امتحانی افزایش پیدا کرده است.  

 

زرین آمیزی افزود: کنکور دکتری  جمعه، ۱۵ اسفند در سراسر کشور و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شوذ. 

 

سخنگوی سازمان سنجش گفت: در استان خوزستان تعداد شهرهای محل برگزاری آزمون از ۵ به ۱۲ شهر افزایش پیدا کرده است. فاصله بین صندلی‌ها در این استان به صورت ویژه چیده شده است.

 

منبع: YJC

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->