آماده‌باش نیرو‌های فضای سبز محدوده حرم رضوی در تاسوعا و عاشورای حسینی حریق کارگاه چوب در جاده کلات (۲۵ تیر ۱۴۰۳) ۲۶۰ هیئت مذهبی در مشهد مجوز فعالیت دارند عزاداری ظهر تاسوعا در آرامستان بهشت رضا(ع) مشهد + تصاویر فرماندار مشهد خبر داد: تامین زیرساخت‌های خدماتی و امنیتی برای زائران حسینی ۸۰۰ ایستگاه صلواتی به‌مناسبت ماه محرم در مشهد برپا شده است پیش‌بینی تردد ۵۰۰ هزار زائر خارجی مقیم و غیر مقیم از مرزهای کشور | صدور گذرنامه اربعین تنها با ۶۵ هزار تومان انتصاب سرپرست شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد مقدس (۲۴ تیر ۱۴۰۳) دیدار هیئت عالی شهرداری مشهد با رئیس مجلس استان نجف تعطیلی بازار‌های سیار و ایست‌کار‌ها در روز تاسوعا و عاشورای حسینی ۱۴۰۳ در مشهد سامان‌دهی غرفه‌های شهرداری مشهد در بوستان‌های سطح شهر برگزاری هیات نوجوانان محله احمدآباد مشهد در شب عاشورای حسینی اوج گرما در مشهد | هتل‌های مشهد موظف به استفاده از ژنراتور اختصاصی شدند تعطیلی موزه‌های خراسان‌رضوی به‌مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی  خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی با حداکثر ظرفیت | فعالیت بیست‌وچهارساعته ۱۵۰۰ پاکبان پیرامون حرم امام‌رضا(ع) در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی رخت عزای حسینی بر تن مشهد هوای کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۲۴ تیر ۱۴۰۳) زمان بهره‌برداری از پایانه مفتح مشهد اعلام شد ترافیک سنگین در بزرگراه شهید کلانتری، میدان قائم(عج) و پل خین عرب (۲۴ تیر ۱۴۰۳) سرویس دهی صلواتی خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر در روز‌های تاسوعا و عاشورا | خدمت‌رسانی شبانه روزی در شب عاشورا استقرار آتش‌نشانان درایام تاسوعا و عاشورای حسینی درخیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی
سرخط خبرها

میز خدمت الکترونیکی در استانداری خراسان‌رضوی راه اندازی شد

  • کد خبر: ۶۲۰۰
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
میز خدمت الکترونیکی در استانداری خراسان‌رضوی راه اندازی شد
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: به منظور تسهیل خدمت‌رسانی، تکریم ارباب رجوع و ارتقای سطح رضایت‌مندی مردم، میز خدمت الکترونیکی در استانداری خراسان‌رضوی راه‌اندازی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، کوکب موسوی با بیان این مطلب اظهار کرد: موضوع ادامه یا انقطاع خدمات میزخدمت حضوری با توجه به راه اندازی میزخدمت الکترونیکی، در جلسه با حضور نمایندگان دستگاه‌های مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به نوع وظیفه، مامورریت و خدمات استانداری که سیاست‌گذاری، هماهنگی و نظارت است، مقرر شد میزخدمت حضوری در فضایی کوچکتر و با تعداد کارشناس کمتر با همکاری و در تعامل با دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی ارائه خدمت داشته باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: پیگیری‌های لازم برای الکترونیکی کردن تمامی خدمات در قالب میز خدمت الکترونیکی برای سهولت در پیگیری درخواست‌ها و مشکلات مردم در دستورکار قرار دارد.
گفتنی است؛ برخی از خدمات الکترونیکی و غیرحضوری میز خدمت استانداری خراسان رضوی بر روی پرتال http://Ostan.khorasan.ir فعال شده است و تکمیل آن درحال انجام است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->