سرخط خبرها

وعده سرمربی تیم خراسانی بانوان در لیگ‌برتر: دست و پا بسته نخواهیم‌بود

  • کد خبر: ۷۷۶۵۸
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
وعده سرمربی تیم خراسانی بانوان در لیگ‌برتر: دست و پا بسته نخواهیم‌بود
سرمربی تیم فوتبال بانوان کیان نیشابور گفت: با تلفیقی از بازیکنان مستعد و جوان در کنار جذب چند بازیکن باتجربه لیگ به‌دنبال اثبات شایستگی فوتبالیست‌های شهر و استان در لیگ‌برتر خواهیم بود.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ سرمربی تیم فوتبال بانوان کیان نیشابور گفت: با تلفیقی از بازیکنان مستعد و جوان در کنار جذب چند بازیکن باتجربه لیگ به‌دنبال اثبات شایستگی فوتبالیست‌های شهر و استان در لیگ‌برتر خواهیم بود. تیم فوتبال کیان نیشابور پس از صعودی مقتدرانه به لیگ‌برتر بانوان کشور این روز‌ها خود را مهیای حضور در این رقابت‌ها می‌کند که دراین‌باره سهیلا جعفری اظهار کرد: اکنون جلسه دوهفته‌ای تست‌گیری از بازیکنان مستعد فوتبال استان را شروع کرده‌ایم که پس از این زمان و باتوجه‌به فرصت کمی که تا شروع رقابت‌ها داریم، با بازیکنان جذب‌شده جدید کار را با جدیت تمام شروع خواهیم کرد. وی تصریح کرد: با شناسایی استعداد‌های خوبی که در استان خراسان وجود دارد، قصد داریم تیمی جوان و بومی ایجاد و در کنار آن با جذب چند بازیکن باتجربه، تیمی قدرتمند را روانه رقابت‌های لیگ‌برتر کنیم و در این راه قطعا به‌دنبال اثبات شایستگی‌های کیان نیشابور و فوتبالیست‌های استان خواهیم بود.

 

سرمربی تیم فوتبال کیان نیشابور با بیان اینکه جوانان تیم ما شایستگی‌هایشان را اثبات کرده‌اند، درباره جذب بازیکنان جدید بیان کرد: با جلساتی که با مدیران باشگاه برگزار کردیم، فهرستی از بازیکنان مدنظر را ارائه کردیم که درحال مذاکره با آن‌ها هستیم و پس از نهایی‌شدن توافقات به جمع ما اضافه خواهند شد که از بازیکنان خوب و باتجربه لیگ‌برتر به‌شمار می‌روند.

 

سهیلا جعفری درباره کادرفنی تیمش هم بیان کرد: ما اسامی افرادی را که در لیگ برتر در کنار ما باشند، به باشگاه داده‌ایم که سعی می‌کنیم از مربیان جوان و بااستعدادی استفاده کنیم که تجربه لازم را داشته باشند و بتوانند به ما کمک کنند که پس از نهایی‌شدن، اسامی آن‌ها را هم اعلام خواهیم کرد.

 

جعفری با بیان اینکه ورزشگاه محل بازی‌های ما تختی نیشابور خواهد بود، ضمن ابراز رضایت از امکانات سخت‌افزاری باشگاه اظهار کرد:

خوشبختانه در بحث امکانات تمرینی مشکلی نداریم و زمین و دیگر وسایل تمرینی در اختیار داریم. سرمربی کیان نیشابور درباره شرایط باشگاهش به‌لحاظ مسائل مالی نیز گفت: تیم ما کاملا شخصی است و البته که مسائل مالی در همه تیم‌ها چه آقایان و بانوان وجود دارد و حتی در لیگ یک گریبان‌گیر ما هم شد که خوشبختانه در نیم‌فصل دوم شرایط بهتر شد، ولی به‌دنبال جذب اسپانسری قوی برای حضور در لیگ‌برتر هستیم و مسئولان باشگاه درحال رایزنی هستند که خیلی امیدواریم این مشکل درزمینه منابع مالی هم حل شود. جعفری با بیان اینکه مسئولان همواره در لیگ‌برتر نیز کنار ما خواهند بود، ابراز امیدواری کرد: ما همواره حمایت‌های مسئولان شهر و استان را داشته‌ایم که خانم چنارانی، نماینده نیشابور و فیروزه، به‌خوبی ما را حمایت کردند و مسئولان خوشبختانه نگاه خوب و مؤثری به فوتبال بانوان دارند.

 

باشگاه کیان نیشابور در سال‌های گذشته با حمایت‌های علی‌اکبر شکیبا، مدیرعامل، و کادرفنی باتجربه‌اش که در رأس آن خانم جعفری قرار دارد، موفق به کشف استعداد‌های جوان خوبی شدند که در رده زیر ۱۷سال قهرمان شمال شرق کشور شدند و علاوه بر آن قهرمانی در لیگ‌برتر خراسان‌رضوی و همچنین المپیاد نونهالان نیز در کارنامه این باشگاه دیده می‌شود که این افتخارات با قهرمانی در لیگ دسته‌اول کشور و صعودی مقتدرانه به لیگ‌برتر فوتبال بانوان در سال ۱۴۰۰ تکمیل شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->