جزئیات سفر قلعه نویی به مشهد| از بازدید از ورزشگاه امام رضا(ع) تا جلسه ویژه با استاندار خراسان رضوی میزبانی مشهد برای بازی «ایران - قطر» قطعی شد پرواز استقلال و پرسپولیس به سوی دربی آتش بس پیشکسوتان استقلال تا دربی ملاقات نکونام و استقلالی‌ها با خطیر؟ هلدینگ همه هزینه استقلال را نمی‌دهد! نتیجه بازی فوتسال ایران و گواتمالا(۲۹ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو خلاصه بازی| قاطع و پرغرور در جام جهانی عکس‌هایی از بازی تیم‌های ملی فوتسال ایران و گواتمالا مدافع پرسپولیسی در راه خیبر مهدوی کیا سرمربی الجزیره الحمرا امارات شد + عکس پخش زنده بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرسپولیس - پاختاکور از مشهد به قلعه حسن خان رفت + عکس گاریدو: دنبال ۳ امتیاز بازی با آلومینیوم هستیم تارقلی‌زاده، رئیس گروه فنی و آنالیز فیفا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ است صعود تیم ملی فوتبال ایران به رتبه ۱۹ رنکینگ فیفا دردسر احتمالی سهرابیان برای استقلال اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم!
سرخط خبرها

تالاخادزه رکوردهای رضازاده را در المپیک توکیو پودر کرد + بیوگرافی غول گرجستانی

  • کد خبر: ۷۶۵۴۵
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
  • ۲
تالاخادزه رکوردهای رضازاده را  در المپیک توکیو پودر کرد + بیوگرافی غول گرجستانی
لاشا تالاخادزاه، وزنه‌بردار گرجستانی موفق شد امروز باز هم رکورد دنیا را که در اختیار خودش بود، ارتقا دهد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، لاشا تالاخادزه، اعجوبه وزنه برداری گرجستان و جهان، موفق شد بار دیگر رکورد دنیا و المپیک را که در اختیار خودش بود، جابجا کند. 

لاشا تالاخادزه که در دسته فوق سنگین وزن شرکت می‌کند، در المپیک ریو هم به نشان طلا دست یافته‌بود. این وزنه بردار ۲۸ ساله، چهار مدال طلای رقابت‌های قهرمانی جهان در چهار دورهٔ پیاپی و پنج مدال طلای اروپا را در کارنامه دارد.

تا پیش از رقابت‌های امروز دسته فوق سنگین وزن در المپیک توکیو، تالاخادزه صاحب بهترین رکورد دنیا در بخش یک ضرب با ۲۲۲ کیلوگرم بود. او امروز موفق شد ۱ کیلو به رکوردش بیافزاید و ۲۲۳ کیلوگرم را به راحتی بالای سر ببرد.

در المپیک ریو رقابت بین تالاخادزه و سلیمی بود، اما سلیمی با تصمیم عجیب داوران و خطا در نظر گرفتن هر ۳ حرکتش در دوضرب، از دور رقابت‌ها کنار رفت. رکورد المپیک تا قبل از امروز، در اختیار سلیمی از ایران با ۲۱۶ کیلوگرم بود.

وی در دو ضرب و مجموع نیز موفق شد رکورد المپیک را بشکند. تالاخادزه در دو ضرب نیز امروز ۲۶۵ کیلوگرم را بالای سر برد و رکورد این بخش را هم شکست.

دوپینگ تالاخادزه

اما این وزنه بردار قدرتمند سابقه دوپینگ هم در کارنامه دارد. در سال ۲۰۱۳ به سبب مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ به خاطر استفاده از داروی تقویت کنندهٔ استانوزولول، وی به مدت دو سال از شرکت در رقابت‌های ورزشی محروم شد.

ویدئو رکوردشکنی تالاخادزه در المپیک توکیو

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزیتا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
0
0
دمش گرررررررررررررم . عجب اعجوبه ایه این مرد!
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->