اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند نتیجه بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| آبروداری پسران قرمز ویدئو خلاصه بازی تراکتور و الوکره(۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایوب به دنبال انتقال هموطنش به پرسپولیس پخش زنده بازی اینتر و منچسترسیتی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال | یوزهای ایران جشن صعود می‌گیرند؟ پرسپولیس تختی را به شهر قدس ترجیح می دهد توصیه گاریدو به درویش: با ارونوف همین حالا تمدید کنید
سرخط خبرها

توجیه مددی بعد از شکست بزرگ نقل و انتقالاتی استقلال

  • کد خبر: ۶۲۰۱۹
  • ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
  • ۱
توجیه مددی بعد از شکست بزرگ نقل و انتقالاتی استقلال
احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال درتوجیه شکست‌های بزرگ نقل و انتقالاتی استقلال درنیم فصل اقدام به حمایت از بازیکنان کنونی کرده است.
گروه ورزش| شهرآرا نیوز، باشگاه استقلال قبل از شروع نقل و انتقالات به نام بردن از برخی بازیکنان بزرگ لیگ به دنبال تقویت هرچه بیشتر خود برای شروع بهتر درنیم فصل دوم بود، اما بعد از منتفی شدن حضور همه بازیکنان بزرگ مد نظر باشگاه استقلال حالا احمد مددی به بازیکنان سابق این تیم اشاره می‌کند تا به نوعی ناکامی درنقل و انتقالات توجیه شود!
 
مدیرعامل استقلال می‌گوید: «یک نکته که لازم می‌دانم به آن اشاره کنم این است که ما بازیکنان بسیار خوب و با کیفیتی داریم و فکر می‌کنم طرح برخی مسائل شاید در روحیه و کیفیت آن‌ها اثر گذار باشد. استقلال در حال حاضر بازیکنان بسیار با کیفیت و خوبی دارد و نباید این موضوع را از نظر دور نگه داشت. بضاعت و پتانسیل تیم فعلی ما بسیار بالاست و ان‌شاءالله با تلاش کادر فنی و بازیکنان و عنایت خداوند متعال بتوانیم در پایان فصل دل هواداران را شاد کنیم.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
0
0
مدیران انتخابی وزیر ورزش پرسپولیسی برای استقلال ۵و ۶ ساله این روش جواب داده برای پرسپولیسیها چرا که تضعیف وبی ثباتی استقلال یعنی قهرمانی پرسپولیس !!!!!!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->