هشدار خود مراقبتی کارگروه شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار خراسان رضوی پایان کار پویش مدادرنگی ۳ با حمایت از ۲ هزار کودک کار در مشهد ۳۶ درصد جامعه هدف کمیته امداد را سالمندان تشکیل می دهند اهدای اعضای ۲ نفر از مصدومان حادثه معدن طبس انتخاب دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان دومین دانشگاه جامع کشور هر چهار ثانیه یک نفر به آلزایمر مبتلا می‌شود سازمان جهانی بهداشت نسبت به شیوع ویروس مسری و کشنده ماربورگ هشدار داد وعده‌های متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان چه زمانی به معنای واقعی عملی می‌شود؟ فوت ناگهانی دانش‌آموز مینودشتی در حیاط مدرسه + فیلم (۱۲ مهر ۱۴۰۳) یک‌سوم عمل‌های بیماری صرع ایران در مشهد انجام شده است واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در جاده ملک آباد - مشهد پایان زورگیری‌های وحشتناک باند عقاب‌های خون‌آلود در مشهد + عکس ترافیک نیمه‌سنگین در بولوارهای سجاد و امام‌خمینی(ره) و میدان شهید فهمیده مشهد (۱۲ مهر ۱۴۰۳) ۵۰ تا ۸۰ درصد ماده اولیه دارو‌ها در داخل کشور تولید می‌شود پیش‌بینی می‌شود تا سال ۱۴۳۰ یک میلیون و ۶۰۰ هزار سالمند وابسته به مراقبت در کشور داشته باشیم همایش بین‌المللی بیماری صرع در مشهد آغازبه‌کار کرد (۱۲ مهر ۱۴۰۳) ضروت تلاش برای بهبود کیفیت زندگی سالمندان| علائم افسردگی در سالمندان از فردی به فرد دیگر متفاوت است همه آنچه که برای برنامه‌ریزی سفر نیاز دارید | بسیار سفر باید تا پخته شود خامی لایحه شرح‌ وظایف وزارتخانه میراث فرهنگی در مجلس شورای اسلامی در حال تصویب است اعلام نتایج اولیه آزمون صلاحیت حرفه‌ای سازمان روانشناسی افزایش حدود ۳۰۰ درصدی هزینه دریافت گواهینامه و سکوت پلیس راهور هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره یک ویروس تنفسی خطرناک برخی شهروندان مشهدی از افزایش ناگهانی هزینه‌های قبض برق گلایه‌مندند | تعویض اجباری کنتور برق چکار کنیم در فصل پاییز کمتر دچار سرماخوردگی و آنفلوآنزا شویم؟
سرخط خبرها

تکرار امتحانات دانشگاه تهران به دلیل قطعی برق

  • کد خبر: ۷۳۶۷۶
  • ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷
تکرار امتحانات دانشگاه تهران به دلیل قطعی برق
معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: در صورت قطعی برق اساتید موظف به گرفتن امتحان مجدد از دانشجویان هستند. ما خوشبختانه قطعی برق در دانشگاه و یا اختلال در هنگام برگزاری امتحانات نداشتیم و هیچ برنامه امتحانی تاکنون لغو نشده است. اما دانشجویان اعلام کرده‌اند زمان برگزاری برخی از امتحانات به دلیل قطعی برق دچار مشکل شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین حسینی با بیان این مطلب که امتحانات دانشجویان دانشگاه تهران در حال برگزاری است و تا روز چهارشنبه هفته آینده ادامه دارد، اظهار کرد: ما خوشبختانه قطعی برق در دانشگاه و یا اختلال در هنگام برگزاری امتحانات نداشتیم و هیچ برنامه امتحانی تاکنون لغو نشده است. اما دانشجویان اعلام کرده‌اند زمان برگزاری برخی از امتحانات به دلیل قطعی برق دچار مشکل شده‌اند.

 

معاون آموزشی دانشگاه تهران افزود: ما در بخشنامه‌ای خطاب به اساتید دانشگاه اعلام کرده‌ایم در صورتی که دانشجویان به دلیل قطعی برق با مشکل رو به رو شدند، باید امتحان مجدد از دانشجو گرفته شود.

 

حسینی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین از ابتدای ترم تحصیلی به همه اعضای هیات علمی تاکید کردیم، ارزیابی از دانشجویان را صرفاً به انتهای ترم منتقل نکنند و باید ارزیابی مستمر در طول ترم داشته باشند؛ به همین دلیل بخش قابل توجه نمرات به ارزیابی مستمر در طول ترم اختصاص پیدا کرده است.

 

وی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه آیا ستاد کرونا لیست اساتید و دانشجویان را برای واکسینه کردن آنها از دانشگاه گرفته است، گفت: تا جایی که بنده اطلاع دارم هنوز لیستی از ما نخواسته‌اند. اما ستاد کرونا به ما اعلام کرده است اساتید و کارمندان دانشگاه و بخشی از دانشجویان در تابستان واکسینه خواهند شد اما اینکه در چه زمانی و چه میزان از دانشجویان اطلاع دقیقی نداریم.

 

وی افزود: درخواست مسئولان دانشگاه‌های بزرگ در جلسات مرتبط با موضوع واکسیناسیون، این بوده است که حداقل تمهیداتی اندیشیده شود که دانشجویان تحصیلات تکمیلی در آغاز سال تحصیلی در دانشگاه حضور یابند.

 

معاون آموزشی دانشگاه تهران افزود: بخش قابل توجهی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی با گذشت ۳ نیم‌سال هنوز دانشگاه را ندیده‌اند و این روند اصلاً خوب نیست.

 

حسینی با بیان این مطلب که واکسیناسیون دانشجویان نیمه حضوری می‌تواند مانند دانشجویان پیام نور با کمی تاخیر انجام شود، گفت: دانشگاه‌ها تقاضایشان شفاف است و امیدواریم واکسینه کردن دانشجویان تحصیلات تکمیلی هرچه سریع‌تر اتفاق بیفتد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: ما حداقل باید برای مهرماه ۱۴۰۰ شرایطی را فراهم کنیم که دانشجویانی که پایان نامه و کارهای عملی و آزمایشگاهی دارند در دانشگاه حضور پیدا کنند.‌

 

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->