جزییات تکمیلی درباره خسارت زمین‌لرزه ۴.۴ ریشتری در آرادان سمنان (۱۴ مهر ۱۴۰۳) زلزله در آرادان سمنان، تهران را هم لرزاند + جزییات(۱۴ مهر ۱۴۰۳) مصرف زیادی آب میوه باعث سکته می‌شود خودکشی مرد تهرانی زیر چرخ‌های مترو(شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳) هشدار راهداری: خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی در محور مشهد_کلات و درگز (۱۴مهر ۱۴۰۳) استقرار آمبولانس تمام‌وقت در معدن طزره دامغان طرح پابند‌های الکترونیکی ۲۵ درصد سرقت را کاهش داد| توفیق سارقین از غفلت‌های ماست واژگونی تریلی سوخت در کمربند جنوبی مشهد (شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳) هشدار نارنجی هواشناسی برای شرق کشور| بارش‌ها در خراسان جنوبی تشدید می‌شود جزییات آتش سوزی مغازه چایخانه در بلوارمعلم مشهد کشف ۴۱ فقره سرقت آیفون تصویری منازل مسکونی در مشهد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) برای حفظ سلامت روان فرزندمان در موقعیت‌های تنش چه‌کار کنیم؟ ایران تا پایان قرن ۲۱، افزایش دمای ۱.۵ درجه‌ای دارد بهترین زمان رزرو بلیط هواپیما برای سفر‌های زمستانی ۹ مجموعه متخلف و مداخله‌گر سلامت در حوزه دندان‌پزشکی در مشهد پلمب شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آمار نگران‌کننده ترک خدمت و استعفای پرستاران ممنوعیت عقد قرارداد ملکی با اتباع افغانستانی در شهرستان‌های مرزی زلزله‌ای با قدرت چهار ریشتر دوباره بهاباد را لرزاند (۱۴ مهر ۱۴۰۳) اعتیاد به روان‌گردان‌های ارزان‌قیمت در پی افزایش دوبرابری قیمت تریاک ویروس ماربورگ چیست؟ سازمان جهانی بهداشت اولین آزمایش تشخیصی «آبله میمونی» را تأیید کرد سه عضو گروه تروریستی داعش در نوشهر مازندران دستگیر شدند (۱۴ مهر ۱۴۰۳) استخدام ۱۲ هزار پرستار جدید تا یک ماه آینده (۱۴ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رئیس سازمان بهزیستی کشور: مددجویان خراسان‌رضوی با کمک بنیاد مستضعفان صاحب خانه می‌شوند

  • کد خبر: ۷۲۰۱۰
  • ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
رئیس سازمان بهزیستی کشور: مددجویان خراسان‌رضوی با کمک بنیاد مستضعفان صاحب خانه می‌شوند
رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفر به خراسان‌رضوی، از ساخت ۴۰۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان این استان با کمک بنیاد مستضعفان خبر داد.

گروه خانواده شهرآرانیوز | رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفر به خراسان‌رضوی، از ساخت ۴۰۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان این استان با کمک بنیاد مستضعفان خبر داد.


دکتر وحید قبادی‌دانا با حضور در محل پروژه ساخت واحد‌های مسکونی ویژه مددجویان این سازمان گفت: نمی‌خواهیم مددجویان یا گروهی از آن‌ها در یک مجتمع و در یک بلوک تجمع کنند، چون هم ایزوله نیست و هم انگشت‌نما می‌شوند، بلکه باید با سایر شهروندان تلفیق شوند.


دکتر وحید قبادی‌دانا با تأکید بر اینکه مسئله تلفیق مسکن مددجویان باید در همه پروژه‌های آینده نیز دیده شود، گفت: ساخت ۴۰۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان با عقد قرارداد با بنیاد مستضعفان در زمینه مسکن مددجویان، در هفته بهزیستی شروع خواهد شد.


وی با بیان اینکه مشکل اصلی مددجویان در خانه‌دارشدن، ناتوانایی تأمین زمین بود، گفت: مقرر شده است مسکن و شهرسازی در همه استان‌ها زمین مورد نیاز برای ساخت واحد‌های مسکونی مددجویان را در اختیار بهزیستی قرار دهد.


در این بازدید رئیس بهزیستی سبزوار گزارشی از چگونگی ساخت این پروژه ارائه کرد و گفت: این پروژه از سال ۹۵ آغاز شده و به‌دلیل تأخیر در تأمین اعتبارات از سوی سازمان مسکن و شهرسازی، پیمانکار پروژه را رها کرده و دوباره پیمانکار دیگری اجرای کار را برعهده گرفته است.


مرضیه کیانی با بیان اینکه این پروژه برای خانواده‌های دومعلولی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: اکنون پروژه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و منتظر تزریق اعتبارات جدید برای پایان کار هستیم.


مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی نیز در این بازدید گفت: همه پروژه‌های مسکن در بهزیستی خراسان‌رضوی تلفیق‌سازی شده است و مددجویان ما در میان سایر شهروندان قرار گرفته‌اند.


وی سپس به پروژه سبزوار اشاره کرد و گفت: در اینجا ما در محدودیت انتخاب قرار داشتیم و اگر این مکان و پروژه را انتخاب نمی‌کردیم، این فرصت از دست می‌رفت؛ بنابراین بین ۲ انتخاب، آن را که بهتر بود انتخاب کردیم و در صورت امکان سعی می‌کنیم با تعامل با سایر پیمانکاران و پروژه‌های اطراف، مسئله را حل‌وفصل کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->