ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بازگشت عادل فردوسی‌پور به شبکه سوم؟

  • کد خبر: ۶۱۱۳۹
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
  • ۱
بازگشت عادل فردوسی‌پور به شبکه سوم؟
شنیده می شود عادل فردوسی پور، مجری معروف و محبوب برنامه نود دوباره در شبکه سوم سیما دیده خواهدشد.

به گزارش شهرآرانیوز، در واقع اگر برنامه فوتبال ۱۲۰ نبود شنیدن صدای عادل حتی برای لحظاتی کوتاه از صداوسیما هم فراهم نبود. برنامه‌ای که البته خود عادل تهیه کننده آن است. با این همه در بازی یادبود علی انصاریان و مهرداد میناوند که قرار است میان دو تیم رسانه ورزش و منتخب سرخابی‌ها برود عادل فردوسی‌پور هم در ترکیب تیم رسانه ورزش قرار دارد.

 


برای شرکت در نظرسنجی برترین چهره ورزشی کلیک کنید




بازی‌ای که گویا قرار است به صورت پخش زنده هم از صداوسیما پخش شود تا بعد از دو سال شاهد پخش به نوعی اجباری تصویر عادل از تلویزیون باشیم. عادل اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود دلش برای گزارش فوتبال تنگ شده است.

منبع: خبرورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
فردوسی پور گل سر سبد. شبکه سه
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->