جنایت تکان دهنده با رویای مهاجرت از کشور ربودن زن جوان به بهانه ازدواج در تهران پلمب دو سالن زیبایی بدلیل تداخل پزشکی در مشهد(۱۷تیر ۱۴۰۳) مجازات حبس برای قاچاقچیان عروس دشت‌های ایران آیا ادارات استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل است؟ ۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در غرب مشهد رمزگشایی شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کشف ۳۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در مشهد نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس طوفان گرد و خاک در ۱۲ استان کشور (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کارت ورود به جلسه مرحله دوم آزمون سراسری توزیع شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) عواملی که ممکن است به ریه‌های ما آسیب بزنند جزئیات دستورالعمل بهداشتی وزارت بهداشت برای ایام محرم | نظارت مستمر بر پخت و توزیع نذورات کدام افراد به تب دنگی مبتلا می‌شوند؟ | پشه آئدس از این بو‌ها خوشش نمی‌آید پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٧ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان جزئیاتی از نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ تنها ۲۰ درصد از حجم ذخیره سد‌های خراسان رضوی آب دارد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بازرسی بهداشتی از مواکب صلواتی در سطح مشهد | مراقب پشه آئدس باشید نتایج آزمون نهایی دوازدهم بعد از کنکور اعلام می‌شود
سرخط خبرها

واکسن چینی و هندی کرونا در راه ایران

  • کد خبر: ۶۱۱۴۸
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
واکسن چینی و هندی کرونا در راه ایران
سخنگوی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: مجوز مصرف اضطراری واکسن سینوفارم پیش از این حداقل در  در ۳۳ کشور دنیا صادر شده است و مصرف آن در کشور سازنده و ده‌ها کشور دیگر آغاز شده است.
به گزارش شهرآرانیوز، از اواخر بهمن ماه واکسیناسیون کادر درمان و گروه‌های پرخطر با واکسن اسپوتنیک روسی آغاز شد و تاکنون ایران سه محموله از آن را دریافت کرده است. علاوه واکسن روسی امروز از واکسن چینی و هندی اخبار خوبی منتشر شد.


کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو در رابطه با این واکسن‌ها در صفحه توییتر خود از گرفتن مجوز تزریق اضطراری واکسن سینوفارم اهدایی چین خبر داد و گفت: مجوز مصرف اضطراری واکسن سینوفارم پیش از این حداقل در  در ۳۳ کشور دنیا صادر شده است و مصرف آن در کشور سازنده و ده‌ها کشور دیگر آغاز شده است.
 

او افزود: پس از تکمیل اطلاعات و مستندات فنی و بررسی آن در سازمان غذا و دارو، مجوز مصرف اضطراری آن در کشور صادر شده و در حال حاضر برای توزیع و تلقیح آن منعی وجود ندارد. این واکسن مانند سایر واکسن‌های مجاز در سیستم توزیع واکسیناسیون کشوری قرار خواهد گرفت و از طریق معاونت بهداشت براساس اولویت‌های اعلام شده در سند ملی واکسیناسیون کرونا توزیع و استفاده خواهد شد.


علاوه براین، جهانپور ساعتی پیش در صفحه توییتر خود اعلام کرد که ۱۲۵ هزار دز واکسن هندی نیز در راه ایران است. او گفت: پنجمین محموله واکسن کرونا و اولین محموله واکسن کوواکسین ساخت موسسه باهارات بیوتک هند به مقصد ایران بارگیری شد.


این محموله دربردارنده ۱۲۵ هزار در واکسن کواکسین است که تا ساعاتی دیگر وارد کشور شده و پس از کدگذاری در سامانه TTAC تحویل شبکه بهداشتی خواهد شذ.
 
 
منبع: خبرآنلاین
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->