زمان ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی جانبازان با اضافه شدن مدل‌های جدید تمدید شد تشکیل ۵۴ پرونده تخلف در حوزه فروش لوازم مدارس در مشهد (۲۲شهریور۱۴۰۳) وزارت جهاد کشاورزی: بیش از ۱۶۰ هزار میلیادر تومان به حساب گندمکاران واریز شد معاملات برخط طلا قانونی شد پیش‌بینی بازار خودرو مشهد در شش‌ماه دوم سال جاری (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) بررسی قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) + جدول قیمت خودرو‌های داخلی افزایشی شد (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) پنجاهمین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران چه زمانی برگزار می‌شود؟ وزارت صمت ارز تخصیصی بانک مرکزی را به چه کسی داده است؟ واکنش خنثی بورس به رئیس جدید | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) قیمت مرغ و تخم‌مرغ در بازار امروز (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) تعطیلی تمامی میادین میوه و تره‌بار مشهد در روز‌های پنجشنبه (۲۲ شهریور ۱۴۰۳) و شنبه (۳۱ شهریور) بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال املاک و مستغلات در مزایده تملیکی عرضه می شود نرخ امروز طلا و سکه در مشهد اعلام شد (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) سال ۱۴۰۲ کل بودجه عمرانی خراسان رضوی ۳.۳ همت بوده است اعلام نحوه فعالیت طلافروشی‌های مشهد در روز پنجشنبه (۲۲ شهریور ۱۴۰۳) قیمت ۳ خودرو وارداتی جدید اعلام شد ذخیره آب موجود در سد‌های خراسان رضوی رو به کاهش است پول بنزین را روی قیمت خودرو گرفته‌اید، حواستان هست؟ نرخ دلار رشد کرد | قیمت امروز ارز، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی مشهد: شرکت‌های خودرویی ماه‌ها پول مردم را نگه می‌دارند و بدقولی می‌کنند سرانه تولید مسکن در کشور «۱۷ متر» است کدام منطقه تهران بین خریداران پرطرفدار است؟ خسارت سرمای زودرس پاییزی به محصولات کشاورزی بخش رخ تربت حیدریه افزایش حق مسکن کارگران چه شد؟ قیمت امروز میوه و صیفی جات در مشهد (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) | محصول جدید پاییزی وارد میوه فروشی‌ها شد
سرخط خبرها

پیش‌بینی قیمت طلا فردا سه‌شنبه ۸ تیر

  • کد خبر: ۷۲۳۶۵
  • ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
پیش‌بینی قیمت طلا فردا سه‌شنبه ۸ تیر
با توجه به افزایش قیمت انس جهانی طلا و همچنین نوسان زیاد در نرخ ارز، امروز شاهد افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه بودیم. نایب رئیس اتحادیه طلا اعتقاد دارد به دلیل نوسانات زیاد نرخ ارز نمی‌توان به راحتی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه را پیش‌بینی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، انس جهانی طلا در بازار امروز با نوسان دو دلاری به قیمت ۱۷۸۵ دلار رسید. قیمت طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۶۶ هزار تومان افزایش یافت.

 

در بازار امروز نوسان انس جهانی و نوسان زیاد در نرخ ارز باعث افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه شد. دلار از کانال ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان گذشت و همین مساله یکی از عوامل مهم افزایش قیمت طلا در بازار امروز بود.

 

محمد کشتی‌آرای، نایب رئیس اتحادیه طلا به نوسان ۲-۳ دلاری انس جهانی طلا اشاره کرد و توضیح داد که افزایش و نوسان قیمت دلار در بازار امروز اصلی‌ترین عامل موثر در افزایش قیمت‌ها در بازار امروز طلا و سکه بود.

 

کشتی‌آرای با بیان اینکه حباب سکه به ۳۰۰ هزار تومان رسیده است از افزایش داد و ستد در بازار طلا و سکه گفت و از بازگشت روند متعادل در عرضه و تقاضای بازار طلا خبر داد. همچنین او یکی از دلایل افزایش حباب سکه را افزایش داد و ستد و تقاضا در بازار می‌داند.

 

نایب رئیس اتحادیه طلا در پایان به غیرقابل پیش‌بینی بودن بازار اشاره کرد و اعتقاد دارد به دلیل نوسانات زیاد نرخ ارز در بازار امروز نمی‌توان به راحتی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه را پیش‌بینی کرد.

 

قیمت سکه دیشب نه تنها به بالای سطح ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی رفت که بالای محدوده ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی ایستاد. ساعت ۱۰ شب گذشته، فلز گران بهای داخلی در معاملات پشت خطی در محدوده ۱۰ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان به فروش رفت. این رشد در شرایطی رخ داد که دیروز بعدازظهر، سکه تا نزدیکی محدوده ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افت کرده بود.

 

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->