۵ کشته و مصدوم بر اثر اصابت صاعقه در فارس ویدئو | لحظات تعقیب‌وگریز و دستگیری یک آدم‌ربا در مشهد کشف ۱۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق از یک کارگاه تولیدی در شهرک بینالود تولد نوزاد عجول در آمبولانس هلال‌احمر قوچان + عکس (۱ شهریور ۱۴۰۳) گزینش مجدد داوطلبان رد شده در ورودی آموزش و پرورش کدام پایگاه‌های اهدای خون خراسان‌رضوی در ایام اربعین حسینی ۱۴۰۳ فعال هستند؟ آموزش‌وپرورش: حق‌الزحمه تصحیح اوراق امتحانات خرداد ۱۴۰۳ به‌زودی پرداخت می‌شود دستگیری فالگیر شیطان صفت در تهران جنایت جوان نوزده‌ساله در مشهد به‌دلیل محکم کوبیدن در + عکس کاظمی: مهم‌ترین اولویت آموزش‌وپرورش پروژه مهر و آغاز سال تحصیلی است چند روایت شهروندی از حق‌ و حقوق نادیده گرفته‌شده بیماران در مراکز درمانی| نسخه های نانوشته! پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنج‌شنبه، یکم شهریور ۱۴۰۳) | تداوم روند افزایش دما به صورت تدریجی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان چه زمانی توزیع می‌شود؟ آخرین مهلت درخواست اعزام زائران اربعین اعلام شد ناصحی: توفیق خدمت به زائران پیاده، برای شهرداری مشهد ارزشمند است واژگونی اتوبوس زائران اربعین در کوهین با ۱۵ زخمی احتمال زیاد ابتلای زنان به بیماری ام‌اس و چند نکته درباره علائم آن «آغوز»، بهترین غذا برای نوزاد را دور نریزید اجرای آزمایشی و بسیار محدود چند کتاب‌ درسی جدید در برخی استان‌ها آیا با نصب در ضدسرقت، خانه دربرابر سارقان ایمن می‌شود؟ ۵۰ درصد زائران اربعین به کشور بازگشتند (یکم شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

واکسیناسیون ۶۶ هزار نفر در محدوده سنی ۷۰ تا ۷۵ سال در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۶۸۷۹۱
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
واکسیناسیون ۶۶ هزار نفر در محدوده سنی ۷۰ تا ۷۵ سال در خراسان رضوی
مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حوزه تحت پوشش این دانشگاه؛ ۶۶ هزار و ۹۵۹ نفر در محدوده سنی ۷۰ تا ۷۵ سال واکسیناسیون می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حوزه تحت پوشش این دانشگاه؛ ۶۶ هزار و ۹۵۹ نفر در محدوده سنی ۷۰ تا ۷۵ سال واکسیناسیون می‌شوند.

دکتر محمدجعفر صادقی، اظهار کرد: واکسیناسیون گروه سنی ۷۰ تا ۷۵ آغاز شده است که در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۶۶ هزار و ۹۵۹ نفر در این رنج سنی جزو گروه هدف هستند، اما تزریق موارد جامانده از گروه‌های سنی ۷۵ تا ۸۰ سال به بالا همچنان انجام می‌شود و اینگونه نیست که دیگر شامل حال آنان نشود.

وی افزود: در ۲ مرحله قبل که واکسیناسیون گروه‌های سنی ۸۰ و ۷۵ سال به بالا انجام شد ۶۰ درصد گروه ۸۰ سال به بالا و ۵۰ درصد گروه ۷۵ سال به بالا واکسینه شدند و مابقی به علت عدم مراجعه خودشان بود و هرگاه که به پایگاه‌های تزریق واکسن کرونا مراجعه کنند این واکسن به آنان تزریق می‌شود.

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر و غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراحل بعدی تزریق واکسن کرونا ویژه گروه‌های سنی ۶۵ و ۶۰ سال به بالا است، خاطرنشان کرد: تزریق واکسن کرونا برای سالمندان در ۵ مرحله انجام می‌شود که اکنون مرحله سوم آن آغاز شده و در آخرین مرحله تزریق گروه سنی ۶۰ سال به بالا را خواهیم داشت.

دکتر صادقی تأکید کرد: واکسن کرونا به تمامی افراد بالای ۱۸ سال واجد شرایط به‌صورت مرحله به مرحله تزریق می‌شود و نوبت تزریق هر گروه از سوی معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام می‌شود.

منبع: وبدا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->