سهراب رسما تمرین آبی‌ها را دست گرفت شزنی – بارسا نهایی شد کارت بازی قدوس برای کلبا صادر شد + عکس گاریدو تمرین پرسپولیس را تعطیل می‌کند؟ رونمایی سهراب از مهرداد در لیگ برتر| محمدی مهاجم راس استقلال مقابل رحمتی سیستم چرخشی برای فرار از مصدومیت صدور کیفرخواست برای متهمان پرونده فساد در فوتبال ماموریت سمیعی برای نجات نیمکت استقلال؛ حرکت آقای مدیرعامل با چراغ خاموش برای دوران پسا سهراب خداحافظی عجیب حسینی با نکونام + عکس اورونوف در فکر ترک پرسپولیس؟ شوماخر افسانه‌ای بعد از یک دهه دوباره دیده شد جدایی رحمتی و رجبی از کادرفنی استقلال ستاره آمریکایی بسکتبال در گلنور اصفهان ۴ کشتی‌گیر روس در لیگ برتر کشتی ایران نیش افعی میلان و غرور سمی ما در ایران! برگزاری بازی شهرداری ارومیه و نماینده مشهد در هاله‌ای از ابهام! فرگوسن برای نجات منچستریونایتد دست به کار شد اعلام اسامی محرومان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال | بازگشت محمدی به ترکیب استقلال تونل وحشت استقلال شوک چشمی به استقلال
سرخط خبرها

ستاره ژیمناستیک آمریکا از بازی‌های المپیک توکیو انصراف داد

  • کد خبر: ۷۵۸۶۷
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
ستاره ژیمناستیک آمریکا از بازی‌های المپیک توکیو انصراف داد
ژیمناست مطرح آمریکا اعلام کرد در مسابقات المپیک توکیو شرکت نمی‌کند.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، سایمون بایلز ژیمناست مطرح آمریکا که ۴ مدال طلای المپیک را در کارنامه دارد از حضور در مرحله فینال المپیک توکیو انصراف داد.


یک روز پس از کناره‌گیری بایلز از مسابقات تیمی زنان که در آن آمریکا دوم شد، ژیمناست مطرح این کشور اعلام کرد که برای تمرکز بر سلامت روان خود از مسابقات انفرادی نیز کنار کشیده است.


فدراسیون ژیمناستیک آمریکا در بیانیه‌ای گفت: ما از صمیم قلب از تصمیم سایمون حمایت و شجاعت او را به خاطر اولویت قرار دادن سلامتی‌اش تحسین می‌کنیم. شجاعت بایلز نشان می دهد که چگونه او الگوی بسیاری از افراد است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->