احتمال حذف حسینی از تیم ملی قوت گرفت نتیجه و ویدئو خلاصه بازی یوونتوس و کالیاری (۱۵ مهر ۱۴۰۳) | توقف بانوی پیر در خانه سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان منصوب شد «شه‌بخش» در لیگ حرفه‌ای بوکس به میدان می‌رود بازگشت دوباره اخباری به اردوی تیم ملی تداوم کامیابی‌های تکواندو؛ این‌بار در رده نوجوانان فاصله کوتاه قهر و آشتی مهرداد محمدی و رامین رضاییان گاریدو تمرینات پرسپولیس را تعطیل کرد گلر استقلال راهی لیگ ۲ شد! بازی پرسپولیس - ملوان عقب افتاد هندرسون در راه بازگشت به جزیره اورونوف MRI نداد و رفت! غیبت یک ماهه کنعانی زادگان مصدومیت دوباره بکر، دردسر بزرگ لیورپول استقلالی‌ها به نکونام غرامت نمی‌دهند ویدئو | فرصت‌سوزی عجیب طارمی در بازی اینتر و تورینو مشهد، شهری آماده میزبانی مقدماتی جام جهانی مصدومیت وحشتناک کارواخال + فیلم | کاپیتان رئال فصل را از دست داد رکوردشکنی پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر رضاییان و محمدی یکدیگر را آنفالو کردند +عکس و فیلم
سرخط خبرها

ژاپن مسافران رسمی المپیک را کاهش می‌دهد

  • کد خبر: ۶۲۳۴۷
  • ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹
ژاپن مسافران رسمی المپیک را کاهش می‌دهد
دولت ژاپن در حال بررسی کاهش مسافران رسمی المپیک است.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، یک منبع آگاه اعلام کرد دولت ژاپن در حال بررسی است تا تعداد مسافران مربوط به بازی‌های المپیک را در تابستان امسال به نصف کاهش دهد. این تصمیم به منظور اقدامات متقابل علیه ویروس همه گیر کرونا گرفته خواهد شد.

پیش‌بینی می‌شود حدود ۹۰ هزار نفر از جمله ۳۰ هزار ورزشکار، مربی و اعضای تیم وارد ژاپن شوند اما دولت مایل است تعداد بازدیدکنندگانی را که مستقیماً به رقابت‌خو مربوط نیستند، به نصف کاهش دهد.

دولت ژاپن حضور تماشاگران خارجی را برای حضور در المپیک و پارالمپیک ممنوع کرده با این حال دولت تصمیم گرفته است تا گام‌های جدی دیگری را برای دستیابی به درک عمومی از برگزاری این بازی‌ها بردارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->