خودرو «وانت واندر» در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شد + ویدئو یک محصول وارداتی جدید سایپا در نمایشگاه خودرو مشهد + عکس متقاضیان دسته‌چک بخوانند توصیه رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد درباره خرید طلا به صورت آنلاین قیمت امروز طلا و سکه در مشهد اعلام شد (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) اعلام نحوه فعالیت طلافروشی‌های مشهد در روز شنبه (۳۱ شهریور ۱۴۰۳) بررسی ۵ چالش در یکصدوبیستمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در مشهد آرامش در بازار خودرو‌های خارجی (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) + جدول قیمت قیمت امروز خودرو‌های داخلی چقدر تغییر کرد؟ (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) + جدول تعطیلی شنبه چه تأثیری بر روابط بین‌المللی دارد؟ نقاط ضعف و قوت دومین نمایشگاه جامع لوازم تحریر ایرانی در مشهد | مشق علم با نوشت افزار ایرانی رصد بازار کالا‌های اساسی در ۲۹ شهریور۱۴۰۳ | رب گوجه‌فرنگی هم پس از لبنیات گران شد قیمت امروز ارز، طلا، سکه و بیت کوین (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) | دلار ۵۹,۲۰۰ تومان سود طلای سرخ ایران در جیب دیگر کشور‌ها | صادرکنندگان رسمی زعفران، گرفتار موانع ارزی سود بانکی چقدر است؟ نرخ بلیت هواپیما برای مسیر رفت و برگشت مشهد - تهران امروز (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) چه تعداد از واحدهای مسکن ملی به سرانجام رسید؟ برای تهیه خیارشور، خیار را کیلویی چند بخریم؟ | قیمت عمده میوه و صیفی جات در مشهد (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) تخلف میلیاردی شستا جیب بازنشستگان را خالی کرد معاون اول رئیس جمهور افزایش قیمت خودرو را تکذیب کرد استاندار خراسان رضوی: ساخت قطعات خودرو یکی از مزیت های استانی است شهردار مشهد: خودرو سازان در کیفیت و قیمت رقابت کنند آغاز به کار بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی خودرو مشهد با حضور ۳۰ شرکت‌+ فیلم رونمایی از «وویا فری» خودروی برقی دانگ فنگ در نمایشگاه خودروی مشهد+ ویدئو زیان انباشته سایپا و ایران‌خودرو ۲۲۴ هزار میلیارد تومان است بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد امروز افتتاح می‌شود (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲۴ مرداد

  • کد خبر: ۷۷۵۹۹
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲۴ مرداد
این هفته اتفاق متفاوتی در انس جهانی رخ داد و انس جهانی توانست روند صعودی به خود بگیرد و به مرز ۱۸۰۰ دلاری نزدیک شود. اگر روند صعودی انس جهانی ادامه داشته باشد احتمال دارد در روزهای آینده، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، قیمت سکه بتواند به مرز ۱۲ میلیونی نزدیک‌تر شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سکه هفته گذشته توانست تا مقاومت ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی پیش روی کند. روز پنج شنبه کمی فروش ها در بازار فلز گران بهای داخلی به دلیل افت دلار بیشتر شد ولی روز جمعه بار دیگر خریداران دست بالا را به دست آوردند.

 

معاملات طلا در بازارهای جهانی جان گرفت. در ایران اما به دلیل آغاز ماه محرم تقاضا برای خرید طلا کم شد. فروشندگان طلا می‌گویند به دلیل کاهش سطح درآمدها خرید طلا و سکه دیگر برای مردم اولویت ندارد.

 

رئیس اتحادیه طلای بابل گفت: بازار طلا با شروع ماه محرم و مشخص نبودن برنامه دولت سیزدهم در بلاتکلیفی به سر می‌برد. در ایران تقاضا برای خرید مصنوعات طلا وجود ندارد. در هفته پایانی مرداد پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا ثابت باقی بماند. یعنی قیمت طلا در محدوده یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و قیمت سکه در محدوده ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شود.

 

یک هفته پیش بود که بهای طلای جهانی طی یک روز بیش از ۴۰ دلار از ارزش خود را از دست داد و به محدوده هزار و ۷۶۰ دلاری رفت. نزول بهای طلا موجب شد که سکه بازان به رشد بهای دلار دقت چندانی نکنند و رفتار فلز گران بهای داخلی شنبه گذشته بیشتر نزولی باشد.

 

این هفته اتفاق متفاوتی در انس جهانی رخ داد و انس حهانی توانست روند صعودی به خود بگیرد و به مرز ۱۸۰۰ دلاری نزدیک شود.  اونس طلا دیشب در نزدیکی محدوده هزار و ۷۸۰ دلار بسته شد. افزایش بالای ۲۰ دلار اونس طلا طی روز جمعه موجب شد که انتظارات افزایشی در بازار سکه داخلی بیشتر شود و برخی از معامله گران در معاملات پشت خطی موقیعت خود را به حالت خرید درآورند.

 

کارشناسان بازار طلا و سکه عقیده دارند از آنجایی که قیمت‌ها در بازار روز شنبه افزایشی بود و سکه توانست قیمت ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومانی را لمس کند احتمال دارد در روزهای آینده اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قیمت سکه بتواند به مرز ۱۲ میلیونی نزدیک‌تر شود.

 

سکه امامی در سال جاری حتی یکبار هم به کانال ۱۲ میلیونی نفوذ نکرده است و در صورت شکست این مرز،‌ احتمال دارد که سطح تقاضای احتیاطی بیشتر شود. بیشترین قیمت سکه در طول تاریخ قیمت ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی است که در اواخر مهرماه ۹۹ تجربه شد و بازار با آن قیمت هم چنان فاصله زیادی دارد.

 

منبع: تجارت نیوز

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->