تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا ورود نهاد‌های نظارتی به پرونده انتقال جواد آقایی پور، واقعیت ندارد ستاره اصفهانی در استقلال ماندگار شد خداحافظی احساسی اسماعیلی‌فر از هواداران پرسپولیس + عکس
سرخط خبرها

بردیا دومین ایرانی در لیگ والیبال کره جنوبی

  • کد خبر: ۶۶۲۰۸
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
بردیا دومین ایرانی در لیگ والیبال کره جنوبی
بازیکن جوان والیبال کشورمان راهی لیگ کره جنوبی شد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، با اعلام باشگاه ویکستورم کره جنوبی بردیا سعادت پشت خط زن ارومیه‌ای تیم ملی به دریافت رضایت نامه از باشگاه ایتالیایی با عقد قراردادی رسمی به این تیم پیوست تا سعادت دومین ایرانی شاغل در لیگ کره باشد.
پیشتر رضا کرم بارنگی عضو سابق تیم جوانان ایران نیز دو فصل در لیگ یک کره بازی کرده بود. این طور که شنیده می‌شود کره ای‌ها خواهان کاریل داداش آده دیگر پشت خط زن ارومیه نیز هستند.
تیم سوون کپکو ویکستورم جزو تیم‌های ضعیف کره به حساب می‌آید که سال قبل نیز به لطف کایل راسل آمریکایی توانست کمی رتبه خود را ارتقا دهد البته این تیم جوان‌ترین تیم کره نیز هست و احتمالا خرید سعادت جوان درهمین راستاست. با این اوصا بردیا باید روی بازی‌های مقدماتی تمرکز کند و قید حضور درپلی اف لیگ کره را بزند.
فدراسیون والیبال کره هم نتایج و انتخاب نهایی را در مرحله آزمایشی (پیش نویس) برای لیگ مردان V-League ۲۰۲۱/۲۰۲۲ اعلام کرد که در این لیست نام بازیکنان خارجی که تیم‌ها درخواست کرده و فدراسیون با آن موافقت کرده آمده است. در این لیست نام بردیا سعادت ملی پوش جوان ایرانی هم که قرار است در تیم ویکستورم بازی کند هم مشاهده می‌شود. نام بازیکنانی از کوبا، آمریکا و پرتقال، مالی و صربستان در این جدول دیده می‌شود.
این فدراسیون اعلام کرده تیم‌ها برای بازیکنان جدید خارجی، مجاز تا پرداخت ۴۰۰ هزار دلار و برای بازیکنان خارجی فصل قبل هم که تمدید کرده اند تا ۶۰۰ هزار دلار می‌توانند، قرار داد امضا کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->