نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس طوفان گرد و خاک در ۱۲ استان کشور (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کارت ورود به جلسه مرحله دوم آزمون سراسری توزیع شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) عواملی که ممکن است به ریه‌های ما آسیب بزنند جزئیات دستورالعمل بهداشتی وزارت بهداشت برای ایام محرم | نظارت مستمر بر پخت و توزیع نذورات کدام افراد به تب دنگی مبتلا می‌شوند؟ | پشه آئدس از این بو‌ها خوشش نمی‌آید پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٧ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان جزئیاتی از نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ تنها ۲۰ درصد از حجم ذخیره سد‌های خراسان رضوی آب دارد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بازرسی بهداشتی از مواکب صلواتی در سطح مشهد | مراقب پشه آئدس باشید نتایج آزمون نهایی دوازدهم بعد از کنکور اعلام می‌شود ۳۷ درصد حجم سد‌های کشور خالی است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) این محصولات بهداشتی غیرمجاز کودکان و نوزادان را نخرید + عکس واژگونی پراید در محور راور _ مشهد ۴ کشته و زخمی برجای گذاشت (۱۷ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۲۱۹۰ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۲ نفر در تصادفات شبانه‌روز گذشته مصدوم شدند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) راهکار‌هایی برای جلوگیری از گرمازدگی شناسایی ۱۱۵ کودک‌ کار جدید در خراسان‌رضوی | کودکان اتباع بیشترین سهم را در خیابان‌ها دارند
سرخط خبرها

دستگیری باند «ساسی مانکن» در تهران

  • کد خبر: ۶۱۰۹۲
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
  • ۲
دستگیری باند «ساسی مانکن» در تهران
دادسرای ارشاد تذکر داد برخورد قضائی قاطع با همکاران، کمک کنندگان و ارسال کنندگان دابسمش به نامبرده در داخل کشور را نیز دستور کار خود قرار دهد.
به گزارش شهرآرانیوز، دادسرای ارشاد تهران ضمن اعلام برخورد با گروه سازنده موزیک‌ویدئوهای مستهجن مرتبط با خواننده خارج‌نشین، از اقدام قانونی برای پیگرد قضائی این خواننده توسط مراجع بین‌المللی خبر داد.
 
دادسرای ارشاد تهران اعلام کرد: در پی وصول گزارش‌های متعدد مبنی بر اظهار نگرانی گسترده مردم درباره انتشار ویدئویی سخیف و هنجارشکن از سوی یک خواننده خارج‌نشین، این مرجع قضائی متعهد می‌شود در صورت انتشار موزیک ویدئوی کامل ساسان حیدری ملقب به ساسی، ضمن اقدام قانونی برای پیگرد قضائی نامبرده در مراجع بین‌المللی، برخورد با همکاران، کمک‌کنندگان و ارسال‌کنندگان دابسمش به این فرد در داخل کشور نیز به اتهام تشویش اذهان عمومی، کمک به اشاعه فحشا، تزویج بی بندوباری و کمک به در معرض آسیب قرار دادن کودکان و نوجوانان، در دستور کار قرار گیرد.
 
دادسرای ارشاد به مردم شریف و نگران ایران، اطمینان خاطر می‌دهد بنا بر رسالت قانونی خود در صیانت از آرامش روانی و امنیت اخلاقی آنها از هیچ اقدام و تلاشی فروگذار نکند.
 
این اطلاعیه همچنین از برخورد با باند سازنده موزیک ویدئوهای مستهجن و نزدیک به سایت‌های قمار و شرط‌بندی ساسی خبر داده است.
 
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فریبا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
1
2
دادسرای ارشاد به مردم شریف و نگران ایران، اطمینان خاطر می‌دهد با فقر و فلاکت مردم کاری نداشته باشد و فقط دنبال لحاف ملانصرالدین باشد تا مردم گرانی رو فراموش کرده و مدتی با سمیه سرگرم باشند !!!
سیدهادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
1
خداروشکر بگیرید این بی غیرتهارو
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->